Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Vanad Audid
»
Vanad Audid - üldine
»
Audi 100/200/5000/V8 omanikud C2 ja C3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Madis[/i] Nii küsiks siis sellise probleemi kohta nõu. Auto tühikäigul kergelt puterdab(soojast peast tundub.. Külmalt nii ei pane nagu tähelegi) ja sõites linnakiirusel hakkab jõnksutama kui natuke jalga gaasi peal hoida(pmst kõikide käikudega). Maanteel sõites sõidab ilusti. Kohapeal tiksudes on isegi kella pealt näha et pöörded käivad üles alla.. Ei tea kui õigesti kell näitab aga kuskil 400-200 pöörde vahel kõigutab. Natuke taustajuttu ka: Auto seisis pukkide peal kuskil 3 nädalat kuna tegin tagumised pidurid korda(uued kettad, klotsid, suport, uued piduritorud jne). Vahetatud sai ka käigukast kuna selgus et eelmised omanikud ei olnud käigukastiõli vaadanud(õli polnud ja jooksis laiali). Peal sama kast AMK. Vahepeal kiskusin konsooli laiali ja parandasin klaasipesu pumba(võtsin paagi alt ära päris). Panin ka uue lõdviku tühikäigumootorile mis läheb sisselaskekollektorisse(sain hüdroscandiast jahutuslõdviku mis sobis). Õhufilter puhastatud. Lisaks uus rihm koos rulliku ja uue veepumbaga ning uues termostraat(87C). Vahepeal andis masin autochek´iga teada piduriveast(kuid tundub et see kadus lisaõhutamisega ära). Enne pukkide peale panekut töötas ilusti. Kahtustasin et võibolla see uus lõdvik tühikäigumootorile ei sobi. Vanas oli auk sees mida oli parandatud ja eeldasin, et võibolla mootori häälestus on nii et mootor oligi harjunud õhku juurde saama sealt. Panin siis vana lõdviku tagasi igaks juhuks aga sellest ei muutnud midagi. Vaatasin ka kõik kinnitused üle ja lisasin mõnda kohta pingutusklambrid(no nii igaks juhuks), ikka mitte midagi. Tühikäigumootori loputasin ka WD40 üle. Uue rihma panekuga ka kõik märgid paigas ja sobivad. Salongis olen ka osa ühendusi üle vaadanud et kas ikka korralikult kinni aga pole senimaale midagi leidnud.. Olen akupealt ka klemmid korraks maha võtnud, et võibolla lihtsalt aju paneb pilbast aga ei. Samamoodi olen ka vaakumühendusi vaadanud aga pole midagi leidnud.. Ise hakkan kahtlustama, et kas mõni temperatuuri andur paneb segast või midagi. Salongis temperatuuri näidik ka tõuse(seda infot võetakse neljase kontaktiga anduri pealt kus on ka mootori jaoks temp. juhtimine). Või siis bensiini pump hakkab otsi andma. Asja muudab naljakaks see, et see on siis kõik juhtunud sellel ajal kui auto pukkide peal oli. Enne seda ka näidik ei tõusnud ja tegi sama viga ka enne rihmavahetust. Oskab keegi nõu anda, et kus võib viga olla? Autoks 2.3 100kw Väike vaheküsimus ka et kus asub autol piiksuja kui tuled põlema unustad? Kas on see kellas? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Vanad Audid
»
Vanad Audid - üldine
»
Audi 100/200/5000/V8 omanikud C2 ja C3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.2%
- SQL:
62.8%
]