Teema ülevaade |
rmm
|
postitati 29.12.10 11:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Selle eest kasutatakse S4 võimsamaks tuunimisel peamiselt Siemens 630cc pihusteid, kuid neile eelistatakse just oma reageerimise ja tühikäigu poolest
Bosch EV14 pihusteid. Nimelt nende Siemens pihustite puhul kurdetakse kehva tühikäigu üle.
|
Kehvas tühikäigus pole otseselt pihustid süüdi, aga 630cc alla 2ms tõesti kõige paremini ei toimi. Kui aju on piisavalt hästi seadistatud, pole tühikäigul häda midagi.
|
Maku
|
postitati 27.12.10 12:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
The K04 can supply enough air for 370bhp with a remap and the standard injectors and fuel pump. Uprated the fuel pump to a Bosch motorsport item and
the injectors to 440cc capacity squirters and your looking at 450bhp with a suitable remap.
|
Pihustite kohta veel selline informatsioon, et RS4 pihusteid tavaliselt ei kasutata S4-del. Seda sellepärast, et need füüsilist ei istu.
RS4 inlet moves the injector more to the centre of the port than on the S4
RS4 injectors need spacers to make them work on S4. The injector isn't long enough without them.
Selle eest kasutatakse S4 võimsamaks tuunimisel peamiselt Siemens 630cc pihusteid, kuid neile eelistatakse just oma reageerimise ja tühikäigu poolest
Bosch EV14 pihusteid. Nimelt nende Siemens pihustite puhul kurdetakse kehva tühikäigu üle.
Lisaks räägitakse veel sellistest pihustitest:
Green giants are a bit bigger than rs4s (560cc/538cc @ 5bar) and S4 with rs6 turbos left about 1 millisecond "unused" at 6000-7000rpm.
|
Maku
|
postitati 09.12.10 10:08 |
Fuel injectors
|
|