Teema ülevaade |
Tumba
|
postitati 25.10.04 20:17 |
Küll elu on ikka rõõmus, vahetad ära ja saad asemele ikka uue ja hullema
Oskab keegi soovitada, kust Tartust saaks pumpa soetada mõstliku hinnaga ?
Iseenesest saab pumba vist remontida ka, kuid kuidas need vastu peavad pärast remonti ?
|
QUATTRO
|
postitati 25.10.04 18:23 |
Kuna räägid,et filter oli ropult saasta täis siis loogiline mõtlemine paneks panuse pumbale.Kuna kõik see saast mis sul sinna filtrisse on jõudnud,on
enne ju pumbast läbi käinud.Ilmselt on seal filtris ka juba suur osa sellest bensiinipumbast.Pihustitest niipalju,et need hakkavad kas totaalselt
kusema või kiiluvad nii kinni et ei tööta isegi siis kui sinna 220V taha ajad.Seega pump välja,paak ja torustik puhtaks ja sõitu nautima uue pumbaga.
|
ferdinand
|
postitati 25.10.04 16:13 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Tumba
Ega see normaalne ei ole jah aga toimib. Tean ka tagajärgedest, võib rikkuda elektrisüsteemi ( kuidas kellelgi õnne) ja pumba ära tappa aga kui juba
teine surnud ei saa hullemaks minna küll. Aga ilma ei saa mootor piisavalt kütet kui vaja juba tiba suurematel pööretelgi. |
See kisub ka sinna pikema õlivarda anektoodi teemade valdkonda. Muide madalat õlirõhku saab ka suurendada kui mootorit rohkem pöördes hoida. Täpselt sama efekt. Ainuke viga on see, et mõlemal juhul sisuliselt lõhutakse
see vigane asi lõplikult. Ja juhul kui ei ole kindel, et viga on bensiinipumbas siis on ju üsna mõttetu pump lihtsalt niisama pulli pärast ära
lõhkuda. Teades uue pumba hinda oleks minul küll kahju sellise asjaga tegeleda. Elektroonika tapmine on siinjuures üsna kõrvaline teema. Või teisest
küljest: võta siis juba 220V alalda see ära ja anna otse pumbale peale.
Idee kohaselt peaks põnevam olema.
PS! Pumba rõhu mõõtmiseks on manomeeter.
|
Tumba
|
postitati 25.10.04 15:30 |
Ega see normaalne ei ole jah aga toimib. Tean ka tagajärgedest, võib rikkuda elektrisüsteemi ( kuidas kellelgi õnne) ja pumba ära tappa aga kui juba
teine surnud ei saa hullemaks minna küll. Aga ilma ei saa mootor piisavalt kütet kui vaja juba tiba suurematel pööretelgi.
|
ferdinand
|
postitati 25.10.04 15:23 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Tumba
Tervitus teadmatele meestele. On toimunud areng ja viimaks aru saanud vist milles jama.
Point selles, et tühikäigul käib auto ilusti ( viimasel ajal tahtis ka ära surra) aga tuurid üles saada tõsine probleem. Siis käima läheb ka kole
raskelt. Kontrollisime teooriat, et benuspumbas jama- liiga nõrk.
Selleks sai taas benuspumbale 24 votli andud ja lööb sootuks võimsamalt. Auto läks paremini käima, tuurid sai üles ja rabas ka ( nii et kruusas rööpad
sees ja asfaldidl sai rooliots või pooltelg ära sõidetud). Korra on benuspumba vahetatud ( eelmine lõhuti ära) auto on praktiliselt seisnud aasta otsa
( vahepeal suure hädaga ikka paar kiiremat tehtud). Olen ära vahetanud bensufiltiri ( igasugust jama oli täis) siis elektroonilise osa pealt ka
jagajakaane küünalde üle ei kurda, need normid peal.
Sellest lähtudes tundub, et pump on nõrk või siis ei jõua läbi lüüa kuna pihustid võivad umbes olla ? ( bensufilter oli küll jube) Nüüd kas kaku jälle
benuspumb välja ja kontrolli või alustame siiski pihustitest ? Kumb kahest varjandis on tõenäolisem. On kellelgi reaalseid lahendusi ning oskab
soovitada kus saaks Tartus testida nii pumpa kui pihusteid.
Alati ei saa nagu 24 voldiga sõita.
Tegemist Audi 100ga 2,3 pritsung 1987
Audi on loom kui korras ja rabab normaalselt. |
Ei taha küll pahasti öelda, kuid natukenegi mõtlev inimene ei pane vabatahtlikult oma masina bensiinipumbale 24V järgi. Esiteks tapad kohe kindlasti
pumba ära ja teiseks ei ole see tõenäoliselt päris ohutu.
|
Tumba
|
postitati 25.10.04 13:57 |
Tervitus teadmatele meestele. On toimunud areng ja viimaks aru saanud vist milles jama.
Point selles, et tühikäigul käib auto ilusti ( viimasel ajal tahtis ka ära surra) aga tuurid üles saada tõsine probleem. Siis käima läheb ka kole
raskelt. Kontrollisime teooriat, et benuspumbas jama- liiga nõrk.
Selleks sai taas benuspumbale 24 votli andud ja lööb sootuks võimsamalt. Auto läks paremini käima, tuurid sai üles ja rabas ka ( nii et kruusas rööpad
sees ja asfaldidl sai rooliots või pooltelg ära sõidetud). Korra on benuspumba vahetatud ( eelmine lõhuti ära) auto on praktiliselt seisnud aasta otsa
( vahepeal suure hädaga ikka paar kiiremat tehtud). Olen ära vahetanud bensufiltiri ( igasugust jama oli täis) siis elektroonilise osa pealt ka
jagajakaane küünalde üle ei kurda, need normid peal.
Sellest lähtudes tundub, et pump on nõrk või siis ei jõua läbi lüüa kuna pihustid võivad umbes olla ? ( bensufilter oli küll jube) Nüüd kas kaku jälle
benuspumb välja ja kontrolli või alustame siiski pihustitest ? Kumb kahest varjandis on tõenäolisem. On kellelgi reaalseid lahendusi ning oskab
soovitada kus saaks Tartus testida nii pumpa kui pihusteid.
Alati ei saa nagu 24 voldiga sõita.
Tegemist Audi 100ga 2,3 pritsung 1987
Audi on loom kui korras ja rabab normaalselt.
|
|