Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
martaan

 postitati 21.12.04 06:13
oi sorry pihustid on kolektori küljes
martaan

 postitati 21.12.04 06:10
Loomulikult ühel on pihustid ja koht kuhu neid kinnitada, teisel pole sellest haisugi leiad koha ainult küünaltele.
lawrence

 postitati 20.12.04 21:08
nüüd tekkis uus küsimus...
kas karburaatoriga ja sissepritsega mootorite plokikaantel on mingi vahe? võtame näiteks DS ja DZ. mõlemal sama töömaht, sama surveaste, ainult toide on erinev.
lawrence

 postitati 15.12.04 18:21
nii palju kui ma www.elcats.ru-st aru sain, on DT ja DS mootoritel samad kepsud (ühe koodiga), kuid plokid, kolvid ja loomulikult vänt on erinevate koodidega.
kolvi joonisel polnud ka näidatud, et eksisteeriks sälkudega (klappide jaoks) kolbe. samas ei tahaks uskuda, et 1.8 jaoks on tehtud kõrgem plokk, pealegi oli ploki juures märgitud mingi "also use:" ja seal antud koodid olid DT-l ja DS-il samad.
parandage kui eksin, aga mulle tundub suht loogiline, et 1.8 suurem surveaste on saadud sellega, et kolb silindris lihtsalt natuke kõrgemale käib.

karta on, et keegi ei tegele nii väikeste mootoritega, et oskaks täpselt kommenteerida :P
Black

 postitati 15.12.04 11:42
Loomulikult on ka kepsud teised.

Tsitaat:
Esialgne postitaja madjs
Aga kuna tegu dislaga siis krt teab, mis seal veel mängima võib hakata, bensukaga oleks asi lihtne.:P
Ei, tegu on 1.6 ja 1.8 karburaatormootoritega.
madjs

 postitati 15.12.04 08:39
Pakun, et teisi kepse kah vaja, muidu sul kolb kaande kinni lendab, aa võibolla ka kolvi pikkus erinev, krt ei mäleta enam. Aga kuna tegu dislaga siis krt teab, mis seal veel mängima võib hakata, bensukaga oleks asi lihtne.:P
lawrence

 postitati 15.12.04 00:44
selline esialgu teoreetilist laadi küsimus.

kas on võimalik 1.6 (DT) mootorist AINULT väntvõlli vahetamisega saada 1.8 (DS)? nii palju kui mul kodus materjale leidub, on nendel mootoritel kõik füüsilised parameetrid samad välja arvatud kolvikäik. või eeldaks väntvõlli vahetus ka lühemaid kepse või teistsuguseid kolbe, et klapid pähe ei sõidaks vms? või ongi DS-i suurem surveaste (10.0 vs 9.0) saadud ainult väiksema põlemiskambri(?) tõttu?

ärge siis väga kõvasti karjuge kui liiga elementaarne/loll/naiivne küsimus sai :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]