Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Tumba

 postitati 25.10.04 20:17
Küll elu on ikka rõõmus, vahetad ära ja saad asemele ikka uue ja hullema :mad:
Oskab keegi soovitada, kust Tartust saaks pumpa soetada mõstliku hinnaga ?
Iseenesest saab pumba vist remontida ka, kuid kuidas need vastu peavad pärast remonti ?
QUATTRO

 postitati 25.10.04 18:23
Kuna räägid,et filter oli ropult saasta täis siis loogiline mõtlemine paneks panuse pumbale.Kuna kõik see saast mis sul sinna filtrisse on jõudnud,on enne ju pumbast läbi käinud.Ilmselt on seal filtris ka juba suur osa sellest bensiinipumbast.Pihustitest niipalju,et need hakkavad kas totaalselt kusema või kiiluvad nii kinni et ei tööta isegi siis kui sinna 220V taha ajad.Seega pump välja,paak ja torustik puhtaks ja sõitu nautima uue pumbaga.
ferdinand

 postitati 25.10.04 16:13
Tsitaat:
Esialgne postitaja Tumba
Ega see normaalne ei ole jah aga toimib. Tean ka tagajärgedest, võib rikkuda elektrisüsteemi ( kuidas kellelgi õnne) ja pumba ära tappa aga kui juba teine surnud ei saa hullemaks minna küll. Aga ilma ei saa mootor piisavalt kütet kui vaja juba tiba suurematel pööretelgi.

See kisub ka sinna pikema õlivarda anektoodi teemade valdkonda. Muide madalat õlirõhku saab ka suurendada kui mootorit rohkem pöördes hoida.:D Täpselt sama efekt. Ainuke viga on see, et mõlemal juhul sisuliselt lõhutakse see vigane asi lõplikult. Ja juhul kui ei ole kindel, et viga on bensiinipumbas siis on ju üsna mõttetu pump lihtsalt niisama pulli pärast ära lõhkuda. Teades uue pumba hinda oleks minul küll kahju sellise asjaga tegeleda. Elektroonika tapmine on siinjuures üsna kõrvaline teema. Või teisest küljest: võta siis juba 220V alalda see ära ja anna otse pumbale peale.:D Idee kohaselt peaks põnevam olema.

PS! Pumba rõhu mõõtmiseks on manomeeter.
Tumba

 postitati 25.10.04 15:30
Ega see normaalne ei ole jah aga toimib. Tean ka tagajärgedest, võib rikkuda elektrisüsteemi ( kuidas kellelgi õnne) ja pumba ära tappa aga kui juba teine surnud ei saa hullemaks minna küll. Aga ilma ei saa mootor piisavalt kütet kui vaja juba tiba suurematel pööretelgi.
ferdinand

 postitati 25.10.04 15:23
Tsitaat:
Esialgne postitaja Tumba
Tervitus teadmatele meestele. On toimunud areng ja viimaks aru saanud vist milles jama.

Point selles, et tühikäigul käib auto ilusti ( viimasel ajal tahtis ka ära surra) aga tuurid üles saada tõsine probleem. Siis käima läheb ka kole raskelt. Kontrollisime teooriat, et benuspumbas jama- liiga nõrk.

Selleks sai taas benuspumbale 24 votli andud ja lööb sootuks võimsamalt. Auto läks paremini käima, tuurid sai üles ja rabas ka ( nii et kruusas rööpad sees ja asfaldidl sai rooliots või pooltelg ära sõidetud). Korra on benuspumba vahetatud ( eelmine lõhuti ära) auto on praktiliselt seisnud aasta otsa ( vahepeal suure hädaga ikka paar kiiremat tehtud). Olen ära vahetanud bensufiltiri ( igasugust jama oli täis) siis elektroonilise osa pealt ka jagajakaane küünalde üle ei kurda, need normid peal.

Sellest lähtudes tundub, et pump on nõrk või siis ei jõua läbi lüüa kuna pihustid võivad umbes olla ? ( bensufilter oli küll jube) Nüüd kas kaku jälle benuspumb välja ja kontrolli või alustame siiski pihustitest ? Kumb kahest varjandis on tõenäolisem. On kellelgi reaalseid lahendusi ning oskab soovitada kus saaks Tartus testida nii pumpa kui pihusteid.

Alati ei saa nagu 24 voldiga sõita.

Tegemist Audi 100ga 2,3 pritsung 1987


Audi on loom kui korras ja rabab normaalselt.

Ei taha küll pahasti öelda, kuid natukenegi mõtlev inimene ei pane vabatahtlikult oma masina bensiinipumbale 24V järgi. Esiteks tapad kohe kindlasti pumba ära ja teiseks ei ole see tõenäoliselt päris ohutu.
Tumba

 postitati 25.10.04 13:57
Tervitus teadmatele meestele. On toimunud areng ja viimaks aru saanud vist milles jama.

Point selles, et tühikäigul käib auto ilusti ( viimasel ajal tahtis ka ära surra) aga tuurid üles saada tõsine probleem. Siis käima läheb ka kole raskelt. Kontrollisime teooriat, et benuspumbas jama- liiga nõrk.

Selleks sai taas benuspumbale 24 votli andud ja lööb sootuks võimsamalt. Auto läks paremini käima, tuurid sai üles ja rabas ka ( nii et kruusas rööpad sees ja asfaldidl sai rooliots või pooltelg ära sõidetud). Korra on benuspumba vahetatud ( eelmine lõhuti ära) auto on praktiliselt seisnud aasta otsa ( vahepeal suure hädaga ikka paar kiiremat tehtud). Olen ära vahetanud bensufiltiri ( igasugust jama oli täis) siis elektroonilise osa pealt ka jagajakaane küünalde üle ei kurda, need normid peal.

Sellest lähtudes tundub, et pump on nõrk või siis ei jõua läbi lüüa kuna pihustid võivad umbes olla ? ( bensufilter oli küll jube) Nüüd kas kaku jälle benuspumb välja ja kontrolli või alustame siiski pihustitest ? Kumb kahest varjandis on tõenäolisem. On kellelgi reaalseid lahendusi ning oskab soovitada kus saaks Tartus testida nii pumpa kui pihusteid.

Alati ei saa nagu 24 voldiga sõita.

Tegemist Audi 100ga 2,3 pritsung 1987


Audi on loom kui korras ja rabab normaalselt.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.4% - SQL: 43.6%]