Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
T.P.

 postitati 25.01.05 09:18
A4'jal keerasin tagumisi amorte oma 3 korda - kui oli lõdvalt siis kolises, kui oli liiga tugevalt viskas mingi seibi üle. Positiivset asja juures on see et A4 amordi võtaks vist lahti ka une pealt :D

@ topic - keera nii kinni kui saab (mõõdukalt).....hea oleks muidugi mingi njuutonvõtmega asi üle käia.
teints

 postitati 24.01.05 22:37
krt, ongi nii vist. Mõni kuu tagasi vahetasin ja nüüd jälle kobin sees. Variant on veel, et sarniir. Jupe see B4 esisild ...:(
samru

 postitati 24.01.05 20:38
Tsitaat:
Algselt postitas: galen
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Ja kui tunnete et kobiseb eest vms,ning mutter on kinni siis on tõenäoliselt amordipadjad läbi vajunud.Eriti valus teema B3 ja B4 kerega audidel millel on R5 või V6 moto.


Err... miks eriti valus just neil? saavad tänu pidevale tallamisele hullult laksu või lihtsalt mootori suurem raskus?


lihtsalt eriti loll ehitus:D
QUATTRO

 postitati 24.01.05 20:37
Ise vastasid.
Just suurem koormus esisillale.
galen

 postitati 24.01.05 19:38
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Ja kui tunnete et kobiseb eest vms,ning mutter on kinni siis on tõenäoliselt amordipadjad läbi vajunud.Eriti valus teema B3 ja B4 kerega audidel millel on R5 või V6 moto.


Err... miks eriti valus just neil? saavad tänu pidevale tallamisele hullult laksu või lihtsalt mootori suurem raskus?
QUATTRO

 postitati 24.01.05 19:26
Keerake üle või pooleks ja siis pool ringi tagasi:P
Tegalikult on nii et see mutter peab olema konkreetselt kinni.
Ja kui tunnete et kobiseb eest vms,ning mutter on kinni siis on tõenäoliselt amordipadjad läbi vajunud.Eriti valus teema B3 ja B4 kerega audidel millel on R5 või V6 moto.
geenius78

 postitati 24.01.05 14:19
Mul B4-l vaja pingutada ilmselt.
tamm112

 postitati 24.01.05 09:29
amort peab olema nii oma pesas (püstikus) kui ka amordi padja küljes korralikult kinni. mõõdukalt! ei pea hakkama njuutonmeetriga mõõtma ;)
maxs30

 postitati 24.01.05 09:15
Enda autol sai ka kõik eest vahetatud.Oleks ka huvi nende pingutamise lohta.
ACE16V

 postitati 24.01.05 08:17
mis autoga tegu?
geenius78

Depicts mood of post postitati 24.01.05 08:10
Kas esiamordi puhul tuleb viimast pingutada maksimaalselt kinni või peab seal olema mingi liikumiseruum ka padjale? Pean silmas kapoti all olevad mutrit. On keegi kokku puutunud?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.7% - SQL: 74.3%]