Teema ülevaade |
ferdinand
|
postitati 29.09.04 15:59 |
Nagu eespool öeldud siis optimaalne on 10-14.
Minu praktika on näidanud, et täiesti korralikult võib mootor töötada veel 5-6 bar'i juures, kuid antud juhul peaksid ilmselt lähtuma ikka
nendest esimestest arvudest.
|
rxrds
|
postitati 29.09.04 15:38 |
mis ta siis olema peab, kas 8,8 või 10-14
|
jõuvanker
|
postitati 28.09.04 19:42 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja rxrds
see mida survekellaga küünlaaugust mõõdetakse |
Just!
|
rxrds
|
postitati 28.09.04 19:03 |
see mida survekellaga küünlaaugust mõõdetakse
|
jõuvanker
|
postitati 28.09.04 18:32 |
Komprimeerimis lõpprõhk KG´l oleks optimaalne 10 - 14 bar.
|
ferdinand
|
postitati 28.09.04 17:49 |
KG mootori surveaste on 8,8.
Kuid tähele tasub panna, et surveaste ja kompressioon on erinevad mõisted.
Kui räägid kompressioonist siis minu arvates peaks seal 7-8 piirkonnas mootori normaalseks tööks täiesti piisama. Sellel konkreetsel masinal olid vist
vähe muud vead küljes.
|
villu157
|
postitati 28.09.04 17:37 |
Kummast sa nüüd räägid, kas kompresioonist või surve astmest.
|
rxrds
|
postitati 28.09.04 16:56 |
kui palju peab olema sellisel mootoril normaalne surveaste?
kas keskmiselt 7,9 on normaalne
|