Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
djstallion

 postitati 27.09.04 18:35
Ehk siiski keegi okab ise väikese tasu eest või soovitada kedagi, kes vaakumisüsteemi üle vaataks? Kahjuks ei leia ka www.elcats.ru lehelt karpamootori vaakumsüsteemi joonist, seal miskipärast ainult monopritsungi versioon. Kui kellelgi oleks kasvõi joonis R5 1,9 karpamootori vaakumsüsteemist, oleks sellest palju abi!
djstallion

 postitati 26.09.04 18:41
Tänan kasuliku infi eest! Samas, kas keegi teadjam oskaks vaadata üle kõik vaakumvoolikud ja karpajuhtmed? Ise tegin seda, voolikud paistavad kaunis "emased" ja vajaks ilmselt väljavahetamist, samas on osad voolikud justkui puudu ja osad karpajuhtmed justkui ühendamata. Sooviks siis kedagi, kes konkreetset süsteemi tunneks, mitte ei hakkaks midagi oletama, aga mingit hiigelsummat ka maksta ei tahaks. Töö oskan ise ka ära teha, kui teadjam on vead kätte näidanud ja seletanud, mida täpselt tegema peab. Ehk oskab keegi kedagi vastavat soovitada?
Eints

 postitati 26.09.04 16:27
oleneb karpast ja muidugi tootjast...osa 4sil ja 5sil karpa patju sobib omavahel..samas teisekarpa tüübi b-varuosa mis maksis 400.- pidas paar aastat vastu.
elar

 postitati 26.09.04 16:00
mul järelikult see odavam variant ja olnud juba ~aasta ja siiamaani probleeme pole esinenud. aga vb r5'el erinev kui r4 mootoril
Eints

 postitati 26.09.04 15:57
1,9 mootorile maksab karpa padi forsis ca 250.- ja revalis 600-700.- soovitan soojalt 600.- kuna neid odavaid vahetasin kunagi iga 3 kuu takka...kallimaga probleeme ei esinenud...mõlemas kohas laokaubana saada
elar

 postitati 26.09.04 15:19
selle jala hind oli ~300krooni kui oma audil vahetatud sai. aga selle tellimisega oli igavene häda. kuskil seda sees polnud ja oodata tuli igavesti kaua (lennukite ja arvutite ajastu kohta)! miskit 3 või 4 nädalat läks sellega
jõuvanker

 postitati 26.09.04 09:42
Uuri siit deitaile http://www.elcats.ru/
Ja siit hindasid ( pane tootekood ilma tühikuteta ) http://www.audi.ee/index.php?lang=est&mid=6,18
djstallion

 postitati 26.09.04 09:36
Kavatsen selle kontrolli ette võtta. Kuna see karbussi jala tihend tundub olevat tüüpviga, siis oskaks keegi ka selle hinda öelda? Ja veel üks küsimus seoses vaakumi ja voolikutega- eestpoolt vaadatuna vasaku rattakoopa külge on kinnitatud mingisugune roheline plastikmuna, mille küljes üks voolikuots ja mis tundub olevat mingi vaakumividin. Voolikut seal küljes mul pole. Millega üleüldse tegu ja kui vajalik see millegi tööks on?
jõuvanker

 postitati 26.09.04 09:28
Just, vaata üle karpa jala tihend ja muud voolikud/pistikud/tihendid.
Üldiselt kipub karbussi jala tihendi vahelt lisa õhku tõmbama jne.
djstallion

 postitati 26.09.04 09:25
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Kontrolli üle kõik vaakumvoolikud. Kütust peaks minema keskmiselt 8-9 l sajale.
Kas viga võiks olla ka tihendis, mille peal karbuss istub? Kütusekulu hetkel 12-13 sajale... :(
ve1ks

 postitati 26.09.04 06:54
Kontrolli üle kõik vaakumvoolikud. Kütust peaks minema keskmiselt 8-9 l sajale.
djstallion

 postitati 25.09.04 21:46
Profiilis märgitud autoga siis järgnev probleem: külma mootoriga käivitub üldjuhul ideaalselt, kuid kui mootor soe ja seisma jätta, siis enam normaalselt ei käivitu. Tühikäigul pöörded liiga madalad ja kipub välja surema, mootor töötab ebaühtlaselt, kui mõnda aega sõita, kaob probleem taas.
Olen autot omanud paar nädalat, tagant ei suitse, peale õli- ja küünalde vahetust nurrub mootor muidu väga kenasti. Enne õlivahetust tahmas koledalt küünlaid, peale õlivahetust ja sadat kilomeetrit sõitu küünlad ideaalselt puhtad.
Ilmselt pole viga mootoris, vaid pigem toite- või vaakumsüsteemis, kuid milles täpsemalt? Kustkohast ja kuidas tasuks kurjajuurt otsima hakata?
Üks küsimus veel- oskab keegi öelda, kui suur oleks kõnealusel autol normaalne kütusekulu?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]