Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
aatom

 postitati 28.10.04 20:02
tyhikäigu pöörded on kusagil 1000 juures soojalt.
lõdvikud ja vaakumid käisin kõik üle, näikse terved olevat. õhufilter on vahetatud, vanaga sama jama. co sisaldusega ei ole kursis, aga kui ülevaatusest läbi läks, ju siis oli normi piires?

aga vahepeal sai auto kallal käidud siit ja sealtpoolt ning avastasin:

-lambdaanduri 1 valge juhtme isolatsioon on katki, tõenäoliselt ka kiud.
-gaasitrossile on piiraja juurde miski pisike kummirõngas kõri otsa pandud, selle ära võtsin, tühikäik langeb veidi ja suremine läheb hullemaks.
täna pikemat otsa tehes tegi trikki mida ammu pole olnud. nimelt keset sõitu nagu sureks korraks välja (autost käib vastik nõksakas läbi) vahel yhtlase gaasiga sõites tunnen kuidas auto "läheb edasi ei lähe edasi"jääks nagu nälga vahepeal (see jama tekkis peale bensufiltri vahetust)

ahjaaa... tepm andur on mul ka stabiilselt nullasendis. sõidu ajal ehk kerkib paar millimeetrit aga see on ka kõik. vahepeal harva vaid olen täheldanud normaalasendis seda. tänagi tõusis kõrgemale. samas vent läeb tööle kui vaja ja salongi jõuab ka ikka sooja, kuigi laisalt nagu.. termoklapp ei toimi?

oeh.. palju vigu on rsk. ei oska kust alustada ja kuhu lõpetada :(

ning kyttekulu on ca 10l 100km peale, seda rahuliku sõidu ja pikkade otsadega, külmade tulekuga see tõusnud. linnas ja niisama jupitades kulub rohkemgi
QUATTRO

 postitati 28.10.04 16:52
Palju on tühikäigu pöörded sooja mootoriga?
Kas lõdvikud ja vaakumid on kõik kinni korralikult ja terved?
Millal viimati õhufiltrit vahetasid ja kas co sisaldusega oled kursis?
Tundub et segu on totaalselt paigast ära.
aatom

 postitati 28.10.04 11:30
hommikul käivitub ja jääb käima igati normaalselt, nagu ka enamasti soojalt. vahel väääga harva ei lähe korraga, siis tahab veidi pikemat käiamist ja gaasiga mängimist. probleem on just sõidu ajal ja madalate tuuridega kui vedu tagant ära võtta. saab palju peale nagu vms... kui kollektor veel katkine oli, siis oli tuuri andes ja maha lastes kõva paukumist kuulda..
audi20vq

 postitati 27.10.04 18:11
kas hommikul külmana käib normaalselt või tahab siis ka gaasiga mängimist? igatahes kisu filtri kopsiku küljest lahti tühikäigu pistik vaata kas midagi muutub: ära ainult pistikut töötava mootoriga tagasi pista muidu viskab pöörded saja tuhande peale
aatom

 postitati 27.10.04 15:04
jama selline, et kui sõita ntx 3. käiguga mäest üles, enne risti panna 2. käik, keerata hooga paremale, sõita 100m ja siis keerata parklasse nii et sidur lahutatud, sureb välja või kukuvad pöörded vääga madalale. Paremini ei oskagi seda kirjeldada, sest niisama ca 2000 pöörde juures gaas maha lasta, jääb tyhikäik normaalseks ja moto käima. Aga just käike vahetades ja miski lühike lõik madala tuuriga sõites sureb ära. Ahjaa, fooride taga jupitades( käik välja sisse välja) tahab samuti seisma jääda. Any ideas millest see olla võib ja kuhu üldse lähenema hakata?

moto 85kw täispritsega

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.0% - SQL: 42.0%]