Teema ülevaade |
drizzle
|
postitati 08.11.04 13:53 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Aga siiski, kas eelistada 94.a B4 või 91/92.a 100-t? Kõik oleneb muidugi konkreetsest autost aga... |
Ma otsisin ka algul B4 quattrot, kuid hiljem mõtlesin, et linnasõiduks võiks ta ju automaat ka olla. Kuna B4 automaat + quattrot ei toodetud (mina
vähemalt pole ühtegi näinud), jäigi üle ainult 100.
Mina sinu asemel juba jookseks. |
See B4 on jah tavaline esivedu aga muidu nagu kompu
Tacco auto üle pean veel mõtlema... see eestis ka vist pikalt sõitnud.
|
Black
|
postitati 08.11.04 13:29 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Aga siiski, kas eelistada 94.a B4 või 91/92.a 100-t? Kõik oleneb muidugi konkreetsest autost aga... |
Ma otsisin ka algul B4 quattrot, kuid hiljem mõtlesin, et linnasõiduks võiks ta ju automaat ka olla. Kuna B4 automaat + quattrot ei toodetud (mina
vähemalt pole ühtegi näinud), jäigi üle ainult 100.
Mina sinu asemel juba jookseks.
|
drizzle
|
postitati 08.11.04 13:22 |
ok, vaatan siis kõike mida pakutakse...
Aga siiski, kas eelistada 94.a B4 või 91/92.a 100-t? Kõik oleneb muidugi konkreetsest autost aga...
Kas keegi oskab midagi arvata ka tacco pakutavast autost http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1986
|
Black
|
postitati 08.11.04 13:07 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Panin natuke mööda tõesti
Tegelikult tahaks 2,3 100 avanti ja kui mootor juba üle 2,6 siis pole kuulutust lähemalt uurinudki.
Eesmärk oleks kütusekulu ikka minimaalne hoida ja auto rohkem tarbeese ja linnasõiduks.
Aga sellist autot nagu tahan pole leidnud, seega lepin ilmselt B4 V6-ga... | 2.6 ja 2.8 ei erine kütusekulu poolest. Kui seni oled
siiski 2.6 kaalunud, siis vaata julgelt ka 2.8-t.
BTW, V6 automaat on linnasõiduks väga mõnus.
|
drizzle
|
postitati 08.11.04 12:40 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
2,8 on audil ikkagi V6 mitte V8, oled millestki vist valesti aru saanud?! |
Panin natuke mööda tõesti
Tegelikult tahaks 2,3 100 avanti ja kui mootor juba üle 2,6 siis pole kuulutust lähemalt uurinudki.
Eesmärk oleks kütusekulu ikka minimaalne hoida ja auto rohkem tarbeese ja linnasõiduks.
Aga sellist autot nagu tahan pole leidnud, seega lepin ilmselt B4 V6-ga...
|
drizzle
|
postitati 08.11.04 12:30 |
Ei saa seda linki avada, kuna ei lubata
Minult küsitakse auto eest 58k ja alla vist ka ei saa. Pidavat olema ideaalses korras, homme läheb kontrolli, eks näis. Aga seest/väljast on küll nagu
uus
|
Graabel
|
postitati 08.11.04 12:14 |
Mul on 94 aasta. ehk siis see isend:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=9691
|
ferdinand
|
postitati 08.11.04 12:02 |
2,8 on audil ikkagi V6 mitte V8, oled millestki vist valesti aru saanud?!
|
drizzle
|
postitati 08.11.04 11:53 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Joel
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Väga tahaks omada 2,3/2,6 el. lisadega heas korras avanti aga nende hinnad on palju kõrgemad kui nt V8 autodel. / ... / Jutt siis 93/94.a autodest.
|
Võrrelda tasuks ikka võrreldavaid asju - V8 mootoriga ei ole B4 toodetud. Kui Sa Audi V8 hindu võrdled B4 Avantiga, siis võib tõesti juhtuda, et
viimane on kallim, kuna neid eriti automaadiga ei liigu ja seetõttu küsitakse ilmselt automaadiga isendite eest rohkem raha. Aga Audi V8 ja Audi B4
Avant ostjaskond ei kattu absoluutselt, seega ei ole nende autode hindu eriti mõtet võrrelda. Automaadiga B4 Avante paistab praegu auto24's päris
mitu tükki müügis olevat - enamus, tõsi, 2,0 mootoriga ja B4'le omaselt plangud. Soovitaksin ehk kiigata C4 poole - suurem võimalus kohata
adekvaatse mootori ja lisadega isendit... |
Ega ma siga ja kägu tahtnudki võrreda ; Pidasin silmas just seda, et 2,3-2,6 mootoriga 100 avanti ei saa endale lubada, küll aga on 2,8 V8 valik lai.
Lausa poole odavamad on... Seepärast pean leppima B4-ga kuna sama raha eest saab uuema ja paremate lisadega auto.
Graabel, mis aasta auto sul on? Mul ka üks samasugune isend välja valitud (94.a), seepärast küsisin ka rihmavahetuse kohta. Tänud vastuse eest
|
Joel
|
postitati 08.11.04 10:24 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Väga tahaks omada 2,3/2,6 el. lisadega heas korras avanti aga nende hinnad on palju kõrgemad kui nt V8 autodel. / ... / Jutt siis 93/94.a autodest.
|
Võrrelda tasuks ikka võrreldavaid asju - V8 mootoriga ei ole B4 toodetud. Kui Sa Audi V8 hindu võrdled B4 Avantiga, siis võib tõesti juhtuda, et
viimane on kallim, kuna neid eriti automaadiga ei liigu ja seetõttu küsitakse ilmselt automaadiga isendite eest rohkem raha. Aga Audi V8 ja Audi B4
Avant ostjaskond ei kattu absoluutselt, seega ei ole nende autode hindu eriti mõtet võrrelda. Automaadiga B4 Avante paistab praegu auto24's päris
mitu tükki müügis olevat - enamus, tõsi, 2,0 mootoriga ja B4'le omaselt plangud. Soovitaksin ehk kiigata C4 poole - suurem võimalus kohata
adekvaatse mootori ja lisadega isendit...
|
Graabel
|
postitati 08.11.04 10:02 |
rihma komplekt oli 2500.- ja vahetus aava juures 1100.- v6 2,6 b4
Samas soovitan uurida kas 2,8 kuskilt ei saa... Ise otsisin aga ei leidnud avanti 2,8 motoga. See võtab samapalju kütust ja palju rohkem jõudu. Ise
ostsin 2-3 kuud tagasi. Otsisin mingi 1,5 kuud ja lõpux valgast leidsin. Maksin auto eest 51k, peal on kliima, ees el. aknad, 2x airbag ja oli
võrreldes teistega ikke väga heas korras. Alguses tahtis vend 54k saada. Auto oli otse saksast.
Mina tahtsin jälle manuaali saada ning siis tundus, et automaate oli rohkem liikvel. Mul on selle platsi visitka alles siis vend ytles, et kui midagi
vaja ja eestist ei leia siis saab tuua. Hinnad ei olnud seal kallid.
|
mati200
|
postitati 06.11.04 20:49 |
Korraliku hoolde puhul peavad viiesed vabalt pool milli vastu.
|
quattromees
|
postitati 06.11.04 17:21 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja drizzle
Teadjamehed räägivad, et V6 ja > on vastupidavamad kui ridamootorid.
Kusjuures mina olen just vastupidist kuulnud - et just ridamootorid on pommikindlad. V mootorit pole omanud aga ridastel pole küll miskit häda
olnud... |
|
drizzle
|
postitati 05.11.04 22:58 |
Ma seda talle ka juba öelnud, et kaaluks seda varianti aga automaati tahan. Käigukastist räägin
|
tarmo
|
postitati 05.11.04 22:52 |
sa mine osta parem markoc b4 avant q ära
|
drizzle
|
postitati 05.11.04 22:51 |
Teadjamehed räägivad, et V6 ja > on vastupidavamad kui ridamootorid. Kas turuhinda määrab tõesti nii palju bensiini hind? Väga tahaks omada 2,3/2,6
el. lisadega heas korras avanti aga nende hinnad on palju kõrgemad kui nt V8 autodel. On see bensukulu siis nii röögatult suurem? Või remont
kallim?
Jutt siis 93/94.a autodest.
Kaks sellist soovidele vastavat autot on auto24-s müügis aga mõlemad täielikud saanid Ka lehest pole sobivat leidnud. Rikkur pole aga mugavust armastan
Ja siis tahaks teada, kui palju maksab h.rihmavahetus koos tööga B4-l
|
|