Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
OnuJack

 postitati 09.11.08 14:48
Tsitaat:
Algselt postitas: noormees21
mu 80 sama jama enam vähem aga probleem selles et see vendikas ei hakka ültse tööle :S kas kuskil mingi juhe läbi või ma riski enam eriti sõita palju Ning hirmus kiirest hakkab ka sooja autosse ajama aga mõned targad väitsid, et see normaalne


ventikatel on releed ka vahel üldiselt - kui need ei toimi, siis ei hakka vent ringi käima. Samamoodi võib anduris jama olla.

Saad nii testida, et võtad anduri tagant otsa ära ja lased õiged juhtmed kokku. Kui vent tööle hakkab, siis anduris asi.

Kui ei hakka siis on relee, kaitsme vui muu juhtmestikuga mingi kala... Ja see teine variant ei välista ka seda, et andur sassis :)
Tegelane5

 postitati 09.11.08 14:37
1,6 B3 l igatahes töötab vent ainult siis kui süüde sees. Selline radika järeljahutamine kahjulik pole, aga kui palju tast ka kasu on? Kuna vesi ju enam ei ringle.
noormees21

 postitati 05.11.08 07:07
Tsitaat:
Algselt postitas: markus100
Tsitaat:
Algselt postitas: noormees21
mu 80 sama jama enam vähem aga probleem selles et see vendikas ei hakka ültse tööle :S kas kuskil mingi juhe läbi või ma riski enam eriti sõita palju Ning hirmus kiirest hakkab ka sooja autosse ajama aga mõned targad väitsid, et see normaalne


see ju hea kui kiiresti soojaks läheb..ja kui seier pideval püsti ühes asendis siis on ju ok. järelikult on jahutus vedelik korras ja pumbal veel labasi on kui suudab ennast ilma vendikata norm. töötemperatuuri hoida. kui tahad teada kas ta üldse töötab vea akupealt otse juhtmed vendikale.



ega jah temp püsib koguaeg 90 ei lähe ülesse aga ka alla selge eks uurin seda asja veel kas ültse töötab
Rauntz

 postitati 04.11.08 16:13
Enda omal pole ka veel näinud et töötaks, aga õnneks pole siiani probleeme olnud, linnavahel on tipptunnil küll natuke jama, et peab vahepeal kuskil tanklas jahtuda laskma, aga maanteel ja väiksemates asulates sõites pole probleemi. Eks kunagi tuleb asi käsile võtta, sest töötava mootoriga ei saa kaua kohapeal seista.
markus100

 postitati 04.11.08 15:17
Tsitaat:
Algselt postitas: noormees21
mu 80 sama jama enam vähem aga probleem selles et see vendikas ei hakka ültse tööle :S kas kuskil mingi juhe läbi või ma riski enam eriti sõita palju Ning hirmus kiirest hakkab ka sooja autosse ajama aga mõned targad väitsid, et see normaalne


see ju hea kui kiiresti soojaks läheb..ja kui seier pideval püsti ühes asendis siis on ju ok. järelikult on jahutus vedelik korras ja pumbal veel labasi on kui suudab ennast ilma vendikata norm. töötemperatuuri hoida. kui tahad teada kas ta üldse töötab vea akupealt otse juhtmed vendikale.
noormees21

 postitati 03.11.08 19:38
mu 80 sama jama enam vähem aga probleem selles et see vendikas ei hakka ültse tööle :S kas kuskil mingi juhe läbi või ma riski enam eriti sõita palju Ning hirmus kiirest hakkab ka sooja autosse ajama aga mõned targad väitsid, et see normaalne
Traks

 postitati 28.03.04 18:09
Tsitaat:
Esialgne postitaja real
Eile ühendasin juhtme ventilaatorite tagant lahti - ning ventilaatorid seiskusid. Kas järelikult on viga anduris? Ehk oskab keegi öelda anduri hinda ning kas seda on kerge ise vahetada?



Ise ostsin eelmise aasta lõpus endale selle anduri revalist. U 200 krooni tuuris oli.
eints 100ga

 postitati 26.03.04 19:26
Nii-omal siis probleem selline, et varem võttis vendid suvalt ka külma mootoriga vahel järgi. Nüüd sai vahetatud veepump, termostaat, rihmad, rullid,jne. - peale seda pole nagu vendid järgi läinud, temp. kuni 100-ni, aga vaikus, otse ilma radika andurita pannes töötavad. Mis kraadide juures a 100 2,8 (autom,kliima) peaks yldse vendid järgi panema, kas võimalik et 100 -110 vahel või siis seesamane radika andur vigane?
ZZZ 705

 postitati 20.01.04 10:40
Kui hind on nii odav siis küll aga vahe oli selles, et vene tükil oli keeret rohkem. Ja veel muidugi keegi hoiatas, et hakkad seda iga kuu vahetama kuid pole veel vajadust olnud. Vendikas hakkab tööle osuti järgi kuskil 95 kraadi juures.
ferdinand

 postitati 20.01.04 10:30
Tsitaat:
Esialgne postitaja ZZZ 705
Oli sama teema 2 audi 80 ning lahendus järgmine: Oli 1 kiirusega ja käib ainult siis kui süüde sees- panin Lada anduri hind 70 kr ja pistiku juhtmed olid viśt 10 kr. Täpselt ei mäleta oli 1.5 aastat tagasi. Erinevus audi orig oli see, et lada oma hakkab 3 kraadi varem tööle aga sõidan palju linnas ja arvan, et see on parem.

Minu autole lada oma ei sobinud. Keere oli suts teine. Ei soovitaks seda vene junni muidu ka panna, b- varuosana maksis õige andur miskit 70.- samas kui lada oma oli 50.- .
ZZZ 705

 postitati 20.01.04 10:07
Oli sama teema 2 audi 80 ning lahendus järgmine: Oli 1 kiirusega ja käib ainult siis kui süüde sees- panin Lada anduri hind 70 kr ja pistiku juhtmed olid viśt 10 kr. Täpselt ei mäleta oli 1.5 aastat tagasi. Erinevus audi orig oli see, et lada oma hakkab 3 kraadi varem tööle aga sõidan palju linnas ja arvan, et see on parem.
jan-kos

 postitati 20.01.04 09:55
Kui ventikas käib siis juhe selle anduri tagant ära mis on radika küljes ja peab vaikus tulema.Keerulist pole küll seal midagi.Hind peaks olema max kuni 200.
ferdinand

 postitati 20.01.04 09:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja real
Eile ühendasin juhtme ventilaatorite tagant lahti - ning ventilaatorid seiskusid. Kas järelikult on viga anduris? Ehk oskab keegi öelda anduri hinda ning kas seda on kerge ise vahetada?

Ventika tagant juhet lahti ühendades ei saa antud juhul midagi tuvastada. Ühenda juhe anduri küljest lahti!
real

 postitati 20.01.04 07:05
Eile ühendasin juhtme ventilaatorite tagant lahti - ning ventilaatorid seiskusid. Kas järelikult on viga anduris? Ehk oskab keegi öelda anduri hinda ning kas seda on kerge ise vahetada?
jan-kos

 postitati 19.01.04 13:17
A 90 eelmine aasta vahetasin radika anduri kuna oli selline asi et süüde sisse ja radika jahutus ka kohe järel.Kunagi sai coupele tehtud vahe lüliti, kuna sellel ei olnud temp. näidikut ja linnas sõites lülitasin pideva jahutuse peale.Oma 100-l on plokikaane taga veel üks andur, kui päris kuumaks läheb siis kui süüte välja keerad jääb mõneks ajaks tööle kuni maha jahutab, aga aeglasemalt ta küll ei tööta, see võib tunduda nii kuna vool tuleb otse aku pealt.
villu157

 postitati 19.01.04 12:59
See ventikas peaks olema kahe kiirusega. Normaal asendis peaks töötama kiire kiirusega, see tähendab kui auto töötab. Ja kui on liiga kuum siis peale mootori seiskamist töötama aeglase kiirusega edasi. Vaata kaitsme karbist ventilaatori releed. Äkki on kinni sulanud või mingi muu viga. Mul sajakal on veel armaturi all ka mingi rele mis seda ventikat lülitab. Või teine varjant tõmba anduri küljest juhe ära ja vaata kas siis jääb seisma. Kui jah siis andur peetis kui ei siis ikkagi relees viga.
MEEMEES

 postitati 19.01.04 12:54
Kas juhtmed ilma andurita pandud või andur nn kokku sulanud.
tarts200

 postitati 19.01.04 12:22
ega keegi pole juhtmeid otse pannud, s.t. ilma andurita?
ferdinand

 postitati 19.01.04 09:49
Ma ei tea kuidas 80'l need asjad on aga minu autul on radikas ja plokis (või oli ta plokikaanes ei mäleta täpselt) eraldi andurid. Radika andur käivitab ventilaatori töötava mootoriga ja plokis olev andur siis kui süüde on väljas ja mootor liiga tuline.
Tõenäoliselt siis radikas olev andur tuksis. Võta juhtmed maha ja vaata kas siis jääb ventilaator seisma.
real

 postitati 19.01.04 07:31
Kui radikas on kuum - siis suvel jäi tõesti ventilaator ka peale süüte väljalülitamist tööle. Hetkel aga mitte ...
krss

 postitati 19.01.04 07:27
Sul peaks olema radika küljes ainult üks vidin, millele juhtmed külge lähevad. See lühistab need juhtmed ära siis, kui radikas ise (st ei sõltu otseselt mootorist) liiga kuumaks läheb. Paistab, et see Sul pidevalt lühises. On ka selline võimalus, et need samad juhtmed on kusagilt mujalt kokku läinud, nt isolatsioon maha põlend pealt vms
Mu teoorial on ka üks nõrk koht: nimelt peaks see radikajahutuse ventilaator jääma tööle ka peale seda, kui süüde on välja keeratud (B3 2.0i oli see nii) ja radikas veel maha jahtumata. St kui see termoandur oleks lühises, võiks ka see ventikas käia ringi nii kaua, kui aku tühjaks saab. Mitte käivituma alles koos süüte sisselülimisega ja seiskuma koos mootoriga
real

 postitati 19.01.04 07:15
Probleem järgmine - jahutuse ventilaatorid töötavad pidevalt. Nii kui auto käivitan hakkavad tööle ning seiskuvad alles, kui jälle süüte välja lülitan. Peaks aga töötama, kui mootor ülekuumeneb... Milles võib olla probleem?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.9% - SQL: 70.1%]