Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
joller

 postitati 21.07.04 16:27
Minu massinal pidi segusiibri andur peetis olema.Kui kallis see andur on.Tegu siis 66kw 2,0 mootoriga.
Aga kui plommitud siis ei saagi seda vahetada,või kuidas
ZZZ 705

 postitati 27.04.04 06:15
Panen siis diagnostika tulemused üles. Tegemist on 91 a. 1.8 monoprits PM 66 kw Täpsemalt siis need kohad mis on rasvaseses.

Injection

1
rpm 880
oil temp 90,8
CO 0,312
Lambda 0.45 0.35 0.60 V
* lamdda voltage 0.71 0.60 1.00 V

2
rpm 860
oil temp 92,9
CO 0,567 ! < 0.50 % vol
Injection period 1.46 1.00 2.00 ms

3
rpm 2950
oil temp 91,4
CO 0,593 < 30 % vol
Lambda 0.49 0.35 0.60 V
* lambda voltage 0.78 0.60 1.00 V

4
rpm 2950
oil temp 91,8
CO 0,582 < 30 % vol
Injection period 1.28 1.00 2.00 ms


No nii need näitajad on.
Proovisin siis lambda sondi kodus mõõta nii, et oli mingi impulsi mõõduriist (nime ei tea) ning minu autol lambda ühe juhtmega ei näidanud mingit impulsi lihtsalt oli sirge joon, panin siis teise sondi mis oli kunagi olnud peal ning see samuti ei näidanud midagi. Vahelduseks proovisime 2,3 mootoriga audi lambdat mõõta (teine auto) ja saime impulsid kätte.
Kas siis on mingi kamm lambdaga?
Prob. oli siis, et võtab bena 98 praegu maanteel umbes 10 ja moto kah lonkab vahepeal.
truumu

 postitati 23.04.04 04:42
katt toimib keemiliselt st.plaatinaoksiid reageerib CO-ga ja HC-ga olenevalt tembist, kogusest...pikk jutt;)
see, et ta puhas ja terve on, ei tähenda veel midagi
pane kõik gaasianalüüsi arvud üles, ehk saan rohkem aidata;)
ZZZ 705

 postitati 21.04.04 11:47
Käisin diagnostikas ja mitte üks kord. Seal välja prinditud lehtedel on nii kirjas Ja ainult CO kohtadel on rasvase trükiga 0,5. Selle järgi < ja lubatud piir. Ning kat. olen ära võtnud: paistab seest terve olevat ja õhk käis kah läbi.
truumu

 postitati 21.04.04 04:53
plommitud kaane all segusiibri asendi andur, mille paika panemisega ei saa isegi mõni tegija motorist hakkama, selleks stendi vaja
monol ei ole kodustes tingimustes midagi keerata, tehase seaded on parimad(selleks ka plommid)
kui andurid korras, siis katt...
kes Sulle üldse ütles ja mille järgi, et katt korras?
äss

 postitati 19.04.04 08:28
Ma ei näpiks igasuguseid plommitud polte sinu asemel :o
ZZZ 705

 postitati 19.04.04 08:20
Aga räägiks siis, et mis on monopritsel selle 4 plommitud poldi all ja kas seda saab lahti võtta ja puhastada. On seda keegi teinud?
Ehk räägiks ka seda, et kuidas monopritsel see küttesegu paika pannakse. Tean, et lamda, temp ja aju.
Nimelt co on nats kõrge 0,5<. Katalüsaator pidi veel töötama.
truumu

 postitati 16.04.04 21:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja creece
Kas sellise asja puhastamisega (seest) saab ka ise hakkama?? Lahti ju lihtne võtta aga kas asi ka kokku kergelt läheb on iseasi.

millega siis tegu? monopritse või karpaga?
kaks eri asja ju
pritset pole vaja puutuda, karpat las teeb asjatundja
creece

Depicts mood of post postitati 14.04.04 15:33
krt arvan, et nondega just ongi midagi viltu (nad mingid düüsid vast, ja umbes väheke) Teeks märgi peale ja loeks mitu keeret teeb enne kui välja tuleb ;)
ZZZ 705

 postitati 14.04.04 06:21
Saab puhastada, kuid seal ei ole eriti midagi puhastada. Olen ise mitu korda proovinud kuid moto töös pole midagi muutunud. Karburaator peaks käima kergelt lahti ja kokku nagu lego- kuid neid plommitud tärnvõtmega keeratavaid kruvisid ei tohi vist lahti võtta.
creece

 postitati 12.04.04 17:23
Kas sellise asja puhastamisega (seest) saab ka ise hakkama?? Lahti ju lihtne võtta aga kas asi ka kokku kergelt läheb on iseasi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.4% - SQL: 76.6%]