Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kaits

 postitati 06.09.04 15:18
SJM Autotechnik abistab pisut selles teemas (kahjuks küll mitte ammendavalt!).
http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/10vtecu.htm
Ulvar

 postitati 06.09.04 11:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
vaatasin ka järgi, ja päris õigus polnud kummalgi :P
KG võib olla ka MAC11B ajuga, mis mul ka on.


Minu KG oli MAC-05B või C, ei mäleta enam täpselt. MAC-11 peaks olema MC-1 mootori aju, ju siis MAC-11B jälle pole. Samas peaks ju seal ka tehasekood peal olema, mille järgi kontrollida.
Lisaks ei muuda see fakti, et 1B mootorit tehases 1986.a. autole ei pandud: midagi on seal aretatud. Mis ulatuses ja kui korralikult seda tehtud on, see tasub välja uurida, kui aparaat kunagi korralikult pole töötanud.


Ulvar
tarts

 postitati 06.09.04 07:47
vaatasin ka järgi, ja päris õigus polnud kummalgi :P
KG võib olla ka MAC11B ajuga, mis mul ka on.
villu157

 postitati 05.09.04 19:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
KG aju peaks olema MAC11 äkki?


KG motol siiski MAC-05

Omal ka selline peal ja KG moto.
tarts

 postitati 05.09.04 18:05
KG aju peaks olema MAC11 äkki?
Ulvar

 postitati 05.09.04 16:07
Tegemist pruuni 86. aasta avandiga?
Minu mäletamist mööda polnud tollel aju või mootor päris õiged. Ploki peal oli kirjas 1B ja ajul MAC-05B? Viimane on tegelikult KG mootori aju, 1B'l peaks olema vist MAC-12, aga ma pole kindel.
Ma vaataks sellel kõik andurid jms. jubinad varuosakataloogi põhjal üle, siis saaks teada, mis täpselt on vahetatud (ilmselt siiski mootor, sest tolle aasta autodele veel 1B'd ei pandud) ja mille vastu, praegu on võimalik, et mingid asjad lihtsalt ei sobi.


Ulvar
villu157

 postitati 05.09.04 06:25
On audi 200TQ 147kw
Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo


Mina arvan et kui sa jätad sooja mootoriga auto seisama, siis pigem see õhk seal intercooleris soeneb, mitte ei jahtu. Kuna kapoti all olev mootor kiirgab kuuma. Sellest ei saa see minek tekkida. Ei oskagi kohe seletada seda lugu. Samas jällegi kui pihustid kusevad siis peaks käivitus väga pikaldane olema, kuna pihustid jooksevad tühjaks ja auto ei taha käima minna enne kui süsteemi surve jälle ülesse tuleb. Aga selle aja peale kui auto üks kord käima läheb on see rikas segu sealt mootoris juba välja puhutud. Ja külm käivitus pihusti töötab minu arust ainult siis kui mootori temp on õige ja ka seda ainult siis starteri andmise hetkel. Kui auto on juba käima läinud, peale seda külm käivitus enam lisa rikastust ei anna. See nupu varjant mida keegi juba eel pool mainis, on valesti ühendatud, kui minek kaob peale mõnda seki. ära. Ilmselt on vana omanik ühendanud nupu enne termo aeg lülitit ja kui sina seda nupu pressid, siis külm käivitus pihusti töötab nii kaua kui kuni termo lüliti kuumeneb ja lükkab pihusti tagant ära. Nimelt elekter ka soendab teda ja kui sa lased nupu lahti siis jahtub ta natuke ja mingi aja pärast saad jälle uuesti vajutada mõneks sekiks. Nupp tuleks otse külm käivitus pihusti peale vedada, siis on lisa rikastus nii kaua taga kuni nupu vajutad.:)

Oeh väga segane jutt sai, aga äkki saate aru mida ma mõtlesin. Kõik ei pruugi ka absoluutne tõde olla, kõigest minu arvamus.

Ja PS-sse pole mõtet hakata saatama teemadel ala kui jobu ma olen ja midagi ma ei tea.
audi5000

 postitati 04.09.04 21:27
:D
westa

 postitati 03.09.04 23:03
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reigo
On audi 200TQ 147kw

Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo

Pakun omalt poolt varjandi(läbitud aga ei pruugi kehtida sinu autol)küttesegu oli lahja ja esimesed~10 sek. töötas külmkäivituspihusti mis rikastas segu parajaks aga pärast jälle uim
ferdinand

 postitati 03.09.04 22:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja audi5000
mull on eelmine omanik käivitus pihusti eraldi nupu alla pannud,et kui ristmikul hätta jään nupp alla ja minek,ega see minek kaua kesta !aeg ajalt vajutad ,siis kogub.

sullamulla:D
Kas selle külmkäivituspihusti rakendumisega mitte sooja mootori segu üle ei kipu rikastama? Millegipärast tuleb silme ette palju aastaid tagasi soome tv'st vaadatud seriaal kus autol ka kiirendamiseks nupp oli. Nupu peale oli vist "turbo" kirjutatud.
audi5000

 postitati 03.09.04 22:04
mull on eelmine omanik käivitus pihusti eraldi nupu alla pannud,et kui ristmikul hätta jään nupp alla ja minek,ega see minek kaua kesta !aeg ajalt vajutad ,siis kogub.
forsin

 postitati 02.09.04 20:14
Põhjuseid on mitu, esimesed sekundid töötab lisaks käivitus pihusti. või
Pihustid kusevad seistes bensiini sisselaske kolektorisse ja käivitades on bentsu milest tulevad lisa jõud.
Ren

 postitati 01.09.04 13:54
Minul oli S4-l näiteks nii, et kuskil umbes sama aja pärast peale käivitamist kadus jõud. Tegu oli sellega et mul oli õhulugeja läbi ning auto hoidis ennast niiöelda "tagasi". Et aru saada ajul et kõik pole päris OK, läks umbes niipalju aega ning minek kadus.
Black Rabbit

 postitati 01.09.04 13:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reigo
Väike minupoolne seletamise viga......
Nimelt 10 seki jooksul muutub auto uimasemaks....
Ja jõud kaob.... olenematta kiirusest.....

reigo

Ilmselt tuleneb see lihtsalt sellest, et mootor on soe ja soojana on metall teadupärast kergelt paisunud (kulunud mootori puhul peaks tunda andma).
Uuesti käivitades on küttesegud ja muud temp. sobivamad ja seetõttu on alguses minek veidi parem.
Puhas oletus muidugi :cool:
Reigo

 postitati 19.10.02 14:08
Väike minupoolne seletamise viga......
Nimelt 10 seki jooksul muutub auto uimasemaks....
Ja jõud kaob.... olenematta kiirusest.....

reigo
mms

 postitati 19.10.02 13:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja Reigo
On audi 200TQ 147kw

Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo


Ot, mismoodi see asi sul ongi? Et peale 10 sekki jääb lahjaks või? Kaob jõud ära? Kogu aeg on nii olnud?

Kuule, aga peale 10 sekki on sul juba oluliselt suurem kiirus sees, kui EV-s lubatud...;)

Mul sama mootor, sellist asja justkui nagu ei tea. Ootan teadjate kommentaare.
Reigo

 postitati 19.10.02 09:34
On audi 200TQ 147kw

Kui lasen auto soojaks ja jätan nii 3 minniks seisma.......
Annan syydet ja kohe pedaali......
siis tekib mingi rets minek.........
Aga nii 10sek jooksul kaob see.......

Kas asi on selles et intercooleri radikas jahtub õhk maha ja sellest tekib see minek või on miskit mu aparaadil viga?

Reigo

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]