Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Horde

 postitati 15.11.04 14:23
Ostetud 55mm kofreeritud toru Autopartnerist. Maksis 75.-
Sättisin siis toru võimalikult moto lähedalt õhku ahmima :-)
Tööle sain ka sooja ja küla õhu reguleerimis klapi(Et vastavalt moto temperatuurile võtab kas sooja või külma õhku).

Eile õhtusel ajal maanteesõit oli ees mis sujus vahepeatustetta.

Tänud kõigile vastajatele abi eest.
Horde
Horde

 postitati 04.11.04 09:51
Hetkel uurisin nii aavest kui autopartnerist(telefonitsi) ja mõlemas kofreeritud toru olemas.
Aavest öeldi, et peaks minema kas 50 või 55 mõõtu toru siis.
Tänas siis saab toru ostetud ja külge monteeritud. Mnt sõit on ees reede õhtupoolikul siis paistab kas veel seisakuid ees. Seniks tänud kõigile vastanuile :)

Tervitades,
Horde
jan-kos

 postitati 04.11.04 07:57
Pärnus Aaves peaks ka olema.
janar

 postitati 04.11.04 07:28
ma arvan et autopartnerist lähed küsid kofreeritud toru ja saad selle. Nad vist mõõdu järgi müüvad s.t. mõõda ära kui pikka sul vaja on.
Horde

 postitati 04.11.04 07:21
Tere!

Nüüd olen üsna veendunud, et jama selles ja lähen kammin täna õhtupoolikul kõik autopoed läbi(Või oskab keegi Pärnu kandi inimene kohe sobivat kauplust soovitada mis antud toruga varustatud). Siiamaani ei ole silma hakanud veel kuskil letis näha (väljatoodud) seda vooliumiga kaetud torukest. Kui oluline on suvel ikkagi mudida see klapp jaheda õhu võtmisele(Hetkel läheb teine toru p.esitule juurde)?
:-)

Tervitades ja tänades abi eest,
Horde
raints

 postitati 03.11.04 19:31
Enda Golfil oli probleemiks sooja/külma õhu reguleerimise klapp ja sügisel linnas polnud probleemi aga maanteel sama asi ,et jõud kaob.Jäin seisma ,nats ootasin ja sõitis samas vaimus(mõnda aega!!)

torujupp külge ja asi tahe
QUATTRO

 postitati 03.11.04 19:07
Kütusekulu tõuseb ikka märgatavalt,eriti selle torujupi puudumisel.
Seda toru saad osta kindlasti ntx Salome autost või forsist.Nimetatakse seda mitut moodi,kes kutsub seda gaasimaski toruks ja kes kovreeritud toruks.
Välja peaks see nägema siis hõbedane,fooliumitaolisest materjalist ja on pakendatud kujul umbes 20 cm pikk,kuid peale pakendi avamist saab selle pikkust muuta kuni 70 cm-ni.
Hind peaks jääma kuskil 50-100.- vahele.
Selle kondensikoguja kohtsa ei oska miskit öelda,kuna pole seda lihtsalt näinud.Mul on naisel ja emal ka mõlemal 1,8 karpad ja nendel pole mingit kondensi kogujat ja siiani ei ole ka mingeid probleeme esinenud.

Sry,alles nüüd märkasin et oled Pärnus.Üldiselt peaks seda toru olema müügis kõigis suuremates autokauplustes.Mine ja küsi ainult.
Horde

 postitati 03.11.04 07:41
quattro: tänud info eest. Kas vastab tõele, et see jahedama õhuga (külma ilmaga) bensu kulu ka natuke suurem?
Kas keegi oskab soovitada mis poest võiks leida sobiva toru (lõõts toru - kunagi oli selline aga üsna räbal juba) - mis sooja mootori temeratuuri kannataks. Kindlasti on paljudel mingi ise aretatud toru sinna :-) Hea oleks siinkohal klubiliikmetel soovitada, et mõtle ise ja areta.

PS! Quattro: Kas soovitad talve perioodiks mingit head lahendust kondentsi vastu võitlemiseks? Kui praegu kondetsikoguja vahel siis talvel kipib see külmuma :-( Talveks olen pannud otse toru õhulugejasse.

Horde
QUATTRO

 postitati 02.11.04 19:10
Seesama puuduolev torujupp sul seda kogu jama põhjustabki.Karpade puhul hakkab see jama pihta juba kuskil +6 juures tglt.
Ekslikult arvatakse jah,et asi peaks minema hulluks külmemate ilmadega,kuid unustatakse ära mis kiirusega liigub õhk läbi karburaatori korpuse.Hetkel on õues ka selline lahe niiskus ja need kaks tegurit kokku jäätavad su karburaatori ideaalselt kinni maanteel.Paigal seistes soojendab väljalaske kolle kõik elu jälle soojaks ja liikumine võib jätkuda(vähemalt mingi aja)
Robootik

 postitati 02.11.04 13:38
Mul oli sarnane probleem. Siis pidin filtri ära vahetama, paagisisese filtri ära puhastama ja torud puhusin ka kompressoriga tagurpidi läbi. Probleem tekkis mul tookord sellest, et sõitsin auto bensust liiga tühjaks. Algul aitas lihtsalt ka torude läbipuhumisest, teinekord tuli juba ülalmainitud operatsioon ette võtta.
Horde

 postitati 02.11.04 08:08
Tahma tagant ei aja. See karbussialune tihend mul ca 7-8 kuud tagasi vahetatud. Olen õhulugeja (vist väljendan õigesti :-) korpust töötava mootoriga liigutanud ja kuidagi teisit (puterdama) käima ei hakka. Üsna jäik praegult see osa.
Ostsin teise veel A osana Pärnu Aavest - (100% kindel ei ole, et seal b varuosa ei saanud) loodetavasti kestab ikka kauem kui aasta näiteks(Et juba kukub lisaõhku saama mingi nurga alt).

PS! Tegemist monopritsungiga.
Horde
Teder

 postitati 02.11.04 07:47
Ma arva et mitte eriti ei loe. Kui siis aint väga suurte külmadega. Mul on mõlemad torud puudu ja käib nagu kell:):) kas tegu on monopritsungig? Vaata kas see kummitihend mis asub karburaatori all on ikka terve. Äkki saab vahepeal lisaõhku kuskilt siis hakkab kah tahma tagant viskama ja ei käi kohe kuidagi.
Horde

 postitati 02.11.04 07:36
Lisaks veel niipalju, et vahele ehitatud kondentsikoguja. Moto siis täpselt sama nagu avanevas lingis http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?pilt=http://img.auto24.ee/auto24/560/1628626.jpg&id=93741
Kondentsi (niiskust...) ei tohiks karbussi pealses õhulugejas eriti olla - kui see midagi üldse loeb selle probleemi juures.

PS! Kui palju loeb see, et sooja õhu võtmiseks mootori juurest see 10-15cm toru puudu?
Tervitades,
Horde
Horde

 postitati 01.11.04 08:20
Bensiini filtreid vahel 2tk ja vahetatud need ca 2 nädala eest. Kui siin miski poole aasta eest tankisin ainult DIO bensukas siis tuli paar korda kuus vahetada filtreid kuna need nii mustaks läksid :-) Praegu aga Statoilist 95 ultra ja 1-2 kuu tagant vahetan :-)
Minu teadmised autode siseelust täpselt nii palju kui endal masinaga probleeme olnud (lahendatud - kellegi kaasabil) ja AC foorumit lugedes :-)
Olen lugenud, et bensupaagist jooksevad põhja alt voolikud masina etteotsa ja seal peaks veel miski kooralikum bensufilter olema(mitte see tavaline pappfilter) - vastab see tõele?

teadmisi jääb vajaka,
horde
janar

 postitati 01.11.04 08:14
bensiinifiltrit oled uurinud ?
Horde

 postitati 01.11.04 08:10
Tere

Masinakas Audi 80 (b3); 88a; 1,8; 66kw (karpa). Kui masina kohapealt küsimusi siis täpsustan niipalju kui oskan.

Probleem sarnaneb suht palju teemaga mis lingist avaneb.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=5553&page=1#pid46790

Nimelt sai eile sõidetud maanteel ca80km ja selle aja peale kaks peatust tehtud (piisab ca 30sek seisak). Sõitsin miski 90-100km/h kiirusega ja kiirust alandades 50-70 peale (probleem ei teki igal kiiruse aeglustamisel ja kiirendamisel) ei kogu masin kiirust gaasi vajutades(Tundub, et moto saab natuke liiga(kahtlustan kütte(kondentsi küllus) või temperatuuri) ja hakkab raputama). Vahest piisab kui masin peatada ja lasta natuke kohapeal töötada, vahest aga ei piisa sellestki ja tuleb mootor seisma jätta. Pärast väikest seisakut toimib jälle kõik kenasti. Linnas sõites pole kunagi sarnast probleemi olnud. Probleem hakkas just jahedamate ilmadega, suvel maanteel sõites oli kõik 5+ :-)
Hetkel mul sooja/külma õhu reguleerimise klapp ei toimi ja on eelneva omaniku poolt fikseeritud kruvi lisamisega pidevale sooja õhu võtmisele. Puudu on see väike ~10- 15cm torujupp mis päris mootori juurest seda sooja õhku võtaks - selle toru saan selle nädala jooksul sinna aretada -eks paistab kas on abi:-). Vahetatud sai ka termostaat klapp - tundub aga, et see natuke lahja(avaneb liiga vara) maanteel sõites oli temp 85-90.

Sai see probleem natuke segase kirjelduse(pisut algaja ka selle moto kohapealt :-( ) aga vast keegi oskab abistada.

tervitades,
Horde

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.0% - SQL: 66.0%]