Teema ülevaade |
Raun00
|
postitati 27.06.23 09:54 |
Sai vahetatud mõlemad eesmised mootoripadjad ja vibratsioon on veel väiksem.
Mehaanik vaatas ka turbo liikuvad osad üle ja tuvastas,et geomeetria ei liigu täiesti vabalt.
Soovitas turbo ära puhastada,mis enamus juhtudel aitab
|
Raun00
|
postitati 06.06.23 18:15 |
2.0 tdi 103 kw bpw mootor
|
Rix
|
postitati 05.06.23 20:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raun00
Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist |
Äkki siis juba täpsustad mootorit ka? Turboga 2.0 mootoreid B7 kerel on vähemalt neli erinevat 103/125kw diislid ja 147/162kw bensukad. Kui ma ei
eksi, sai vähemalt kolme esimest neist ka variaatori otsas.
|
Raun00
|
postitati 05.06.23 16:20 |
Mehaanik vahetas välja mõlemad pooltelje sisemised otsad ning käigukasti padi läks vahetusse.
Suurem vibratsioon kadus ära,lasen välja vahetada veel mõlemad mootoripadjad.
Diagnostika näitas,et avarii reziimi läks turbo ülerõhu tõttu ja seetõttu vajab turbo üle vaatamist ja puhastamist
|
Jann
|
postitati 05.06.23 07:57 |
Sellel autol on mitu viga. Kas vibra tuleb kastist või veovõlli sisemisest otsast, oskab öelda pädev diagnostik. Sisselaske rõhuprobleemid on samuti
mitme otsaga asi ja diagnoositav väga hästi. Ära vaeva oma pead, tee selle asemel parem oma tööd ja kasuta spetsialisti abi.
|
Raun00
|
postitati 05.06.23 05:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Rix
Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu? |
2.0 mootor
Cvt käigukast
Esivedu
|
Rix
|
postitati 04.06.23 13:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raun00
Autoks on Audi a4 b7 avant.
Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon.
Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona. |
Mis mootor?
Mis käigukast?
Mis vedu?
|
AudiA4Avant
|
postitati 03.06.23 19:06 |
Kas nelikvedu?
|
Raun00
|
postitati 03.06.23 15:37 |
Autoks on Audi a4 b7 avant.
Gaasi vajutades tekib vibratsioon,eriti kiirusel 30-40 km/h ja 70-80 km/h kui auto peab kiirendama või mäest üles minema.
Gaasi mitte vajutades ja mäest alla sõites kaob vibratsioon ära.
Lisaks panin tähele sellist asja, et kui ma kiirendasin väga järsult gaasi andes, siis auto läks avarii reziimi ja samal hetkel kadus ka vibratsioon.
Kas avariireziim tähendab seda,et turbo kaob tagant ära ja viga võib peituda turbos?
Praegune turbo on sõitnud 85000 km ja ostsin selle nö taastatud turbona.
|