Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Mairo

 postitati 22.06.04 09:27
Tänan asjalike vastuste eest!
rass

 postitati 21.06.04 19:30
selle boschi teeninduse kohta on siit foorumist ka niimõnigi hirmujutt läbi käinud.

aga ise soovitan helistada speedsterisse 56565458 ja küsi hannest, räägi talle mis auto sul on ja küsi kas oskab abi anda.

äkki oskab sulle nõu anda, suht pädev vend. ja kui tema ei oska siis ta saadab sind äkki kostiverre Aava juurde kes äkki suudab abiks olla.
jõuvanker

 postitati 21.06.04 19:28
Soovitan selle autoga minna Boschi servicesse, pärnu mnt 137. Vana kalevi juures, järjekorrad on pikad pane aeg aegsasti kinni;)
tel: 650 3890
Kas see auto pole seisnud jupp aega?
Mõne sil. õlirõngas võib kinni olla lihtsalt..:P
Mairo

 postitati 21.06.04 19:23
Suitsemist pole täheldanud ei külmast ega ka soojast peast. Ega polekski küsimust, kui oleks tegu mõne odavama ja/või suure läbisõiduga autoga. Kuid praegu on läbisõit 141 000 km. (Ostes 119000 km). Testis pole käinud veel sest olen kuulnud igasuguseid ebameeldivaid lugusid auditeeninduse adekvaatsusest. Kas mõni muu koht ka Tallinnas olemas on, kus mootoritest ära tehaks? Mina oma arunatukesega küll kapotiall midagi teha ei julge.
mulk

 postitati 21.06.04 18:05
No juhul kui õlikadu on põhjustatud kulunud õlirõngastest siis peaks auto ka koguaeg suitsema, arvestades veel seda kaduva õli kogust.
Kui aga klapisääre tihendid siis peaks suitsema ainult külma mootoriga.
jõuvanker

 postitati 21.06.04 17:54
Kas heitgaasidega on asi norm? Ilmselt ei ole.
Õli kadumine toimub mootorist sinu versiooni põhjal ilmselt ära põletades. St õli satub põlemikambrisse, seega on läbi kas õlirõngad või klapisääre tihendid koos juhtpuksidega või ilma. Võimalik ka plokikaane tihendi leke mõne silindri juurest õlikanalil, kuid see vähe tõenäoline.
Kruti maha küünlad ja võrdle neid omavahel, kas on värvi erinevust ja jäta meelde millise küünal millise silindi pealt maha keerasid, et võimaluse ( värvi erinevuse ) korral tuvastada defektne silinder.
Muud nagu hetkel pakkuda/kahtlustda ma ei oska.
Mairo

 postitati 21.06.04 17:44
Ostsin eelmisel sügisel A8. Auto on 98 aasta väljalase ja läbisõit 130000 km.
Olen teinud korralikult hooldust ja iga 10 000 tagant ka õlivahetuse. Viimasel ajal on hakanud aga õli kaduma. Nii et iga 1000 km tagant pean liitri juurde valama. Avastasin selle niimoodi, et 6000 läbisõidul kontrollisin taset. Et normi saavutada, pidin juurde valama peaaegu neli liitrit. Hakkasin tihedamini kontrollma ja nüüd olengi niimoodi juurde valanud nagu algul kirjeldasin. Veel olgu öeldud, et kusagilt välja ei aja. Kontrollitud sai ka auto alt ja käigukasti ning mootori vahelt. Samuti on masin hakanud tunduvalt rohkem kütust neelama( mootor 4,2). Milles võib asi olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.9% - SQL: 77.1%]