Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
DevilDog

 postitati 15.12.04 21:02
Vaat kus lups:D Iga päev tuleb tarkust juurde
QUATTRO

 postitati 15.12.04 19:07
2,5 tdi ja sinu 2,3 padjad on kahjuks täiesti eri asjad.
Jah,bensukal on ka hüdropadjad,kuid diislil on elektrohüdraulilised,ehk siis küljepealt jookseb ka pistik sisse.
Külasta Forsi varuosa letti või siis remondi poole meistreid,nemad oskavad ehk sulle parimat lahendust soovitada.
DevilDog

 postitati 15.12.04 16:06
Mul vahetati ka just mõlemad padjad ära.
Tüki hind oli vist 300-400 enam ei mäleta. Ja olen päris kindel et mulle seda õliga patja ei pandud.Need õliga peaks olema originaal padjad ja mul olid veel need samused peal mis olid siis kui tehasest välja masin tuli.
kaljukoll

 postitati 14.12.04 18:55
Küsimus siis selles et massinal miski õliga mootoripadi mis enam hästi ei funkka - kardan et aaves küsivad selle viguri eest üle mõistuse hinda - kas annab äkki ümber ehitada tavalise motopadja pääle:o

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 20.2% - SQL: 79.8%]