Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Doug takes the car out with me driving and the car is only making 1.4bar falling to 1.2 at redline.....new MAF, N75 and 710n DVs and the car makes 400g/s. Still very odd as the car wouldn't boost more than 1.4bar. Today, 3 weeks after the above trip I'm back to pick up new tyres from Doug. [b]Since Vipers car had an issue with the air-intake system Doug thinks that mine has the same problem....so bottom off the airbox with no filter and it reads 430g/s up the test hill (car exceeds 1.5bar all the way to the redline as well !)! Big holes in airbox and it and the filter back on the car and it makes 418g/s (537BHP) up the hill.[/b] I've got a new ITG filter coming for ADI so hopefully 430g/s with the airbox is possible. On the way back from MRC the car is amazing, it jumps forward on acceleration rather than winds itself up like before. The theory behind all this is that high boost/horse power cars are restricted by the airbox and airfilter and that this restriction forces the turbos to work hard pulling air in which in-turn compresses the concertina hose and causes more of an issue. [/quote]Nu augustasin siis ka väheke. Tegin logid enne ja pärast. Mõlemal juhul tuli õhulugeja max näit 215.31 g/s. Ei teagi, miks just selline number aga nii ta tuli. Erinevatel katsetel jäi see 6200-6500 rpm kanti. Õhutemp oli sel hetkel 15 kraadi, sisselaske temp 30-48 kraadi, max ülerõhk ca 0.8 bari. Täiesti stock auto on. Ilmselt nii lahjal autol pole nendest lisaavadest erilist kasu ja õhku on piisavalt. Tegin 10 mm-sed augud ette seina, kus RS4-al see klapp on. Kui nüüd rakendada teooriat 215/0.8 ja saame HP numbri, siis see tuleb ca 268 hp. Tehase andmetel peaks masinal olema 265 hp. Keegi võiks huvi pärast enda 2.7-t ka logida, saaks mingi võrdluse. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Sisselase (cooler, kollektor..)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.7%
- SQL:
69.3%
]