Teema ülevaade |
marxxx
|
postitati 14.01.05 15:26 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Big
śignalisatsiooni karbile võiks ka pisi-kilekoti peale tõmmata..just tegin endal...miski vahendi piserdasin mootorile...10min seisis ning
lasin veega üle...tulemus---nagu uus |
äkki jagad teistegagi mida kasutasid .... Mul tahab ka pesemist saada
|
Big
|
postitati 06.10.04 18:19 |
śignalisatsiooni karbile võiks ka pisi-kilekoti peale tõmmata..just tegin endal...miski vahendi piserdasin mootorile...10min seisis ning
lasin veega üle...tulemus---nagu uus
|
Rain
|
postitati 06.10.04 17:17 |
Peale pesu võiks pistikud kapoti all suruõhuga kuivaks lasta. Muidu kui vesi sisse jääb või veel hullem mingi keemia siis võib oksuteerima hakkata.
|
Black
|
postitati 06.10.04 14:15 |
Oma V6 leotasin pigieemaldiga läbi (tundus tõhusam kui mootoripesuaine) ja lasin survekaga midagi katmata üle. Süütemängu plastkate oli mul paigas.
Akut kapoti all pole ja ka muu elektriosa on suht hästi kaitstud. Vaata ainult üle,et kõik pistikute kummikaitsmed terved ja paigas oleks. Kleepsude
juures ole pesuriga ettevaatlik, minul neist palju alles ei jäänud.
|
äss
|
postitati 06.10.04 13:59 |
Kui tume auto on ja pesu ajal tuul auto poole puhub, siis pärast on päris kena vikerkaarevärvides auto
|
MarkoC
|
postitati 06.10.04 13:09 |
minu moto pesti niisama nigu niksti ära,
aku peale kilekott ja go go
|
andres
|
postitati 06.10.04 12:55 |
Pean silmas siis mootori pesu väljast - näeb teine üsna õnnetu välja. Kas on mingeid eripärasid, millele tähelepanu pöörata, enne kui pesuaine ja
survega selga lennata? Mootor siis 2,6 liitrine V6.
|