Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ZoojaPuhur

 postitati 09.11.04 20:12
käisin täna liisingus. kirjutasin avalduse, et tahan lepingut katkestada. liising võttis avalduse vastu ja ütles, et auto tagastamisel peab müüja mulle sissemakstud klotsi tagasi maksma (mina annan talle auto vastu), mingeid sanktsioone mulle loobumisel ei rakendata ja isegi lepingutasu maksab liising minu arvele tagasi. rõhutan, et seda tagastamist peab tegema 7 päeva jooksul, hilisemaid pretentsioone pank ei arvesta. iseasi on nüüd mingitelt venkudelt raha saamine, see tundub, nagu läheks metsast hundlit liha tagasi küsima
ve1ks

 postitati 09.11.04 18:16
Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
...et tekiks ka surve jahutussüsteemi....


ma ei tea kuis diislitel on...aga penamotoga audidel on kõigil juba originaalist jahutussüsteemis surve sees.

Jah tõesti on surve, mis võib olla vist mingi atmosfääri kanti.
Kui aga surub sisse, plokikaane vahelt kusagilt, siis jäävad jahutussüsteemi mullid vahele ja ringlus kipub sel juhul kaduma ning auto kuumaks läheb.
andres

 postitati 09.11.04 16:31
Vist ei maksa. Ausalt, ei viitsi / ei taha süveneda võlaõigusseadusesse ja tarbijakaitseseadustesse. Helista liisingfirmasse ja küsi.
T.P.

 postitati 09.11.04 16:22
aa palju trahvi maksad loobumisel ;)
andres

 postitati 09.11.04 14:15
Ei, ei kehti uute autode puhul. Mind ka hoiatati, kui uurisin, et võmalusel liisib minu masina eraisik. Kliendihaldur teavitas sellest 7 päeva võimalusest.
T.P.

 postitati 09.11.04 12:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja ZoojaPuhur
tänan kõiki vastajaid. ostsin auto eraisikult ja panin liisingusse, lähen kirjutan täna avalduse, et soovin autot tagastada ja lepingu katkestada, kuna müüja pole mind vigadest teavitanud (as hansa liisingus saab 7 päeva jooksul liisingust loobuda, raha ja lepingutasu tagastatakse)


ma teen sulle õlle välja kui õnnestub, sry aga see rohkem reklaami värk ja kehtiv ka vist (ainult) uute autode puhul mida pole kasutatud :(
ZoojaPuhur

 postitati 09.11.04 11:30
tänan kõiki vastajaid. ostsin auto eraisikult ja panin liisingusse, lähen kirjutan täna avalduse, et soovin autot tagastada ja lepingu katkestada, kuna müüja pole mind vigadest teavitanud (as hansa liisingus saab 7 päeva jooksul liisingust loobuda, raha ja lepingutasu tagastatakse)
tarmo

 postitati 08.11.04 23:08
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
...et tekiks ka surve jahutussüsteemi....


ma ei tea kuis diislitel on...aga penamotoga audidel on kõigil juba originaalist jahutussüsteemis surve sees.
Black

 postitati 08.11.04 23:02
Jah, termoandur on ju radika juures ja seal ei pruugi temperatuur muutuda. Kuivalejäänud plokikaanes teeb ta seda aga kindlasti ja suht suurel määral.
ZoojaPuhur

 postitati 08.11.04 20:10
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Diislil lähebki õli kiiremini mustaks.
Endal juba 1000 km pealt tekkis kunagi tahtmine õli vahetada, kuna ta juba väga musta värvi oli.

aga kas õli tilgub varda otsast? tõmbasin õlivarda välja ja õli ei tilkunud vardalt maha, tilk tuli otsa, aga maha ei kukkunud. kui mingit sodi sisse on pandud, teeb ju õli paksemaks, või kuidas? peaks ju kasutatud õli vedelam olema?

Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Tsitaat:
Esialgne postitaja ZoojaPuhur
kui suur on tõenäosus, et mootor on tosoolita "kuuma" saanud?
Kuna tegemist on turbodiisliga, siis suurim, mis üldse olla saab.

isegi sel juhul, kui mootori temperatuur ei tõusnud? et piisab nagu tosooli kadumisest
ve1ks

 postitati 08.11.04 20:03
Diislil lähebki õli kiiremini mustaks.
Endal juba 1000 km pealt tekkis kunagi tahtmine õli vahetada, kuna ta juba väga musta värvi oli.
Black

 postitati 08.11.04 19:57
Küllap vist. Kui mahlad mootoris segunevad, siis õli tavaliselt hakkab vahutama ja muutub hallikas ning paisupaaki tekib jahutusvedeliku pinnale õlikile. Sumpsist tulevat valget auru vist juba ülalpool mainiti...
ZoojaPuhur

 postitati 08.11.04 19:48
selgitasin välja lekke - radikas on auk.
ikkagi teeb mulle muret, kas see masina mootor on kuuma saanud või ei. õli oli ka rokane, nagu diislitel ikka, äkki krt on mingit möga sisse topitud, et mootori klobinat peita. kui mootor läbi pesta ja õli ära vahetada, siis peaks vist teada saama. milliseid välise vaatluse võimalusi on veel?
Black

 postitati 08.11.04 19:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja ZoojaPuhur
kui suur on tõenäosus, et mootor on tosoolita "kuuma" saanud?
Kuna tegemist on turbodiisliga, siis suurim, mis üldse olla saab.
Kotkas

 postitati 08.11.04 18:37
Minul olid sarnased sümptomid siis, kui veepump läks õhtale. Alguses tilkus natukene ja lõpuks lausa voolas juba.
Võid ka seda teemat lugeda: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9338&page=1#pid74765
ve1ks

 postitati 08.11.04 17:54
Plokikaane tihend ära ehk või siis kaanes mõra, aga mõlemal juhul oleks tõenäoline, et tekiks ka surve jahutussüsteemi. Kas tagant summutist ei tule ebamääraselt palju auru, sooja mootoriga?
Kontrolli ka , et kusagilt välja ei tilgu, nt. veepumba tihendi vahelt.
ZoojaPuhur

 postitati 08.11.04 17:01
sai ostetud diisel (123kw) 97 aasta a6 (c4). ostmise hetkel jahutus vedeliku hoiatustuli ei põlenud, sõitma hakates tuli välja, et kuskil on auk ja tosool mitte ei tilgu, vaid jookseb lausa välja. mootori juurest tuli juba enne lärmi ja mootor rappus nagu kohviveski, vaatasin, et väntvõlli esimese otsa rihmaseib on ära ja arvestasin, et selle laagri vahetusest piisab. kui suur on tõenäosus, et mootor on tosoolita "kuuma" saanud? umbes 100km saab liitri tosooliga sõita, huvitaval kombel maanteesõdul autopiloodiga jahutuse tuli ei lähe põlema, nii kui linnasõidule auto läheb, hakkab tuli vilkuma ja tahab juurdevalamist (tõsi, mootor keema ei läinud).
väga murelikuks teeb see jahutusvedeliku kadumine. pole ju teada, kaua saksas vilkuva tulukesega sõideti. piisab ju 10km tosoolita, et mootor õhtale lasta.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.7% - SQL: 36.3%]