Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jõuvanker

 postitati 16.12.04 19:44
Tsitaat:
Esialgne postitaja mati200
Aga hakka veel ADU - mootorit remontima, siis alles rahakott naerab!:D

Oled remontinud st kapitaalremondi teinud?
PS! 2.2T 20V-le ei ole saada remontmõõdus väntmehhanismi detaile!
Kui vaja, siis ainult aftermarketi detaile ja mis ei ole üldsegi odavad ;)
mati200

 postitati 16.12.04 19:37
Aga hakka veel ADU - mootorit remontima, siis alles rahakott naerab!:D
forsin

 postitati 16.12.04 17:48
kunagi väga ammu panin 20v mootori 85.a. kere peale koos remontidega kolm nädalat ja kui tahad lisada päris S mootori aju siis saad tööd lihtsam on omada 20v elektri juhtmestiku.
allans

 postitati 12.12.04 15:44
Tegelt ei tea kas see asi nii hirm kallis on.minul läks 20v rem ca 10 -12k.sinna sisse läks pea remont +rõngaste ja kepsu saalede vahetus.Noh kui ausalt öelda siis kahest mootorist sai üks kokku klapitud;)
Kui oleks soov võistlus mootorit teha siis järsku võiks kolvi ja muu sellise vahetusele mõelda.Neid 20v vilemootori 200-si on suht mõnusa hinnaga müügis nii et lihtsam oleks osta valmis auto.mitte ise hakata aretama.
QUATTRO

 postitati 12.12.04 13:05
to silelink:

Tglt ei ole võimalik ka 134kw motol teha kap.remonti 10 kilo eest.
Sama moodi on uue kolvi hind kuskil 3000 tükk ja rõngad on kuskil 900,. auk.
Seega on sul juba kuskil 19 kilo läinud ainult viide silindrisse plus puurimine ja muud asjad juurde.
mati200

 postitati 12.12.04 06:46
Muidugi võib ka odavamalt hakkama saada,kuid nende paarikümne kasutatud turbomootori puhul, mille sisse mina vaadanud olen, ei ole korralikku tööd ilma remmõõdu kolvi ja puurimiseta võimalik saada.
ranz

 postitati 12.12.04 01:09
Kuna sul mõte ehitada sigari kere peale siis odvam on siiski olemasolev masin maha lükata ja osta valimis T motoga masin.
Kui asi oleks miskis erilises aparaadis ja sinna T aretamisest oleks juba jutt teine... nt oma B4jale tahaks hullult T vahele saada... kuid sellist tehase seadena võtta nagu pole, kuid audi 200 kere (sigar) ei meeldi, et jääbki vaid üle ise aretada... sel juhul oleks mõeldav veel.
50 000.- on ikka suht robustne nr... 10K eest saab moto +töö miski 10K ja natuke siia sinna... ise pakuks hinnas ca 25K
silelink

 postitati 11.12.04 23:35
Irw..kolvi hind al.3500 tk??Siis tõesti odavam 20v moto vaadata,aga kes teab mis olukorras seegi on.Ok mootori veel saab aga sinna ju veel jubinaid tarvis ikka,juhtmestik-käigukast-väljalase-.Arvan et jätan selle plaani katki esialgu ja vist kohe komplektne auto 134kw siis osta.Ehk tuleb odavam,kuigi sõber rääkis et 134kw-le tehti kap 10 kiloga ära??:o
mati200

 postitati 11.12.04 06:04
Kui sa tahad pärast ümber ehitamist temaga ka sõita pikemat aega, siis tuleb sul odavam osta isegi praeguseid kirveid hindu arvestades üks 20V ja sellele chiptuningut teha.
rem mõõdu kolb (ainult kolb) maksab alates 3500.- EEK /tk, pluss puurimine, hoonimine,lihv, kontroll, et vanapole kuumaks lastud, pragusid sees, võibolla tuleb igaksjuhuks osta uus kaas, käigukastis tuleb kindlasti seibidega lõtke parandada jms. Palju raha ja mis veel enam, palju aega.
Tavaliselt on odavamatel ka turbiin jahe, vaja uus - 35 000 eek, ehk remont (kap. korralik kap.) pakuks hinnaks ca 50 000.-
silelink

 postitati 10.12.04 20:16
Odavam võib ju olla aga kes teab kas see ka vastu peab suurematele nõudmistele??Näiteks boosti keeramisele??Ei ole just tark turbomoto vallas ja seega ei tea kõike.Näiteks mis võiks kap,rem ka maksta??Mõtlen alumise osa rem-i,siis uued kolvid-saaled-vändalihv?Ja ilmselt oleks vaja doonorautot-kust saada käigukast,juhtmestik,cooler ja muu vajaminev??Ehk mõtekas mõni 200 vaadata,mõni odav ja selle mootor remontida???
laur4

 postitati 10.12.04 19:15
Odavam tuleb mootor komplektsena osta ja aiste vahele panna. Korralik (10v) turbomoto remont on kallis, 20v-st rääkimata.
Ja kui rattad on viie poldiga, siis võibolla ongi tegu olnud kunagi turboga variandiga. Selle koha pealt on siin päris põhjalikult arutletud, millel ja kui palju olema peab. Kasuta otsingut.
silelink

 postitati 10.12.04 18:58
Küsimus selline teadjameestele,kas on mõtet ehitada turbomootor nullist lõpuni-mõtlen siis täielik kap-rem ja hiljem ka lisavõimsust saavutada?Ja kas on mõtet seda mootorit panna sigarile?Või tuleb audi200(134kw)odavam kohe osta??Samas mu sigar nagu veermiku poolest kahesaja moodi(5poldiga rattad).Tasub asi ära või tuleb miskit muud vaadata?Igasugu nõu teretulnud!!!"

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.0% - SQL: 76.0%]