Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Joel

 postitati 01.10.04 06:35
Meie omale sai ka Dextron III sisse, punast värvi oli ka. Neid valamise teooriaid on mitmeid, TakeT väitis, et õli võib vahetada ainult külma kastiga, et viia auto hommikul sinna ja õhtul saad kätte. Olla mingi VAG kastide eripära. Põhimõtteliselt olen nendega nõus kui nad tahavad ära vahetada KOGU ÕLI, st ka seda osa mis hüdrotrafo sees on (ma ei tea küll kuidas nad selle sealt kätte saavad). Aga loogiline on ju, et kui sa vahetusnormi tead (st. tavalist vahetusnormi, ilma kasti molekulideks lammutamata), siis ei ole ju mingit vahet kas mootor käib või kast on soe või külm. Valad aga selle vahetusnormi jagu mahla sisse ja asi peab õige olema...
msso

 postitati 30.09.04 22:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja sospert
õliks reeglina punast värvi vedelik - erinevalt roolivõimust...
tähistuseks võiks olla ATF-D3 (endine ATF-G) või siis DEXTRON III. tähistused võivad muidugi erinevatel firmadel varieeruda. kõrvale tuleks jätta muidugi ATF-LT, sest see eelnevatest markides sünt (näiteks BMW,MB, jms loomade uuemate kastide nn "eluaegne" õli).
kõrvale tuleks ta seepärast jätta, et NIIKUINII jääb pool õlist sisse, vaatamata sellele, et sa ca 3l sisse pigistad. nii käibki selle õli vahetus.

ah jaa - kui sul seal 2 korki, siis ülemine on selleks, et õli sisse valada - ja KÄIVA MOOTORIGA valatakse see sinna sisse.
st - olles kõik korda teinud (puhastanud) ja tagasi pannud, valad õli sisse kuni korgini ja siis paned mootori käima ja valad veel juurde, nii kaua kuni hakkab ülemisest korgist nirisema, siis kast täis.

ja muud keerulist polegi

jõudu

Suured tänud,asi nüüd selge ja läheb vahetuseks.
sospert

 postitati 30.09.04 18:10
õliks reeglina punast värvi vedelik - erinevalt roolivõimust...
tähistuseks võiks olla ATF-D3 (endine ATF-G) või siis DEXTRON III. tähistused võivad muidugi erinevatel firmadel varieeruda. kõrvale tuleks jätta muidugi ATF-LT, sest see eelnevatest markides sünt (näiteks BMW,MB, jms loomade uuemate kastide nn "eluaegne" õli).
kõrvale tuleks ta seepärast jätta, et NIIKUINII jääb pool õlist sisse, vaatamata sellele, et sa ca 3l sisse pigistad. nii käibki selle õli vahetus.

ah jaa - kui sul seal 2 korki, siis ülemine on selleks, et õli sisse valada - ja KÄIVA MOOTORIGA valatakse see sinna sisse.
st - olles kõik korda teinud (puhastanud) ja tagasi pannud, valad õli sisse kuni korgini ja siis paned mootori käima ja valad veel juurde, nii kaua kuni hakkab ülemisest korgist nirisema, siis kast täis.

ja muud keerulist polegi

jõudu
kps

 postitati 30.09.04 17:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja msso
Tsitaat:
Esialgne postitaja kps
Pane jah mingit suvalist õli sisse saad teada kuidas vahutava õliga käigud vahetuvad :D

Olekski vaja teada,kelle toodang see õli tegelikult on!!!

Soovitan kasti õliga mitte jamada. Võita on vähe aga kaotada palju, eriti kui asi automaat ja quattro.
msso

 postitati 30.09.04 17:16
Tsitaat:
Esialgne postitaja kps
Pane jah mingit suvalist õli sisse saad teada kuidas vahutava õliga käigud vahetuvad :D

Olekski vaja teada,kelle toodang see õli tegelikult on!!!
kps

 postitati 30.09.04 16:19
Pane jah mingit suvalist õli sisse saad teada kuidas vahutava õliga käigud vahetuvad :D
msso

 postitati 30.09.04 15:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja Joel
Kõigepealt tuleb minna Forssi (kõige odavam) ja osta aut.kasti filtrikomplekt (filter + tihend + mingi väike rõngastihend). Kui ise kavatsed teha, siis tuleb ajada auto tõstukile või kanalile, alt õli välja lasta, vann alt ära keerata ja ära puhastada, vana filter välja, uus sisse + uued tihendid, vann alla tagasi ja kastiõlivarda august õlivahetusnormi jagu uut õli sisse valada. Vahetusnormi saad ka Forsist teada.

Mul pole seal varrast,ega varda toru,ainult all selle põhja küljes on kaks korki.Mis õli sinna kõige etem oleks panna ja huvitav,kas Revalis on mingi teistsugune õli kui mujal,sest hind hoopis kallim?
Black

 postitati 30.09.04 11:35
2.7L väidetakse siin norm olevat:
http://castrol.com.ru/castrolsite/vibor/AudiS42.2_1992-1994_.shtml

Kuidas selle vardaga ikkagi on? Mis mudelitele seda kohe tehases pandi? Minu omal on kork. :(
Joel

 postitati 30.09.04 07:02
Kõigepealt tuleb minna Forssi (kõige odavam) ja osta aut.kasti filtrikomplekt (filter + tihend + mingi väike rõngastihend). Kui ise kavatsed teha, siis tuleb ajada auto tõstukile või kanalile, alt õli välja lasta, vann alt ära keerata ja ära puhastada, vana filter välja, uus sisse + uued tihendid, vann alla tagasi ja kastiõlivarda august õlivahetusnormi jagu uut õli sisse valada. Vahetusnormi saad ka Forsist teada.
msso

 postitati 29.09.04 21:07
S4-93a automaatkasti õlivahetus?Kas on kellegil kogemusi,et mismoodi see käib?
Kasti tähis CBF.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]