Teema ülevaade |
MarkkusL
|
postitati 21.06.23 21:51 |
Tervitus!
Vana teema küll, aga kas on veel meeles mis lahendas mure? Endal tekis see peale kõrgusandurite vahetamist, kalibreerisin ikka päris mitu korda enne
kui sain kõrgused enamvähem selliseks nagu peaks, algul oli PE nurk 2cm kõrgem kui VE. peale kalibreerimist sõitsin ca 200km ja üllatus üllatus,
kollane tuli särab. VCDS lahti, veakoodid kustutatud, sõitsin veel 10km ja tuli uuesti. Measuring blocks alt vaatasin auto kõrguseid (tasasel pinnal
garaazis, 4 post tõstuki otsas). Kõrgused olid - VE 369,6mm; PE 403,2mm; VT 384,3; PT 384,3. Ise mõõtes olid tagumised kõrgused paigas, VE oli umbes
täpselt 384mm ja PE oli 388mm. Ise kaldun arvama, et selle suure kõrgusvahe pärast mida arvuti arvab olevat lööb errorisse süsteemi. Kontrollisin üle
kõik 4 andurit et kas said ikka ilusti kinnitatud, pistikud ilusti külge jms, kõik OK. Kas tasub veelkord kalibreerida või tasub ehk juba esindust
külastada?
|
Jann
|
postitati 17.10.19 06:34 |
Arvutiga peab sõitma minema ja teatud parameetreid jälgima. Vahest saab päris palju sõita.
|
twistY
|
postitati 17.10.19 05:14 |
Meas. Blocks all on tavaliselt andurite väärtused jälgitavad. Lase kellelgi autot kõigutada ja jälgi, kuidas väärtused muutuvad. Või tõsta tungiga
ükshaaval auto nurkasid üles.
Kui üks andur on vigane, hakkab see kiirelt silma.
|
Lauri01
|
postitati 17.10.19 04:55 |
Probleem siis õhkvedrustusega, et sõites hakkab kollane vedeustuse tuli vilkum ja arvuti näitab 01780 koodi ehk level regulation-self-levelling
suspension(sensor for vehicle levelling) saan aru, et kõrguse andur paneb villast aga arvuti ei näita täpselt milline paneb. Küsikski, et kuidas seda
kindlaks teha ja kas nendele saab lihtsalt ligi, ja kus täpsemalt need andurid asuvad, et äkki esialgu pistikud üle vaadata või kellelgi ehk sama
teema olnud ja oskab nõu anda.
|
|