Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
JohnDoe2200T

 postitati 24.01.05 14:01
üldiselt võrrelnud otseselt pole kuid jah kompott seal on. aju on tal jah vana jäetud. kohaldan asja juhtmete järgi ei saa kah ühtegi kindlat asja taga ajada kuna enamus juhtmeid on nn. ümber lõigatud.
mms

 postitati 24.01.05 13:48
Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
põhimõtteliselt on seal kat all ...!

No aga seda enam. Kui on, igal juhul vahelt välja, sest 1b moto seda oma tööks kuidagipidi ei vaja. Kas passis on kat märgitud?
Omaette lugu muidugi see et kas tal kogu krempel on 1b- mõtlen aju, pritsungipea, pihustid jne. Võib ju ka mingi kompott olla (et näiteks ainult plokikaan on 1b), ja siis võibki lambda ja kat olla. Point selles, et kui auto veel eelmise omaniku käes oli, siis proovisin korra sellega sõita - minek ja mootori tunne üldiselt oli ikka oluliselt lahjem kui selllel masinal millega praegu Reixil on rõõm sõita ;)
Kuidas praegu on, olete võrrelnud?
mms

 postitati 24.01.05 13:39
Reixi jutt peab paika- ise jõudsin omal ajal samadele järeldustele. Sellel 121 kw versioonil oli vist ka kat, aga originaalis 1B motoga autodel katti ei olnud. Lambda andurit ka minu mäletamist mööda ei olnud.
JohnDoe2200T

 postitati 24.01.05 13:15
Tsitaat:

Kindel, et mitte resonaator?


Ulvar

vaatan tõstukipeal õhtul üle ja eks siis räägib edasi.
Ulvar

 postitati 24.01.05 13:12
Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
põhimõtteliselt on seal kat all ...!


Kindel, et mitte resonaator?


Ulvar
JohnDoe2200T

 postitati 24.01.05 13:11
põhimõtteliselt on seal kat all ...!
Ulvar

 postitati 24.01.05 12:57
Ma arvan, et seal oli 134kw, ehk KG ja tollel pole katti.


Ulvar
Reix

 postitati 24.01.05 12:56
Tsitaat:
Algselt postitas: JohnDoe2200T
Tsitaat:
Algselt postitas: Reix
Tal pole auto originaalis 1b (mootor hiljem vahele tõstetud)

Jah sellel oli enne teine moto peal 134 kw ja MC tähisega... ilmselt.

87a kere.


MC - 121kW (sisaldab katti)
JohnDoe2200T

 postitati 24.01.05 12:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Reix
Tal pole auto originaalis 1b (mootor hiljem vahele tõstetud)

Jah sellel oli enne teine moto peal 134 kw ja MC tähisega... ilmselt.

87a kere.
Reix

 postitati 24.01.05 12:48
Tal pole auto originaalis 1b (mootor hiljem vahele tõstetud), sellepärast tal see vbolla vahel on. Aga mul pole küll katti, see katiga variant oli vist 2b kui ma ei eksi, ja kilovatte oli seal ka vist 142 või midagi (sellel 2b variandil).
mms

 postitati 24.01.05 12:43
Oled sa kindel et tal üldse kat on? Minul mäletamist mööda seda ei olnud. Võin ka eksida. Reix, on sul kat või ei ole?
JohnDoe2200T

 postitati 24.01.05 12:25
... Et kui kati summutil välja võtan. Või tasub ehk mõni tagumistest püttidest hõredamaks lüüa?

nimelt näppisin autot tulemus see et nüüd regullib mul masina aju süüte juba varakult varasemaks... kuid nagu summi ei lase kogu staffi, mis välja peaks tulema, välja.

kuda asja sis teha. ehk annate nõu...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.7% - SQL: 66.3%]