Teema ülevaade |
Fle
|
postitati 31.01.05 20:21 |
Ma ei tahtnudki vene bena laita ja probleem hakkab ka lahenema. Praegu sõidab ilusti, ainlt eile hakkas vahpeal jupsima a siis kui seisab jälle on
kõik hea ja täna oli perfecto
|
Silwer
|
postitati 29.01.05 19:35 |
Mis te Statoilist ostate oma arust Norra bensiini vä???
Kõik tuleb sealt samast Venemaalt ja ka hoitakse ühes ja samas suures tünnis lihtsalt erinevatel tanklakettidel on erinevad kütuselisandid mida
kasutatakse - nagu näha kasutatakse lisandina ka edukalt vett...
|
Fle
|
postitati 29.01.05 14:19 |
Oleks 1 küsimus veel, et kas asi ei või bensiinipumbas olla, et ilma gaasi andmata töötab ilusti (soojalt vähemalt), gaasi järsult andes ei hakka ka
puperdama, vaikselt liigutades on ka kõik hea, aga sõites ja koha peal kui gaas liigutada mingisse ühte asendisse ja hoida seal siis hakkab ära
surema.
Muidu küünlad on kõik ilusasti põlenud vaatasin just ja jagajakaas ka kunagi mitte vägakaua aega tagasi vahetatud.
Et ilusti käima läheks pärast seismist on vaja gaasiga pumbata, siis läheb ilusti.
|
kollerimees
|
postitati 29.01.05 11:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: irbusk
Aga kas teil katakad on alles ja töökorras vene benaga sõites. Kuuldavasti pidi see vene bena katakale karuteene tegema. |
loomulikult alles.seal ju ka müüakse "rohelist" bensiini.Aga jama on selles,et paljud bentsu vedajad solgivad 76 benaga.Lisaks on selle bentsuga
palju mulistamist ja ei saa kontrollida mida saad vahendaja käest.Kui on tõesti sõber kes toob, siis pole probleeme.auto lausa nurrub käes.Mootor käib
nii rahulikult tühikäigul,et võid ta otsa imiku magama pannaProovi aga seda
saavutada eesti bensiiniga...
|
Fle
|
postitati 29.01.05 09:53 |
Ei noh, 1. korda võtsin üldse ja siis hakkasid jamad pihta.
|
irbusk
|
postitati 29.01.05 08:21 |
Aga kas teil katakad on alles ja töökorras vene benaga sõites. Kuuldavasti pidi see vene bena katakale karuteene tegema.
|
Vanja
|
postitati 29.01.05 02:53 |
Vaevalt, et see sul vene bensiinist tingitud. Sõidan ise aastaid ainult vene bensiiniga ja valdavalt Lukoili päritoluga, julgen väita, et eestist pole
nii head bensiini saanud. Olen olude sunnil tankinud nii Nestest kui Statoilist, ei, see pole ikka see.
|
Fle
|
postitati 28.01.05 20:35 |
Aitäh greedy-le ja ma siis nüüd proovin selle filtri ära vahetada ja loodan, et see aitab.
|
greedy
|
postitati 28.01.05 20:07 |
kui B-4 ja b-3 peaks ühte moodi olema siis parem poolse tagumise istmiku all plastik kate ees.
|
Fle
|
postitati 28.01.05 19:32 |
sry, kui olnud siin, aga B3-l kus too tagumine benafilter asub?
|
greedy
|
postitati 28.01.05 17:22 |
tagumine filter mingi 300-eek. kui pole seda varem vahetanud siis... ka seda tuleb vahetada eripäraks meie kütte.asi võib olla ka paljus muus lihtsalt
praegu süvenes. vene pens aint kiidusõnu
|
kollerimees
|
postitati 28.01.05 16:48 |
ära sa vene bensiini küll maha tee,vaid see kes sulle seda müüb solgib.venemaal on ikka vägakorralikku bentsu saada.eritihea on sealne statoili
oma.ise küll ei kurda.pigem võtab kiruma eesti tanklate bents.VK tanklast põlvas sain ikka sellise sodi paaki,et hakkas pumba kaitset
läbitaguma.Paagis oli mingi rõvedalt haisev vaigumoodi ollus.
|
Fle
|
postitati 28.01.05 14:36 |
Et sai võetud vene bena 20l ja mingi ennem oli paagis ~5 l statoili 95. Siis sai miski 10 l ära sõidetud ja hakkas vaikselt kakkuma juba, järjest
hullemaks läks, lasin statoilist 20 l 98 peale, ostsin bensiini lisandi statoilist miski, mis peaks kiirelt puhastama kõik settinud sodi. Vahetasin
selle väikse bensiini filtri ka seal kapoti all. Et nüüd 20 l ära sõidetud, juurdegi veel võetud aga häda ei kao kuskile. Tühipööretel töötab, noh
kõigub väheke küll, kuid too kõikumine oli mu arust varem ka.
Et kuskil taga paaagi juures mingi filter veel? võib tolles asi olla või on midagi hullemat lahti ja too tagumine filter mingi väga kallis jupp?
kapoti alune küll oli mingi ~13.- umbes
|