Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Graabel

 postitati 17.11.04 09:38
Mul selline mure. Yx kat on läbi teine korras ja plaan panna katkise asemele reso. Nüüd siis küsimus: kas ma peax selle korras kati vahelt võtma ja sinna ka reso panema? Loogiliselt mõeldes siis vist väga hea ei ole kui yx on korras kat ja teine reso?
catman

 postitati 16.11.04 22:05
Tsitaat:
Esialgne postitaja kollerimees
lihtsam on osta see bensulisand mis vähendab CO-d 80% ja saad läbi;)

Äkki oskad midagi täpsemat öelda, nime ntx.
kollerimees

 postitati 16.11.04 16:17
lihtsam on osta see bensulisand mis vähendab CO-d 80% ja saad läbi;)
kps

 postitati 16.11.04 09:37
Vahejupstükkidega universaalkat ülevaatuseks ja peale ülevaatust kat vahelt ja reso(d) asemele. Vaja ainult esimesel korral natuke insenerivaistu ja keevitust. Teist korda lihsalt möksi vahele ja uuesti kinni :P Univ kat ~1700.- tk. Jupstükid koos keevitusega sõltuvalt kohast/inimesest ~500-1000.- reso ~400.- tk. Mina küll tõmmelda ei viitsi mingi "eesti moodi" ülevaatusega. HULLULT PALJU ümbertegemist on ainult ühel korral siis juba edasine suht lihtne. Need kellele üks kat alla läheb ei tohiks vist üldse nutta :D
tarts

 postitati 15.11.04 23:00
niih, nüüd järgi proovitud: 4.2 S4 sai alla keevitatud mõlemad audi 200 20v katalüsaatorid, hääl muutus pisut lärmakamaks (200 katid on suuremad). Ülevaatuselt ilusti läbi ja minek paranes ka.
jtt

 postitati 10.11.04 21:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja catman

Mis rähendab reso vahele ja ülevaatus "eesti moodi".
Endal ka kat. läbi ja mõtlen kuidas ülevaatuselt läbi saaks.


see ongi ülevaatus "Eesti Moodi" :D
catman

 postitati 10.11.04 12:46
Minu kat. töötab tühikäigul ilusti, kuid suurtel pööretel ei jõua enam oma tööd ära teha. Tõenäoliselt ostan selle universaalse kat.-i asemele. Kuid kas see hakkab mu audile või tekivad mingid jamad?
Ja kui mul uus alla saab siis võin oma vana kellelegi sümboolse hinna eest ära anda.
Krahv

 postitati 09.11.04 23:35
Pole küll ilusaim siia teemasse hakata seletama, aga hakka nüüd tühja pärast uut tegema,,,aga juttu juba siin V6 kattidest oli, kui kellegil juhtub üle olema korralikumaid, võiks lahkelt teada anda. Tänud! Ja loodan, et ka A1 leiab oma murele lehanduse peatselt! teab milllal mina ükskord leian....

Krahv
u2u või 50 51 728
catman

 postitati 09.11.04 13:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja A1
Mis siis teha kas reso vahele ja edaspidi ülevaatus "eesti moodi" või on veel võimalusi?
Igasugusune inf on teretulnud või on kellelgi lausa pakkuda korras originaali??

Mis rähendab reso vahele ja ülevaatus "eesti moodi".
Endal ka kat. läbi ja mõtlen kuidas ülevaatuselt läbi saaks.
A1

 postitati 27.10.04 13:16
4A0 131 089 GX - S4 Avant V8 ABH
4A0 131 089 NX - S4 2.2T manual AAN
4A0 131 089 TX - S6 manual V8 ACE

Kes ütleb mida need tähed koodide lõpus tähendavad (GX, NX, TX)? Erinevad kinnitused?

V6-kat.-tega mõttetult palju aretamist.
ve1ks

 postitati 22.10.04 13:11
Mida hinda pole:o, kadus küll nüüd igasugune isu ära , kui peaks endal nüüd otsa saama ega ostma ei tüki küll.
tarts

 postitati 22.10.04 10:45
mul ka olemas 2 20V 200 oma, võin õhtul S4 kõhu alla vaadata ja võrrelda, kas sobiks...
kiireaudi

 postitati 19.10.04 19:33
Mul on tegelt üle 2 20V A200 katti.

Esmaspäeval võime vaadata...
kps

 postitati 19.10.04 19:29
Tsitaat:
Kas tõesti 13000 -, kas see on kahe kati hind????:o

Ei, ühe hind :P
ve1ks

 postitati 19.10.04 17:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja A1
Probleem siis '94 S4-ga ABH. Üks kat.-dest tekitab ebameeldivat lörinat, teine on ok. Haiseb ka raibe. Uue hinda tean :D ei ole just väga odav (ca 13k). Universaalse:o peale ei taha hetkel mõelda kui teine veel korras on.
Mis siis teha kas reso vahele ja edaspidi ülevaatus "eesti moodi" või on veel võimalusi?
Igasugusune inf on teretulnud või on kellelgi lausa pakkuda korras originaali??


Kas tõesti 13000 -, kas see on kahe kati hind????:o
mulk

 postitati 19.10.04 17:28
Kõige lihtsam ja ka vist odavam on sul otsida romulast kasutatud originaal kat.
(krt, V8 4.2 oma ei sobi, pigem läheb V6 mootorite kat ... vähesel modimisel)
Hinnaks ennustaksin sellisele ca 1.5-2k
A1

 postitati 19.10.04 17:17
Probleem siis '94 S4-ga ABH. Üks kat.-dest tekitab ebameeldivat lörinat, teine on ok. Haiseb ka raibe. Uue hinda tean :D ei ole just väga odav (ca 13k). Universaalse:o peale ei taha hetkel mõelda kui teine veel korras on.
Mis siis teha kas reso vahele ja edaspidi ülevaatus "eesti moodi" või on veel võimalusi?
Igasugusune inf on teretulnud või on kellelgi lausa pakkuda korras originaali??

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]