Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
suslik

 postitati 16.06.04 08:11
kas see on nüüd kõikide tõukurite vahetamise hind. Kui jah siis polegi kallsi. Ja kust poest ostes need tõukurid.Ise olen seni ostnud ja küsinud Volta autopoest
samru

 postitati 13.06.04 16:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja suslik
kena, kuid mis hüdrotõukurite vahetus võib umbes maksma minna


kui ainult tõukurid, siis umbes 2k keskmise hinnaklassiga firmas, kui ise vahetad siis u 1.4 k
suslik

 postitati 13.06.04 16:12
kena, kuid mis hüdrotõukurite vahetus võib umbes maksma minna
ve1ks

 postitati 13.06.04 07:50
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Seda pole ma ka kuulnud, et sünteetilise õli pärast mõni tõukur lakkaks korralikult töötamast, viga ikka selles, et autoomanik kokku hoiab õli vahetuse pealt.


selles just häda ongi, et inimesed ostavad kõige odavamat sünti, mis on igaljuhul sitem korralikust mineraalõlist. Sa võid praktiliselt iga päev siit foorumist lugeda, et tõukurid tiksuvad mida teha? Las kirjutavad ka mis õliga sõidavad ja kui mitu km viimasest õlivahetusest mõõdas on. Mina pakkusin konkreetse variandi välja kuidas tiksumisest lahti saada (üle 10 aasta kogemust). Siin enamuse kogemus on a-la naised saunas rääkisid. Üks asi veel - vaadake vähem reklaami, sest õli kvaliteedi klassid ei jagune kolme klassi : täissünt - kõige parem, poolsünt - hea ja mineraal - halb vaid igal õlile on antud tsertifikaat kus on näidatud peale igasuguste parameetrite ka kvaliteedi klass, mis ei olene sellest, mis tüüpi õliga on tegemist. Praegu on kõige parem, kui ma ei eksi SL (bensiinimootorile) ja see on olemas nii mineraalil kui sündil.:D

Väljendasin end veidi valesti, pidasin just silmas mineraali ja sündi vahet, mitte ei võrrelnud erinevaid tooteid. Eks on ju igasugust õli, aga tavaliselt mis odavalt tulnud see kõige parem just pole.:D
samru

 postitati 12.06.04 22:31
Tsitaat:
sorry Ot pärast.. aga kuskil pole teemat ,et ala autod mida ei soovita osta vms :D


See teema oleks tore, aga selline asi võib põhjustada paksu pahandust, sest erinevatel inimestel on erinevad arusaamad auto seisukorrast - mõne jaoks on korralik auto see, mis veel liigub teise jaoks on selline auto peldik milles on suitsu tehtud rääkimata muudest kõlvatustest. Mine tea millega sinu müüdav auto sinna nimekirja satub. Olles iga päev audide remondiga seotud (ka klubiliste) ei hakka ma ometi kirjutama, mis vead kellegi autol on. Aga kui enne ostmist tullakse autot näitama, siis saab ostja ikka leitud vead teada ja nende kõrvaldamise maksumuse teada. Sellepärast soovitan kõigile, et enne ostmist näidake autot spetsialistile - veel parem Audi spetsialistile;).
Sqad

 postitati 12.06.04 21:41
revalis tegid tuttavad..aga muidu ma arvan,et kui sa sinna lähed ja küsid kas on võimalik teevad sul ka ära..keegi seal ikka on..mul pandi aparaadid külge jne aega läheb ca 10min..

vähemalt kindel on see,et valetama nad seal ei hakka ja teavad mida räägivad.. ma ise käisin seal.. http://www.brc.ee/autoweb/index.brc?lang=et&18617=93276&18329=18331&15634=15637&2346=2083&15537=55000&17165= 17167&14493=14493&27244=EEK&pos=1&pg=1 seda autot kontrollimas... aga mulle öeldi revalis ,et leebelt öeldes on see auto p....s,p.....s jne jne jne... 15-20,000eek siis saab sellest võibolla asja...olnud avariis..sillad paigast, puksid,-tõukurid läbi jne...

sorry Ot pärast.. aga kuskil pole teemat ,et ala autod mida ei soovita osta vms :D
MaQQu

 postitati 12.06.04 20:45
Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
Seda pole ma ka kuulnud, et sünteetilise õli pärast mõni tõukur lakkaks korralikult töötamast, viga ikka selles, et autoomanik kokku hoiab õli vahetuse pealt.


selles just häda ongi, et inimesed ostavad kõige odavamat sünti, mis on igaljuhul sitem korralikust mineraalõlist. Sa võid praktiliselt iga päev siit foorumist lugeda, et tõukurid tiksuvad mida teha? Las kirjutavad ka mis õliga sõidavad ja kui mitu km viimasest õlivahetusest mõõdas on. Mina pakkusin konkreetse variandi välja kuidas tiksumisest lahti saada (üle 10 aasta kogemust). Siin enamuse kogemus on a-la naised saunas rääkisid. Üks asi veel - vaadake vähem reklaami, sest õli kvaliteedi klassid ei jagune kolme klassi : täissünt - kõige parem, poolsünt - hea ja mineraal - halb vaid igal õlile on antud tsertifikaat kus on näidatud peale igasuguste parameetrite ka kvaliteedi klass, mis ei olene sellest, mis tüüpi õliga on tegemist. Praegu on kõige parem, kui ma ei eksi SL (bensiinimootorile) ja see on olemas nii mineraalil kui sündil.:D


kuldsed sõnad!
samru

 postitati 12.06.04 20:34
Tsitaat:
Seda pole ma ka kuulnud, et sünteetilise õli pärast mõni tõukur lakkaks korralikult töötamast, viga ikka selles, et autoomanik kokku hoiab õli vahetuse pealt.


selles just häda ongi, et inimesed ostavad kõige odavamat sünti, mis on igaljuhul sitem korralikust mineraalõlist. Sa võid praktiliselt iga päev siit foorumist lugeda, et tõukurid tiksuvad mida teha? Las kirjutavad ka mis õliga sõidavad ja kui mitu km viimasest õlivahetusest mõõdas on. Mina pakkusin konkreetse variandi välja kuidas tiksumisest lahti saada (üle 10 aasta kogemust). Siin enamuse kogemus on a-la naised saunas rääkisid. Üks asi veel - vaadake vähem reklaami, sest õli kvaliteedi klassid ei jagune kolme klassi : täissünt - kõige parem, poolsünt - hea ja mineraal - halb vaid igal õlile on antud tsertifikaat kus on näidatud peale igasuguste parameetrite ka kvaliteedi klass, mis ei olene sellest, mis tüüpi õliga on tegemist. Praegu on kõige parem, kui ma ei eksi SL (bensiinimootorile) ja see on olemas nii mineraalil kui sündil.:D
ve1ks

 postitati 12.06.04 19:58
Ka tänavasõiduauto tahab korralikku õli, sest mina küll ei usu, et sa oma autoga kogu aeg alla 5000p/min sõidad.
Kui aga tiba ekstreemsemat sõitu teha, siis nimelt temp. tõuseb, detailid paisuvad, hõõrdumine suureneb ja kui õli enam ei määri, siis tead ise mis juhtub, aga ise tead oma auto.:P
Seda pole ma ka kuulnud, et sünteetilise õli pärast mõni tõukur lakkaks korralikult töötamast, viga ikka selles, et autoomanik kokku hoiab õli vahetuse pealt.
suslik

 postitati 12.06.04 09:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja Sqad100avant
ma tahtsin ka 2,8Q-d soetada ja siis oli sama jama..enne ostu revalisse kontrolli...tõukurid läbi jne... revalis öeldi 500 tk + vahetus jne...

kust sa seda autot osta tahad?äkki sama auto mida ma mõtlesin..siis räägiks mis sellel viga oli/on :D


ma käisin vaatamas ühte sedaani 2,6 ja mitte Q nii et pole vist sama auto. auto muidu suht ok.
Kui palju seal revalis see ülevaatus maksis

Täpsemalt siis see auto http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+100/id=70609

Äkki keegi teab sellest autost midagi
samru

 postitati 12.06.04 09:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Mina ka isiklikult, seda mineraalõli sisse ei topiks, sest suuremal osal on viskoossus sama nagu ka poolsüntidel, vahe tekib alles temperatuuri tõustes, kus mineraal oma omadusi kaotama hakkab ja edasi teavad juba kõik mis juhtub.:D


äkki valgustad mind ka mis juhtub mineraalõliga ja missugusel temperatuuril. Mina olen praktik mitte teoreetik ja me räägime tänavasõiduautodest mitte võidusõiduautodest:D

Ja ikkagi kui tahate pidevalt hüdrotõukuritega tegeleda kasutage sünteetilist õli:P
ve1ks

 postitati 12.06.04 07:07
Mina ka isiklikult, seda mineraalõli sisse ei topiks, sest suuremal osal on viskoossus sama nagu ka poolsüntidel, vahe tekib alles temperatuuri tõustes, kus mineraal oma omadusi kaotama hakkab ja edasi teavad juba kõik mis juhtub.:D
Sqad

 postitati 12.06.04 05:14
ma tahtsin ka 2,8Q-d soetada ja siis oli sama jama..enne ostu revalisse kontrolli...tõukurid läbi jne... revalis öeldi 500 tk + vahetus jne...

kust sa seda autot osta tahad?äkki sama auto mida ma mõtlesin..siis räägiks mis sellel viga oli/on :D
Eveliinu

 postitati 11.06.04 22:53
Mina küll mineraalõli kasutamist ei soovita, mis hetkel ta paksem on pool/täissündist, talvel -10 ja rohkem ... :D
Sünteetiline õli säilitab oma viskoossuse ka kõrgetel temperatuuridel.
Aga jah, eks igaüks teab ise.:)
samru

 postitati 11.06.04 20:51
kohe tõukureid vahetama pole küll mõtet hakata - vala mootorisse tõukurite/klappide pesuvahend (cleanflo oma) sõida ettenähtud kilomeetrid ja vaheta õli ning filter ära ja ongi jama kadunud. See hüdrotõukurite klõbin on tingitud mustast mootorist või sitast (pikalt vahetamata õlist). 80 % audidest saab selle meetodiga klõbinast lahti ja eriti kui sisse valada kvaliteetset mineraalõli (paksem kui sünt) sünti võib kasutada alla 200000 km sõitnud mootoril, mis pole nii hõre ja hoiab normaalset õlirõhku. Aga kui otsustad tõukurid vahetada, siis on tark ka klapisääretihendid, hammasrihm, termostaat, rullikud ja veepump ka ära vahetada, sest paljud tööd kattuvad.
Aga lõpudelõpuks teeb igaüks nii nagu tema õigeks peab.
mulk

 postitati 11.06.04 20:20
Tõukurite vahetus raske pole, ca.120.- tk. eest on võimalik sul valida erinevate tootjate vahel(B-osad)
Soovitatav on vahetada kõik tõukurid korraga, kokku on neid seal 12 tk.
suslik

 postitati 11.06.04 17:01
plaan soeatada endale siis audi 100 2,6 v6, kui vaatamas käies jäi kõrvu klõbin mootori ühes pooles, mis meenutas hüdrotõukurite klõbinad. Ja küsimus mis võiks maksma minna ühe poole hüdrotõukurite vahetus ja kas see ültse võimalik on.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]