Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
txxxl

 postitati 28.05.23 08:18
Tuleks teha leak down test.
B5supreme

 postitati 27.05.23 10:48
Tervist!

Nagu pealkirjast on näha siis tegemist on audi a4 b7 2.0tfsi quattroga (läbisõit 350tuhat km)
Mure on selline, nimelt ostsin aprilli alguses endale antud sõiduki. Nädal aega ja ca. 1000km sain ilusti sõita kuniks ühel ilusal varakevadisel päeval nii umbes peale 10km sõitu hakkas auto väga kõvasti vahele jätma, suitsema ja armatuuris kollast mootorituld vilgutama. Tühikäigul tahtis peaaegu välja surra.
Sai siis sõiduk köie otsas koju veetud ja garaazi aetud. Arvuti taha pannes olid järgnevad koodid sees:
P0304- CYLINDER 4 MISFIRE DETECTED
P0300- RANDOM/MULTIPLE CYLINDER MISFIRE DETECTED
P0302- CYLINDER 2 MISFIRE DETECTED
Peale kiiret defekteerimist sai välja vahetatud neljanda silindri pihusti, teised pihustid said uued tihendid.
Enam masin ei suitsenud (tihe valge suits oli enne), kuid mootor endiselt jätab vahele. Külmalt käib pisut paremini kui soojalt. Tühikäigul jätab kõvasti vahele, üle 3000 pöörde töötab mootor ilusti.
Siis ennetatavalt said välja vahetatud süüteküünlad, süütepoolid, karterituulutusklapp ja sellesse minevad kaks plastiktoru.
Kuid minu üllatuseks endiselt mootor jätab vahele ja annab neljanda silindri viga.
Veel viimaseks mõõtsin ära kompressioonid nii sooja kui ka külma mootoriga. Numbrid on järgnevad:
Külma mootoriga:
1) 11.2 bar
2) 11.3 bar
3) 11.0 bar
4) 9.4 bar

Sooja mootoriga:
1) 11.8 bar
2) 10.2 bar
3) 12.0 bar
4) 8.1 bar

Kõige suurem mure on soojast peast neljanda silindriga. Nüüd siit ka küsimus, kas annab veel midagi uurida või tuleks plokikaas maha võtta?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.7% - SQL: 77.3%]