Teema ülevaade |
txxxl
|
postitati 28.05.23 08:18 |
Tuleks teha leak down test.
|
B5supreme
|
postitati 27.05.23 10:48 |
Tervist!
Nagu pealkirjast on näha siis tegemist on audi a4 b7 2.0tfsi quattroga (läbisõit 350tuhat km)
Mure on selline, nimelt ostsin aprilli alguses endale antud sõiduki. Nädal aega ja ca. 1000km sain ilusti sõita kuniks ühel ilusal varakevadisel
päeval nii umbes peale 10km sõitu hakkas auto väga kõvasti vahele jätma, suitsema ja armatuuris kollast mootorituld vilgutama. Tühikäigul tahtis
peaaegu välja surra.
Sai siis sõiduk köie otsas koju veetud ja garaazi aetud. Arvuti taha pannes olid järgnevad koodid sees:
P0304- CYLINDER 4 MISFIRE DETECTED
P0300- RANDOM/MULTIPLE CYLINDER MISFIRE DETECTED
P0302- CYLINDER 2 MISFIRE DETECTED
Peale kiiret defekteerimist sai välja vahetatud neljanda silindri pihusti, teised pihustid said uued tihendid.
Enam masin ei suitsenud (tihe valge suits oli enne), kuid mootor endiselt jätab vahele. Külmalt käib pisut paremini kui soojalt. Tühikäigul jätab
kõvasti vahele, üle 3000 pöörde töötab mootor ilusti.
Siis ennetatavalt said välja vahetatud süüteküünlad, süütepoolid, karterituulutusklapp ja sellesse minevad kaks plastiktoru.
Kuid minu üllatuseks endiselt mootor jätab vahele ja annab neljanda silindri viga.
Veel viimaseks mõõtsin ära kompressioonid nii sooja kui ka külma mootoriga. Numbrid on järgnevad:
Külma mootoriga:
1) 11.2 bar
2) 11.3 bar
3) 11.0 bar
4) 9.4 bar
Sooja mootoriga:
1) 11.8 bar
2) 10.2 bar
3) 12.0 bar
4) 8.1 bar
Kõige suurem mure on soojast peast neljanda silindriga. Nüüd siit ka küsimus, kas annab veel midagi uurida või tuleks plokikaas maha võtta?
|
|