Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teints

 postitati 03.03.05 16:33
mul samade sümptomitega probleem nagu lukasel. Käisin diagnostis, andurid korras, kuid diagnostik ütles, et õhusiibri potentsiomeeter paneb segast ... Näppis seda veidi, muutis selle asendit õhusiibri suhtes veidi ja nüüd nagu on natuke parem, kuid viga pole kuhugi kadunud. Pole olnud aega tegeleda sellega ka.
maek

 postitati 02.03.05 14:09
Endal B4 2,0E ja andurid on mootori plokist paremal, üleval
lõdviku küljes 2tk. reas kohe.Mootoripoolne on aju oma,kahe klemmiga ja bensunäidiku oma paremal ja kolme klemmiga.
Lihtsalt ärakäidav(pisik ära ja splint välja).
lukas

 postitati 02.03.05 12:18
nii, uurisin aavest on kaks andurit: 2 otsaga ja 4 otsaga. Kui aju oma on 2 otsaga siis peaks selle ära vahetama.

Et mille jaoks see teine siis on, kas lihtsalt see mis temperatuuri näitab kella peal?

üks suur küsimärk on minu jaoks ka selle 2 otsaga anduri asukoht :(
maek

 postitati 02.03.05 12:05
Aju oma on 2-klemmiga.Vahest võib poes neil sassi minna.
ranz

 postitati 02.03.05 11:57
Nüüd siis oleks vast mõtekas asi ära vahetadagi kui enne juba selline poolpidune oli.
lukas

 postitati 02.03.05 11:52
käisin diagnostikas mingi oktoobris ja tegelikult siis veits temp andur pani segast küll, aga samal hetkel oli ta jälle korras - nii ta vahetamata jäi.

kusjuures mul ongi tühikäik nüüd viimasel ajal koguaeg mingi 1200-1300 p.
ranz

 postitati 02.03.05 11:31
Täidsa võib selline viga olla jah kui pöörded pidevalt jäävad seisma nt miski 1200-1300 peale, et see peaks olema see pöördevahemik mis on külmalt käies.
maek

 postitati 02.03.05 11:26
Vaadake üle ka temperatuuri andur.Just see mis annab infot
ajule.Seda näeb küll ainult diagnostikaga vist.Endal nii hullult pöördeid üleval ei hoinud,aga mõte oli sama.Temp.andur
andis inffi ajule ainult vahemikus +7 kuni 38 C,uus peale ja näitas ilusati 92 C.Ja hommikuti
ei käivitunud auto konkreetselt.
ranz

 postitati 02.03.05 08:21
Kui piisab vaid korraks seisma panemisest ja siis uuesti tööle ei tohiks viga selles õhuvõtus olla, sest mina pidin miski 5-10 minutit seisma enne kui asi korda uuesti sai, et siis levis see mootorisoojus just sinna kuhu ta levima pidi. Kuid kui vaid korraks seismajätmisest piisab pead vast viga mujalt otsima.
lukas

 postitati 02.03.05 08:10
mul teeb ka külma mootoriga sellist pulli, et pöörded jäävad peale ja kui asja peeneks ajada siis on isegi asi väga hulluks läinud. Olen jätnud moto seisma ja uuesti käima pannes asi jälle ok ja pöörded normis. Kusjuures mul ei võta õhku esitule kõrvalt vaid õhufiltri korpuse juurest august kuna esiots pole v6 oma ja ei ole olnud aega ringi ehitada.

Tänast seisu veel ei tea aga hommikul külma mootoriga
tahhoka seier tõmbles nii 1-2 mm ulatuses üles-alla ???
ranz

 postitati 02.03.05 07:55
Tsitaat:
Algselt postitas: lennuk7Ja vaatasin, et mul kaa ainult külmaõhuvõtt mootorisse st 2.3 98 kw 90.a.

Just sellessamas siis viga ongi, mul täpselt sama moto ja sooja peale asja pannes viga kadus :)
lennuk7

 postitati 01.03.05 23:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Normklemm
Sõidu ajal kui sidur alla lasta on vahest pöörded väga kõrged....kuskil 2000 peal:s


Jah. Kusjuures mul sama pull. Vahest kui küpsetada, siis jäävad 3000-5000 peale täiega peale. Tipptunnil ei ole sis üldse mugav sõita. Samas kui pedaale mõned korrad põhja tallata, siis ca 30.sec pärast tõmbleb pisut ja peagi pöörded normis 880 p/min peal. Ja vaatasin, et mul kaa ainult külmaõhuvõtt mootorisse st 2.3 98 kw 90.a.
ranz

 postitati 18.02.05 11:24
Kas sul see soojaõhuvõtt toimib?
Nt kogesin sellist asja mida arvasin et pritsungil ei juhtuvat, nimelt ei ole mul soojaõhu võttu ning imetakse vaid külma välisõhku mis tekitas selle, et vahest jäid pöörded niisama lihtsalt ise peale, lasin siis korra pilli peeneks jäid pöörded veelgi kõrgemale. Natuke kohapeal seismist hakkas uuesti toimima, et kohe ei jaganud asja lahti ka. Pärast paari päeva hakaksin mõtlema et soojaõu võttu pole ja ilmad just siis läksidki külmaks, sai siis otse asi vaid sooja õhu peale pandud ja toimib, enam ei ole pöörded peale jäänud.
Sinu masinal ei pruugi see viga olla, kuid lihtsalt konmtrollida võib siiski, peaks suht lihtne teha ka olema, hommikul enne käivitust kakud selle väikse kummilõdviku mis tule tagant õhku võttab ja sinna klapi juurde läheb maha ja paned auto tööle ja lähed vaatad kas klapp keeras ennast sooja õhuvõtu peale.
Normklemm

 postitati 18.02.05 09:58
Sõidu ajal kui sidur alla lasta on vahest pöörded väga kõrged....kuskil 2000 peal:s

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]