Teema ülevaade |
joller
|
postitati 21.07.04 16:27 |
Minu massinal pidi segusiibri andur peetis olema.Kui kallis see andur on.Tegu siis 66kw 2,0 mootoriga.
Aga kui plommitud siis ei saagi seda vahetada,või kuidas
|
ZZZ 705
|
postitati 27.04.04 06:15 |
Panen siis diagnostika tulemused üles. Tegemist on 91 a. 1.8 monoprits PM 66 kw Täpsemalt siis need kohad mis on rasvaseses.
Injection
1
rpm 880
oil temp 90,8
CO 0,312
Lambda 0.45 0.35 0.60 V
* lamdda voltage 0.71 0.60 1.00 V
2
rpm 860
oil temp 92,9
CO 0,567 ! < 0.50 % vol
Injection period 1.46 1.00 2.00 ms
3
rpm 2950
oil temp 91,4
CO 0,593 < 30 % vol
Lambda 0.49 0.35 0.60 V
* lambda voltage 0.78 0.60 1.00 V
4
rpm 2950
oil temp 91,8
CO 0,582 < 30 % vol
Injection period 1.28 1.00 2.00 ms
No nii need näitajad on.
Proovisin siis lambda sondi kodus mõõta nii, et oli mingi impulsi mõõduriist (nime ei tea) ning minu autol lambda ühe juhtmega ei näidanud mingit
impulsi lihtsalt oli sirge joon, panin siis teise sondi mis oli kunagi olnud peal ning see samuti ei näidanud midagi. Vahelduseks proovisime 2,3
mootoriga audi lambdat mõõta (teine auto) ja saime impulsid kätte.
Kas siis on mingi kamm lambdaga?
Prob. oli siis, et võtab bena 98 praegu maanteel umbes 10 ja moto kah lonkab vahepeal.
|
truumu
|
postitati 23.04.04 04:42 |
katt toimib keemiliselt st.plaatinaoksiid reageerib CO-ga ja HC-ga olenevalt tembist, kogusest...pikk jutt
see, et ta puhas ja terve on, ei tähenda veel midagi
pane kõik gaasianalüüsi arvud üles, ehk saan rohkem aidata
|
ZZZ 705
|
postitati 21.04.04 11:47 |
Käisin diagnostikas ja mitte üks kord. Seal välja prinditud lehtedel on nii kirjas Ja ainult CO kohtadel on rasvase trükiga 0,5. Selle järgi < ja
lubatud piir. Ning kat. olen ära võtnud: paistab seest terve olevat ja õhk käis kah läbi.
|
truumu
|
postitati 21.04.04 04:53 |
plommitud kaane all segusiibri asendi andur, mille paika panemisega ei saa isegi mõni tegija motorist hakkama, selleks stendi vaja
monol ei ole kodustes tingimustes midagi keerata, tehase seaded on parimad(selleks ka plommid)
kui andurid korras, siis katt...
kes Sulle üldse ütles ja mille järgi, et katt korras?
|
äss
|
postitati 19.04.04 08:28 |
Ma ei näpiks igasuguseid plommitud polte sinu asemel
|
ZZZ 705
|
postitati 19.04.04 08:20 |
Aga räägiks siis, et mis on monopritsel selle 4 plommitud poldi all ja kas seda saab lahti võtta ja puhastada. On seda keegi teinud?
Ehk räägiks ka seda, et kuidas monopritsel see küttesegu paika pannakse. Tean, et lamda, temp ja aju.
Nimelt co on nats kõrge 0,5<. Katalüsaator pidi veel töötama.
|
truumu
|
postitati 16.04.04 21:57 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja creece
Kas sellise asja puhastamisega (seest) saab ka ise hakkama?? Lahti ju lihtne võtta aga kas asi ka kokku kergelt läheb on iseasi. |
millega siis tegu? monopritse või karpaga?
kaks eri asja ju
pritset pole vaja puutuda, karpat las teeb asjatundja
|
creece
|
postitati 14.04.04 15:33 |
krt arvan, et nondega just ongi midagi viltu (nad mingid düüsid vast, ja umbes väheke) Teeks märgi peale ja loeks mitu keeret teeb enne kui välja
tuleb
|
ZZZ 705
|
postitati 14.04.04 06:21 |
Saab puhastada, kuid seal ei ole eriti midagi puhastada. Olen ise mitu korda proovinud kuid moto töös pole midagi muutunud. Karburaator peaks käima
kergelt lahti ja kokku nagu lego- kuid neid plommitud tärnvõtmega keeratavaid kruvisid ei tohi vist lahti võtta.
|
creece
|
postitati 12.04.04 17:23 |
Kas sellise asja puhastamisega (seest) saab ka ise hakkama?? Lahti ju lihtne võtta aga kas asi ka kokku kergelt läheb on iseasi.
|