Teema ülevaade |
ranz
|
postitati 01.11.04 17:23 |
Uus sidur all ja nägu naerul siduri töö muutus nii palju, et esialgu
sidurit õhutades oli tunne, et miski ilge jama on sees, sest pedaal ikka liialt kerge. Mis siis ikka kui masin tööle ja proovima, kõik toimis ja sidur pidigi nii kerge olema. Nüüd käivad ka käigud hästi, et siiski
siduri kala oli ka see, hea oli et ei leidnud kedagi kiirelt seda lahti võtma
|
ranz
|
postitati 26.10.04 17:13 |
Niisiis asi niikaugel, et kohe kohe peaks oma jubinad ma kätte saama
tsenseerimiseks treis siiski üks sell mulle selle mõõtudes julla suht odavalt, et see nüüd ka olemas omal
Kokku kogu lõbu tuleb tegelt suht norm hinnaga... et just jalgu alt ära ei vii arvestades asja omapära ja tema tegelikku letihinda.
BTW alla istub siiski originaal sidurikomplkek mille sain sama hinnaga mis maksis LUK firma omagi.
Nüüd siis reedel vaikselt alustan asja tagasi allapanekut ja eks näis kuda se mul siis ka õnnestub.
|
ranz
|
postitati 21.10.04 19:49 |
Selle peale mõtlesin jah, et üksi seda alla ei saa... isegi võibolt kolmekesi. Käigu saab sisse panna küll jah... kuid keeramise jaoks peab kahte
neist ju kinni hoidma, et asi üldse pöörduks
|
QUATTRO
|
postitati 21.10.04 19:45 |
niipalju veel,kui kasti otsa ajad,siis kindlasti vähemalt kahekesi(tean mis q kast kaalub) ja paika tuleb saada kast nii et sa teda ketta sees mitte
mingil juhul ei murra.Muidu rikud ketta südamiku ära ja sidur ei pruugi enam üldse lahutama hakata.Ühesõnaga võimalikult otse ja kastil võiks mingi
käik sees olla et saaks peavõlli vajadusel keerata veovõlli tupitsatest.
|
ranz
|
postitati 21.10.04 19:34 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Ranz,mul on olemas see siduri tsentreerimis abinõu,kuid selle saab teha väga eduliselt sama jämedast torujupist nagu on sidurivõlli see osa mis toetub
väntvõlli sees olevasse laagrisse.Ülejäänud torule vastavale kaugusele ntx maalriteipi või isoleerpaela piisavalt peale et ketas tuugalt peale istub
ja sul ongi olemas siduri tsentreerimisvõll.Kui sinu pea nii hästi ei jaga siis saad kõik vajaliku Salome autokaupadest
Soovitan kohe ära vahetada ka sellesama nõellaagri seal väntvõlli sees,ja uus korralikult määret täis taguda.
Ja uue ja vana ketta paksuse vaheks pole vaja rohkem kui ca 2mm et sidur enam normaalselt ei toimi.Kui ketas on veel juba musta värvi ja pisikeste
pragudega siis on asi kuuma saanud juba korralikult.
Samuti kontrolli üle survelaagri pukk,et seal ei oleks sissekulunud astmeid ja et laager ei loksuks seal puki peal. |
Ahaa... see on hea mõte, toru vaid vaja nüüd paras leida ja teipi peale
Seda ka ise korra mõtlesin, et kas see nõellaager on mõtekas ära vahetada või mitte, eks vahetan ka selle siis ära.
Ketas on suht nii kulunud et needid ühel poolel on pea, et väljas... ning ka praod on olemas.
Praegune survelaager loksus küll selle julla küljes nii mis kole, kuid tal korpus miskist plastikust ka tundub olevat... et äkki ostan uue ära ja
proovin seda seal peal, et enne ei hakka seda hooba sinna uut kohe ostma.
|
ranz
|
postitati 21.10.04 19:27 |
Silma järgi ja said ilusti otsa? vedas siis... see kasti otsa ajamine on nagunii raske... ja kui veel peaks see ka paigast olema. tundub, et pean
laskma ikka julla treida.
|
QUATTRO
|
postitati 21.10.04 19:26 |
Ranz,mul on olemas see siduri tsentreerimis abinõu,kuid selle saab teha väga eduliselt sama jämedast torujupist nagu on sidurivõlli see osa mis toetub
väntvõlli sees olevasse laagrisse.Ülejäänud torule vastavale kaugusele ntx maalriteipi või isoleerpaela piisavalt peale et ketas tuugalt peale istub
ja sul ongi olemas siduri tsentreerimisvõll.Kui sinu pea nii hästi ei jaga siis saad kõik vajaliku Salome autokaupadest
Soovitan kohe ära vahetada ka sellesama nõellaagri seal väntvõlli sees,ja uus korralikult määret täis taguda.
Ja uue ja vana ketta paksuse vaheks pole vaja rohkem kui ca 2mm et sidur enam normaalselt ei toimi.Kui ketas on veel juba musta värvi ja pisikeste
pragudega siis on asi kuuma saanud juba korralikult.
Samuti kontrolli üle survelaagri pukk,et seal ei oleks sissekulunud astmeid ja et laager ei loksuks seal puki peal.
|
Black
|
postitati 21.10.04 12:45 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
kuidas panna paika siduriketas korvi kinni keerates? kas selleks on vastavat jullat vaja? või saab kudagi ka teistmoodi ta sinna tsenseeritud?
Igaks juhuks juba võtsin kõik mõõdud, et lasen sellises mõõdus metallpulga treida selle jaoks... kuid kas on vaja? | Selleks
kasutataksegi tavaliselt juppi vanast käigukastivõllist või siis vastavas mõõdus treitud pulka. Ise bemmil tehes panin silma järgi paika ja kast läks
pärast ilusti otsa:
http://www.hot.ee/blackhome/sidur/
BTW, mul oli seal ka LUK'i korv.
|
ranz
|
postitati 21.10.04 11:57 |
Nu kui aega ja õiget tehnikat omad siis ei ole vast probleemi... kuid soovitan kedagi abiks, üksi on ikka suht raske jurada seal.
Herr quattro. või siis ka keegi teine, võiks öelda kuidas panna paika siduriketas korvi kinni keerates? kas selleks on vastavat jullat vaja? või saab
kudagi ka teistmoodi ta sinna tsenseeritud?
Igaks juhuks juba võtsin kõik mõõdud, et lasen sellises mõõdus metallpulga treida selle jaoks... kuid kas on vaja?
|
80kuu
|
postitati 21.10.04 11:56 |
Endal sama jama vist,kas kast tuli raskelt alt ära.
|
ranz
|
postitati 21.10.04 10:45 |
Asi laiali... sai üks ja kodus graaziz kanali peal alt ta ära võetud
Otsest viga nagu tegelt ei leiagi... ketas selline kulunud justkui on, kuid selline olks pidanud veel pidama küll (vähemalt tundub nii)
Avastasin ka seda veel, et keegi on juba selle enne mind laiali võtnud ja seal juppe ükshaaval vahetanud. Ketas on vana kuid korv on ära vahetatud
ja krdi lollakad on ühe poole pooltelje poldid kõik üle keeranud, mina
pidin neid torutangidega lahti tegema.
Ega nüüd suurt muud pole teha kui uus sidurikomplekt sisse ja eks näis mis teeb.
Aaa... see veel meenus, et kast on kinnitatud suuremalt jaolt 16 mõõtu poltidega... ja krt sellist silmust võtta mul polnud ja padrun vahele ei tahtnud mahtuda 15 lehtvõti viilituna 16 peale ka ei aidanud, sest nii tugevalt nad kinni, et oli vaja kas padrunit või silmust.
Siis ikka kuidagi sai padur vahele pandud ja see üks nõks mis avamiseks vajalik ära tehtud ja ülejäänud viilitud lehega tehtud
|
ranz
|
postitati 19.10.04 19:14 |
Survelaager kunagi 100l nii tegi nagu sa quattro just rääkisid... kuid sel juhul ei tohiks just ju lihtsalt sidur enam lahutada... käpad käivad mööda.
See esimene variant, et midagi välja kuskilt viskas ja selle kuskile vahele... see on juba mõeldavam. Sest juhtus ju asi täiesti järsult ja
lambist...
Korra juba mõelsin, et äkki on miskit muud viga ja kasti maha võtma päris ei pea... kuid tundub, et sellest siiski ei pääse.
|
Jaks
|
postitati 19.10.04 18:36 |
On ka varjant, et sidurikorv andis otsad. Olen sellist olukorda kogenud kus pedaal on pehme ja auto vaevalt liigub. Endal oli sellisel juhul korvil
pragu sees ( sellel pinnal, mis puutub kokku siduri kettaga ).
|
QUATTRO
|
postitati 19.10.04 18:17 |
Kardan et viskas sul kettast vedru välja ja selle siis ketta ja korvi vahele.Teine variant on see et siduri survelaager otsustas endale 90 kraadi
peale keerata ja käpa vahelt lahkuda.
|
allans
|
postitati 19.10.04 10:37 |
mul üle täiesti uus mc mootori korv ei tea kas sulle läheb
|
ranz
|
postitati 19.10.04 10:12 |
Ega suurt muud vist üle jää kui asi pulkadeks lammutada ja ise järgi vaadata mis seal täpselt otsa sai.
Vaheapl sai juba uuritud ka asjade hindasid... revali hindasid ei julge kohe mitte öeldagi... liig suured numbrid olid teised kuid soovitati LUK firma tooteid, et kui peaks siduri korv/ketas kutud olema siis
selle firma kauba saaks komplektina uue 2500.- eest... ei olegi kõige hullem
Arvatavasti võtan ette ka kasti remondi, et kui juba asi maha saab võetud siis vaja ka see üle vaadata. Sellel immitseb kuskilt ülevalt tiba õli
välja, ning käikude lülituvus ei ole kõige parem just... eks näis mis sealt ka veel välja tuleb.
|
ranz
|
postitati 19.10.04 09:00 |
Juhtus nüüd hommikul nii, et kaks kolm siduri lahutust toimis ilusti kuid järgneval korral vaatasin et tahhokas üle 3K pöörde juba, et miski jama...
lasin gaasi maha ja andsin uuesti juurde, uuesti pöörded hetkega üle 3K ja auto vastavalt pööretele edasi ei lähe. Sidurit lahutades oli kohe tunda et
pedaal on kuidagi jala all kahtlane. Seisma jäädes ja kohalt uuesti liikuma hakates esimese käiguga pedaal "surises" jala all ja kuidagi
väga raskelt saab kohalt minema ja kui sidur täiesti lahti lastud on esimese käiguga minnes... siis masin kuidagi kakub ka nagu. Iseenesest liikuda
veel saab, et nii ära lõppenud veel ei ole.
Kas sai ketas otsa? korv? Või hoopis miskit õliga seal? On kellegil äkki miskit sarnast juhtunud, teab suunata
|