Teema ülevaade |
Joel
|
postitati 01.10.04 06:35 |
Meie omale sai ka Dextron III sisse, punast värvi oli ka. Neid valamise teooriaid on mitmeid, TakeT väitis, et õli võib vahetada ainult külma kastiga,
et viia auto hommikul sinna ja õhtul saad kätte. Olla mingi VAG kastide eripära. Põhimõtteliselt olen nendega nõus kui nad tahavad ära vahetada KOGU
ÕLI, st ka seda osa mis hüdrotrafo sees on (ma ei tea küll kuidas nad selle sealt kätte saavad). Aga loogiline on ju, et kui sa vahetusnormi tead (st.
tavalist vahetusnormi, ilma kasti molekulideks lammutamata), siis ei ole ju mingit vahet kas mootor käib või kast on soe või külm. Valad aga selle
vahetusnormi jagu mahla sisse ja asi peab õige olema...
|
msso
|
postitati 30.09.04 22:43 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja sospert
õliks reeglina punast värvi vedelik - erinevalt roolivõimust...
tähistuseks võiks olla ATF-D3 (endine ATF-G) või siis DEXTRON III. tähistused võivad muidugi erinevatel firmadel varieeruda. kõrvale tuleks jätta
muidugi ATF-LT, sest see eelnevatest markides sünt (näiteks BMW,MB, jms loomade uuemate kastide nn "eluaegne" õli).
kõrvale tuleks ta seepärast jätta, et NIIKUINII jääb pool õlist sisse, vaatamata sellele, et sa ca 3l sisse pigistad. nii käibki selle õli vahetus.
ah jaa - kui sul seal 2 korki, siis ülemine on selleks, et õli sisse valada - ja KÄIVA MOOTORIGA valatakse see sinna sisse.
st - olles kõik korda teinud (puhastanud) ja tagasi pannud, valad õli sisse kuni korgini ja siis paned mootori käima ja valad veel juurde, nii kaua
kuni hakkab ülemisest korgist nirisema, siis kast täis.
ja muud keerulist polegi
jõudu |
Suured tänud,asi nüüd selge ja läheb vahetuseks.
|
sospert
|
postitati 30.09.04 18:10 |
õliks reeglina punast värvi vedelik - erinevalt roolivõimust...
tähistuseks võiks olla ATF-D3 (endine ATF-G) või siis DEXTRON III. tähistused võivad muidugi erinevatel firmadel varieeruda. kõrvale tuleks jätta
muidugi ATF-LT, sest see eelnevatest markides sünt (näiteks BMW,MB, jms loomade uuemate kastide nn "eluaegne" õli).
kõrvale tuleks ta seepärast jätta, et NIIKUINII jääb pool õlist sisse, vaatamata sellele, et sa ca 3l sisse pigistad. nii käibki selle õli vahetus.
ah jaa - kui sul seal 2 korki, siis ülemine on selleks, et õli sisse valada - ja KÄIVA MOOTORIGA valatakse see sinna sisse.
st - olles kõik korda teinud (puhastanud) ja tagasi pannud, valad õli sisse kuni korgini ja siis paned mootori käima ja valad veel juurde, nii kaua
kuni hakkab ülemisest korgist nirisema, siis kast täis.
ja muud keerulist polegi
jõudu
|
kps
|
postitati 30.09.04 17:52 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja msso
Tsitaat: | Esialgne postitaja kps
Pane jah mingit suvalist õli sisse saad teada kuidas vahutava õliga käigud vahetuvad |
Olekski vaja teada,kelle toodang see õli tegelikult on!!! |
Soovitan kasti õliga mitte jamada. Võita on vähe aga kaotada palju, eriti kui asi automaat ja quattro.
|
msso
|
postitati 30.09.04 17:16 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja kps
Pane jah mingit suvalist õli sisse saad teada kuidas vahutava õliga käigud vahetuvad |
Olekski vaja teada,kelle toodang see õli tegelikult on!!!
|
kps
|
postitati 30.09.04 16:19 |
Pane jah mingit suvalist õli sisse saad teada kuidas vahutava õliga käigud vahetuvad ![:D](./images/smilies/biggrin.gif)
|
msso
|
postitati 30.09.04 15:27 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Joel
Kõigepealt tuleb minna Forssi (kõige odavam) ja osta aut.kasti filtrikomplekt (filter + tihend + mingi väike rõngastihend). Kui ise kavatsed teha,
siis tuleb ajada auto tõstukile või kanalile, alt õli välja lasta, vann alt ära keerata ja ära puhastada, vana filter välja, uus sisse + uued
tihendid, vann alla tagasi ja kastiõlivarda august õlivahetusnormi jagu uut õli sisse valada. Vahetusnormi saad ka Forsist teada.
|
Mul pole seal varrast,ega varda toru,ainult all selle põhja küljes on kaks korki.Mis õli sinna kõige etem oleks panna ja huvitav,kas Revalis on mingi
teistsugune õli kui mujal,sest hind hoopis kallim?
|
Black
|
postitati 30.09.04 11:35 |
2.7L väidetakse siin norm olevat:
http://castrol.com.ru/castrolsite/vibor/AudiS42.2_1992-1994_.shtml
Kuidas selle vardaga ikkagi on? Mis mudelitele seda kohe tehases pandi? Minu omal on kork. ![:(](./images/smilies/sad.gif)
|
Joel
|
postitati 30.09.04 07:02 |
Kõigepealt tuleb minna Forssi (kõige odavam) ja osta aut.kasti filtrikomplekt (filter + tihend + mingi väike rõngastihend). Kui ise kavatsed teha,
siis tuleb ajada auto tõstukile või kanalile, alt õli välja lasta, vann alt ära keerata ja ära puhastada, vana filter välja, uus sisse + uued
tihendid, vann alla tagasi ja kastiõlivarda august õlivahetusnormi jagu uut õli sisse valada. Vahetusnormi saad ka Forsist teada.
|
msso
|
postitati 29.09.04 21:07 |
S4-93a automaatkasti õlivahetus?Kas on kellegil kogemusi,et mismoodi see käib?
Kasti tähis CBF.
|
|