Kui tänaseni pole keevitusega abi saanud võta ühendust teen ära ja võin turbo tõsiselt puhuma ka panna +nikkel ja karantii on kindel et jääb pidama
aga läheb pappi maksma. Zaana@hot.ee
greedy
postitati 27.06.04 14:48
Keevitus mis enne tehtud on prosta mehed kes keevitust valdavad lasevad nagu siidi. Mis muud lase üle teha küll peab.
quattromees
postitati 27.06.04 14:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja Aquatro
Sellised küsimused siis tekkisid,kiskusin oma 2,2Tmootori turbo ja kollektori maha, et vahetada kollektori tihendid ära. Pilt mis mul avanes pole
aint eriti meeldiv,kollektor on juba korra keevitatud ja nüüd sama koha peal jälle pragu.Ka turbo kuuma poole peal jookseb pragu.Kas on mõtet veel
seda kollektoril pragu keevitada või siis vahetada välja (on koll. romulast või kuskilt üldse saada) ja kui pikaajaline selline turbo veel on või
tuleks ikka kohe kas siis vahetada korpus välja või taastada tervenisti.Andke nõu. Tegin paar pilti ka http://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20018.jpghttp://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20019.jpg
praguline kolle üsna tavaline. Lammari omad suure tõenäoliselt samasugused, seega kollet tasuks keevitada. Pidama tõenäoliselt igaveseks ei jää, aga
abiks ikka.
Aquatro
postitati 27.06.04 13:23
Sellised küsimused siis tekkisid,kiskusin oma 2,2Tmootori turbo ja kollektori maha, et vahetada kollektori tihendid ära. Pilt mis mul avanes pole
aint eriti meeldiv,kollektor on juba korra keevitatud ja nüüd sama koha peal jälle pragu.Ka turbo kuuma poole peal jookseb pragu.Kas on mõtet veel
seda kollektoril pragu keevitada või siis vahetada välja (on koll. romulast või kuskilt üldse saada) ja kui pikaajaline selline turbo veel on või
tuleks ikka kohe kas siis vahetada korpus välja või taastada tervenisti.Andke nõu. Tegin paar pilti ka http://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20018.jpghttp://www.gz.ee/cutlass/tehnika%20019.jpg
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.5% - SQL: 68.5%]