Esialgne postitaja MadMax
Sai A6 quattro '96 ära vahetatud tagasild, kuna differ oli tuksis. Romulast saadu oli aga 100-ja oma kus difri lukustust juhitakse käsitsi
kusagilt nupust. Kuna minu autol seda juhtimise varianti ei olnud siis jäi lukk pealt maha. Vajadusel saab hoova kuhugi traadiga kinni tõmmata, et
lukk oleks peal. Kas vanal diffril oli see pidevalt peal või on seal autommaatne? Kas difri lukustus on vajalik rasketes tingimustes ja suvel kuivaga
võib ilma sõita? Millised on plussid/miinused?
Seda lukustada alatiselt küll ei tohi: rehvide kulumine+auto tahab sôita ainult otse+ilmelt suurel kiirusel puruneb!!!
A100q tuleb see ise maha juba ca 20-25km/h. A6-l pole difrilukku ja kas ülekandearv on ikka sama kui vanal difril, kui ei, siis lendab torsen!!!
MadMax
postitati 14.05.03 08:38
Sai A6 quattro '96 ära vahetatud tagasild, kuna differ oli tuksis. Romulast saadu oli aga 100-ja oma kus difri lukustust juhitakse käsitsi
kusagilt nupust. Kuna minu autol seda juhtimise varianti ei olnud siis jäi lukk pealt maha. Vajadusel saab hoova kuhugi traadiga kinni tõmmata, et
lukk oleks peal. Kas vanal diffril oli see pidevalt peal või on seal autommaatne? Kas difri lukustus on vajalik rasketes tingimustes ja suvel kuivaga
võib ilma sõita? Millised on plussid/miinused?
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.1% - SQL: 75.9%]