Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rxrds

 postitati 03.10.04 18:18
nii, nüüd jooksid kuulid kokku
päev otsa `ehitasin` nii kuis suutsin, asi sai natuke paremaks aga ei ole see mis peaks, ikka jätab vahele
leidsin veel hulga pakilisi asju (pihustite tihendid, rooli- ja pidurivõimu õli vaja vahetada)
kui on kellelgi sama mootoriga auto siis oleks huvitatud kokku saamisest. tahaks võrrelda kapotialuseid. mul seal paar lahtist otsa ja ei oska neid kuskile pista
tegelikult aitab ka asjatundja abi, kes tuleks vaataks asja üle ja teaks kuhu mida pista
rxrds

 postitati 01.10.04 15:24
tundub küll, et see on siis see pärnu masin (mõlk tagatiivas, konsool puudu jne)
nii, nüüd nädalavahetus käes ja homme sukeldun kapote alla ja vaatan üle kõik variandid, mida pakutud
tundub, et tuleb pikk ja tõsine tööpäev
igal juhul tänud kõige eest kõgile, kes on aidanud
kui korda saan annan teada, milles oli viga
ferdinand

 postitati 29.09.04 15:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja rxrds
hakkan nädalavahetusel asja põhjalikumalt lahkama.
tänud igal juhul
aa, üks asi veel, minu 200 on paidest pärit

Sellepärast uuringi, et jäi mulje nagu seda pärnu masinat oleks natukese aja pärast paides edasi müüdud. Samasugused vead: kapott irvakil tagatiival mõlk, tulelüliti katki ja konsooli vasak kate puudu. Miks ma seda üldse küsin- seepärast, et mind häiris kõige rohkem selle masina juures just mootori paha ja jõuetu töötamine ning ma ei suutnud kohapeal aru saada milles viga.

Teemast ka: tollal oli seal igal juhul karterituulutusest mingi ots vale kohapeal või lahti vms, täpselt ei mäleta enam, vaata neid klapikambrikaane tagaosas olevaid voolikuid-torusid erilise hoolega. Kui on ikka sama masin muidugi.
Ja muidugi nagu juba öeldud: mõõda kompressioon ära.
rxrds

 postitati 29.09.04 15:41
hakkan nädalavahetusel asja põhjalikumalt lahkama.
tänud igal juhul
aa, üks asi veel, minu 200 on paidest pärit
Po18

 postitati 29.09.04 15:10
Pärnu 200 töötas küll hästi soojalt.
ferdinand

 postitati 29.09.04 14:01
Võiks vaadata ka mida pihustid teevad. Ning kõik õhuvoolikud. Karteri tuulutuse voolikud, tühikäigu stabiliseerimissüsteem jne. Siin foorumit jälgides on mul jäänud mulje, et tegemist on masinaga mida kunagi pärnus müüdi?
QUATTRO

 postitati 29.09.04 13:54
Mõõda kõigepealt kompressioon ära.
Oli omal kunagi täpselt sama jama,ning plokikaanes olid sisse ja väljalaske klappidel kambrid kokku saanud.Ühesõnaga klappide vaheline sein oli kadunud ja see kõik juhtus peale wastegate juhttoru ummistumist,ehk siis liig kõrge turborõhk ja sellest tulenev temperatuuritõus ja ilmselt ka detonatsioon.
rxrds

 postitati 28.09.04 17:16
külmast peast käivitades töötavad üldse vist 2 või 3 silindrit. Gaasi peal hoides tulevad teised u. 30 - 40 sek. pärast ka järgi.
Sooja mootoriga tühikäigul jätab ka vahele, kõik tulevad järgi u. 2200 pöörde juures.
Vahetatud on küünlad, juhtmed, jagaja kaas, rootor. Abi ei miskit. Nüüd mõistus otsas, mis teha, mida kontrollida?

AIDAKE

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]