Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Taavi

 postitati 21.03.05 11:02
Hetkel on minu autos Valvoline MaxLife 10W40 ja klõbin kadus ära. Enne oli Castroli mineraal aga tiba vähe oli. Saksast oli juba sees. Järgmiseks öliks valin ise ka Castroli täissündi.
Black

 postitati 21.03.05 10:56
Ikka õli, mis tuleks täielikult vahetada. S-mudelite puhul on Castrol'i süntõlid sobivaimateks osutunud ja nii mõnelgi mehel tiksumised kaotanud.
Muhk

 postitati 21.03.05 08:45
Kust soovitad seda hankida? Kui sai õli ära vahetatud ja kogus sees maksimumile lähedane, siis kas võib selle peale valada? Mõtlesid sa ikka lisandit või õli?
Black

 postitati 21.03.05 08:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Muhk
Kas keegi siis oskab öelda, mida see klõbin võiks mootorile teha?

Mitte midagi.
Tsitaat:
Algselt postitas: Muhk
Mida edasi? :o

Castrolit soovitatakse proovida. Kui see ka ei aita, siis tõukurid vahetusse.
Muhk

 postitati 21.03.05 08:05
Kas keegi siis oskab öelda, mida see klõbin võiks mootorile teha? Endal sama mure, et külmalt kopsivad klapid päris kõvasti. Kas on keegi valanud juurde mingit "moosi", mis aitaks selle vastu? Tegin nädalavahetusel õlivahetuse ja klõbin ikka sees. Panin sisse nagu ennemgi poolsündi 10W-40. Mida edasi? :o
tafkinmeez

 postitati 01.03.05 13:49
sama jama ja ka aint külmalt, vahel klõbisevad päris uhkelt kohe. Tegin mootoripesu ja panin sisse agipi poolsündi 10/40w, varem oli tal eelmine omanik shelli mineraaliga lasknud. Midagi ei aidanud.
Ei tea ka kas ruttaks kohe tõukureid vahetama, huvitaks ka palju ta mootorile häda võiks teha..
Silwer

 postitati 28.02.05 22:06
Audis kasutan Valvoline mineraalõli Turbo V 10w40. Bemmis on Liqui Moly 0w60 Racing - räägitakse, et väärt kraam...
airwolf

 postitati 28.02.05 21:46
igal juhul mul sama pull.täna hommikul oli -24 c külma.kui auto käima panin oli ikka kohutav klõbin.käis nagu diisel.:mad: kus juures vaikus ei tulnud ennem kui mootor oliu soe.uurisin juba palju tõukurid maksavad 120kr tükk.nii,et tuleb vist vahetamise peale mõelda.:(
Muhk

 postitati 28.02.05 14:52
Siit jutust ei saanudki ausalt öeldes aru, kas see külmaga tiksumine ka mootorile midagi halba teeb? Mul endal nimelt sama mure, ostsin mingit lisandit, valasin sisse, kuid efekti erilist ei saavutanud. Mäletan et oli Usa oma, nimi ei tule praegu meelde. Mis selle tiksumisega veel võiks proovida?
anomaalia

 postitati 13.10.04 21:12
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ecu
Nende pesuainetega tasuks vanemate mootorite puhul ettevaatlik olla. Pesevad mootoriseintelt lahti sinna aastatega kogunud mustusekihi mis kohe ei lahustu ära vedelikuks vaid jääb pisikesteks tükikesteks mis ummistavad ära õlikanalid ja peagi on mootor laiali. Muidugi alati ei pruugi seda juhtuda kuid see võimalus on täitsa olemas.


Nõustun 100%-liselt. Tean ise mitut juhtu, kus peale pesuvahendite kasutamist õli vahetamise ajal, tekkis mootorisse saale lagin. Lahtipestud kõnts ummistas vända õlikanali ja saale kõrbes.

Kui mootor on seest väga pasane (suurem oht saada suuremad tükid õlikanalitele ette), siis lihtsalt soovitaksin järgmise õli vahetada tunduvalt varem, kui tavaliselt.

/me käib Addinolist suure kaarega mööda
moppel

 postitati 21.09.04 08:14
Mul ka haamrikesed kopsivad päris valjusti.

Küsimus selline, et on selles veel midagi paha peale ebaesteetilise heliefekti?

Ehk niikaua kui moto töötab ei tormaks kohe neid 20x200 raha eest vahetama?
jan-kos

 postitati 21.09.04 07:09
Ma kaldun arvama et asi siiski hüdrodes,kuna ühel A90 sai hiljaaegu vahetatud.Kõrval nähud olid algul sellised-külmalt käivitades oli ikka väga jube tiksumine hiljem jäi vaikseks,peale hüdrode vahetust ei löönud tiksumist ka külma mootori käivitades sisse.Addinoli ei kritiseeri,sõitsin vana oodiga 4 aastat poolsündiga ja ei saanud nagu midagi aru et vilets oleks.Addinoli õlidel on pesuaine juba õli sees-nii väideti mulle firma esindusest kui uurisin nende õlide kohta.
rass

 postitati 21.09.04 06:53
mul viimasel ajal sama mure tekkind mis eelpool kõnelejal :( hommikul külmalt kui õlisurve on põhjas (seier üle 5-e põhjas). plõgin kaob kui mootor soe, vahest kaob ka varem. kuidaskunagi. endal sees Adnoc Pearl 10w-40, eelmine omanik sõitis Addinoli mineraaliga :S

hiljuti kui õlitaset vaatasin oli normis max, kontrollin täna uuesti kui mahti saan. aga olen märganud, et kui õlisurve langeb 5 juurde või 4-5 vahele siis kaob tõukuri plõgin ära. ehk siis külma mootori surve on nii suur et adnoci poolsünt ei jõua tõukurite vahele vaid lendab sealt hooga mööda? või mis võiks olla põhjus? kaustada vedelamat õli? Lisada mingit lisandit? Gunki teflonlisandist on midagi kuulnud keegi?

hakkab närvidele käima see asi juba, aga samas täna ommikul eriti ei plõgisenud... aga siiski.

PS. liquid moly õlid on vist päris head? poolsündi hind pole ka tappev. liquid moly on usa toode?
El Nino

 postitati 21.09.04 06:08
Tsitaat:

Õli, filtri, rihma just vahetasin.addinoli poolsünt on sees.ja tase on pea aegu max.


Mõned mehed väidavad ,et addinol mujale ei kõlba ,kui traktorisse.;)Neid õli lisandeid tasuks aga küll proovida.Liqui Moly-l on selline vahend ,mis endal ära proovitud ja toimis.
Rixu

 postitati 21.09.04 05:25
Õli, filtri, rihma just vahetasin.addinoli poolsünt on sees.ja tase on pea aegu max.mootori pesu ei soovitatud ja ei julgend siis teha.varem oli ka poosünt sees.
kas neid õlilisandid ei aita midagi?
lisakell õlisurvet näitab...aga kas toda ka uskuda saab....

panin veel tähele et,kui pöörded ajada 2,5 tuhande peale,ja siis gaas lahti lasta,kostub ka mingi klõbin-võõra hääle lööb sisse....
Ecu

 postitati 20.09.04 18:56
Nende pesuainetega tasuks vanemate mootorite puhul ettevaatlik olla. Pesevad mootoriseintelt lahti sinna aastatega kogunud mustusekihi mis kohe ei lahustu ära vedelikuks vaid jääb pisikesteks tükikesteks mis ummistavad ära õlikanalid ja peagi on mootor laiali. Muidugi alati ei pruugi seda juhtuda kuid see võimalus on täitsa olemas.
quattromees

 postitati 20.09.04 18:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja Rixu
tere.AUDI 90 2,3 mul selline mure.....külmalt käivitades teevad klapid u. 5 sek.häält.siiis kaob klõbin ära.Vahel????-jääb ka üks klapp klõbisema ja siiis alles lõpetab kui mootor on juba soe.milles võib jama olla?tänan vastuste eest



Enne kui hüdrotõukureid tormad vahetama, kasuta mingit õlisse kallatavat mootori läbipesuvahendit ja kalla asemele vedelam (sünt.õli) õli, kui siis ka tiksumine ära ei kao, vaata edasi...
Mis õli praegu kasutad?
Ecu

 postitati 20.09.04 18:28
Mis moodi seda õlisurvet saaks üle vaadata ja palju ta olema peaks?
madjs

 postitati 20.09.04 18:09
Hüdrotõukurid õhtal või õli solk, õli võib ka liiga vähe mootoris olla. Õlisurve tasuks kah üle vaadata.
Rixu

 postitati 20.09.04 18:07
tere.AUDI 90 2,3 mul selline mure.....külmalt käivitades teevad klapid u. 5 sek.häält.siiis kaob klõbin ära.Vahel????-jääb ka üks klapp klõbisema ja siiis alles lõpetab kui mootor on juba soe.milles võib jama olla?tänan vastuste eest

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 21.9% - SQL: 78.1%]