Teema ülevaade |
rxrds
|
postitati 03.10.04 18:18 |
nii, nüüd jooksid kuulid kokku
päev otsa `ehitasin` nii kuis suutsin, asi sai natuke paremaks aga ei ole see mis peaks, ikka jätab vahele
leidsin veel hulga pakilisi asju (pihustite tihendid, rooli- ja pidurivõimu õli vaja vahetada)
kui on kellelgi sama mootoriga auto siis oleks huvitatud kokku saamisest. tahaks võrrelda kapotialuseid. mul seal paar lahtist otsa ja ei oska neid
kuskile pista
tegelikult aitab ka asjatundja abi, kes tuleks vaataks asja üle ja teaks kuhu mida pista
|
rxrds
|
postitati 01.10.04 15:24 |
tundub küll, et see on siis see pärnu masin (mõlk tagatiivas, konsool puudu jne)
nii, nüüd nädalavahetus käes ja homme sukeldun kapote alla ja vaatan üle kõik variandid, mida pakutud
tundub, et tuleb pikk ja tõsine tööpäev
igal juhul tänud kõige eest kõgile, kes on aidanud
kui korda saan annan teada, milles oli viga
|
ferdinand
|
postitati 29.09.04 15:54 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja rxrds
hakkan nädalavahetusel asja põhjalikumalt lahkama.
tänud igal juhul
aa, üks asi veel, minu 200 on paidest pärit |
Sellepärast uuringi, et jäi mulje nagu seda pärnu masinat oleks natukese aja pärast paides edasi müüdud. Samasugused vead: kapott irvakil tagatiival
mõlk, tulelüliti katki ja konsooli vasak kate puudu. Miks ma seda üldse küsin- seepärast, et mind häiris kõige rohkem selle masina juures just mootori
paha ja jõuetu töötamine ning ma ei suutnud kohapeal aru saada milles viga.
Teemast ka: tollal oli seal igal juhul karterituulutusest mingi ots vale kohapeal või lahti vms, täpselt ei mäleta enam, vaata neid klapikambrikaane
tagaosas olevaid voolikuid-torusid erilise hoolega. Kui on ikka sama masin muidugi.
Ja muidugi nagu juba öeldud: mõõda kompressioon ära.
|
rxrds
|
postitati 29.09.04 15:41 |
hakkan nädalavahetusel asja põhjalikumalt lahkama.
tänud igal juhul
aa, üks asi veel, minu 200 on paidest pärit
|
Po18
|
postitati 29.09.04 15:10 |
Pärnu 200 töötas küll hästi soojalt.
|
ferdinand
|
postitati 29.09.04 14:01 |
Võiks vaadata ka mida pihustid teevad. Ning kõik õhuvoolikud. Karteri tuulutuse voolikud, tühikäigu stabiliseerimissüsteem jne. Siin foorumit
jälgides on mul jäänud mulje, et tegemist on masinaga mida kunagi pärnus müüdi?
|
QUATTRO
|
postitati 29.09.04 13:54 |
Mõõda kõigepealt kompressioon ära.
Oli omal kunagi täpselt sama jama,ning plokikaanes olid sisse ja väljalaske klappidel kambrid kokku saanud.Ühesõnaga klappide vaheline sein oli
kadunud ja see kõik juhtus peale wastegate juhttoru ummistumist,ehk siis liig kõrge turborõhk ja sellest tulenev temperatuuritõus ja ilmselt ka
detonatsioon.
|
rxrds
|
postitati 28.09.04 17:16 |
külmast peast käivitades töötavad üldse vist 2 või 3 silindrit. Gaasi peal hoides tulevad teised u. 30 - 40 sek. pärast ka järgi.
Sooja mootoriga tühikäigul jätab ka vahele, kõik tulevad järgi u. 2200 pöörde juures.
Vahetatud on küünlad, juhtmed, jagaja kaas, rootor. Abi ei miskit. Nüüd mõistus otsas, mis teha, mida kontrollida?
AIDAKE
|
|