Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 31.05.11 14:44
Ei puuduta küll otseselt reegleid, kuid ...
Mida oleks vaja teha, et AC ajavõtusüsteemile saaks lisaks 60 ft´le ka kõik ülejäänud jalad?
330, 660 aka 1/8 miili ja 990ft.
Selleks on vaja raha, softi, aega?
Div suudab kindlasti softi teha?
Osalejad saavad vajadusel korjandusega rahaliselt toetada?
On sellise asja vastu üldse kellekgi huvi peale minu?
Maku

 postitati 22.04.11 10:20
Sain ka nüüd aega see ja see teema läbi sirvida.

Parima postituse auhinna annaksin mina tiku-taku foorumist kasutajale rivo09. Ta kirjutas:
Mul hakkab selline tunne tekkima ,et võidusõitjaid meil eriti ei olegi ! Kõik tahavad olla esimese koha kangelased aga see unustatakse tihtipeale ära ,et esimeseks tulemine peabki võidusõidus raske olema. Reeglite muutusega on alati võitjaid ja kaotajaid kuid reeglid peavad vidusõidu tegema huvitavaks peamiselt publikule mitte upitama sõitjaid etteotsa. Samuti ei saa ma aru seisukohast ,et "mis ma tulen sõitma kui ma nagunii ei võida", kui selline mõte käib peas siis ei ole sa võidusõitja ja pead näiteks kabet mängima.See ,et ei ole raha on teine asi ja see ongi meie põhiline probleem. Kuigi olen seotud jamese sõitmisega oleks mul ja ma arvan ka temal enda väga hea meel kui mõnel võistlusel ta näiteks viiendaks jääks ja ma olen kindel ,et peale seda ei tuleks kellelgi tiimist mõttessegi minna seletame reegli muudatuste üle või hakata mõtlema mis me sinna järgmisele etapile ikka lähme ,nagunii ei võida.Vaid tiim teeks kõik ,et järgmine kord jälle küsijate seas olla. JUtu mõte on see ,et võidusõitjad pevad olema võidusõitjad ja alati peab olema viimane ja viimane peab tegema kõik ,et ta järgmine kord viimaseks ei jääks,arendama ennast ja tehnikat mitte foorumis kisama.Kui aga ei ole tahet sõita ei muuda seda ka ükski reegli muudatus!

Soovitan kõigil see postitus mõttega läbi lugeda. Ja siinjuures tõden rõõmuga, et enamus meie võistlejaid tuleb kohale puhtast võitlusvaimust! Jätkake samas vaimus ka tänavu!
hiq

 postitati 20.04.11 19:54
Kahjuks ka minust jääb sel aastal selles Pro-Street klassis võistlemine vahele - vähemalt kevadine osa. Esialgu läheb tasahilju ehitus selles suunas, et stabiilselt 10sse sõitvat autot saada ja auto kõikidele BHRA reeglite punktidele vastavusse viia. Eelmine aasta kevadel sai niigi korralikult "puuri" sõidetud.
indro

 postitati 01.03.11 11:46
Igati kaalumist vääriv idee, seda enam et klassi nimeks tuleb tõenäoliselt Pro-Street :)
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tore oleks kui selline klass tekiks.
Kas ei tasuks kaaluda sinna klassi ka muude automarkide lubamist? Siis saaks kindlasti minimaalse osalejate arvu täis ja sõitjatel ka huvitavam kui konkurents tihedam.

äss

 postitati 01.03.11 09:50
Tore oleks kui selline klass tekiks.
Kas ei tasuks kaaluda sinna klassi ka muude automarkide lubamist? Siis saaks kindlasti minimaalse osalejate arvu täis ja sõitjatel ka huvitavam kui konkurents tihedam.
Marje

 postitati 28.02.11 23:05
Kuna auto on olemas ja huvi sõitmise vastu ka, siis püüan igal juhul kohal olla igal võistlusel. Kui ei saa 5 osalejat täis, mis ikka, eks tuleb proovida Outlaws mõõtu võtta, kui tuleb ,siis selle võrra põnevam oleks omasugustega võistleda.

PS! Aitäh, et arutlusele võtsite ja sõitjatele parimaid lahendusi otsite.
Black

 postitati 23.02.11 22:33
Lubame jätkuvalt nii eemaldada kui ka omanimelisega asendada. Välimuse punkt on skelettideks rappimise välistamiseks. Kuskilt oli vaja piir tõmmata. Auto nähku ikka auto moodi välja.
sink

 postitati 23.02.11 22:19
Tsitaat:
Algselt postitas: indro
9. Auto välimus peab vastama riikliku tehnilise ülevaatuse nõuetele ja olema komplektne, lubatud on eemaldada parem esituli.


Kui juba jutt nii täpseks läks siis ma küsin igaksjuhuks üle, ärge arvake et ma niisama norin :D

Teatavasti S2'e mehed enamasti eemaldavad ka numbrimärgi masinal - kas seda veel ikka võib? Ülevaatusel nagu peab ees olema :D
diffas

 postitati 23.02.11 21:52
Selge värk. Ehk tulengi kohale :D
Black

 postitati 23.02.11 21:43
Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
MA ei tea kas Eestis diisleid tuunitakse niin palju, et seda asja edasi ajada. Pistis silma et midagi ei ole öeldud modifitseeritud diislite kohta.
Näiteks kuhu klassi peaks panema diisli kus on turbo, pihustid, nukkvõll ja cooler vahetatud ja on mingi 260-300hj. Kas A-klass?

Tule kohale, tee ajasõidud ära ja küll klass määratakse.

Tsitaat:
Algselt postitas: diffas
Point on see, et dislast seda jõudu ei saa nii lihtsalt nagu bensukast. :D

Eks seepärast polegi hetkel erilist pointi nendele suurt tähelepanu pühendada. Hea, kui neid bracketis näha on olnud...
diffas

 postitati 23.02.11 21:21
MA ei tea kas Eestis diisleid tuunitakse niin palju, et seda asja edasi ajada. Pistis silma et midagi ei ole öeldud modifitseeritud diislite kohta.
Näiteks kuhu klassi peaks panema diisli kus on turbo, pihustid, nukkvõll ja cooler vahetatud ja on mingi 260-300hj. Kas A-klass?


Point on see, et dislast seda jõudu ei saa nii lihtsalt nagu bensukast. :D
mulk

 postitati 23.02.11 19:52
Minust uues klassis osalejat kahjuks pole.
indro

 postitati 23.02.11 19:28
Nädalavahetusel toimunud talvepäevadel sai osade võistlejatega ka AC Dragi teemadel arutletud. Kuna hetkel liigitatakse B klassis 11.499 ja kiiremini sõitnu kohe Outlaw-sse, siis on ilmselgelt puudu vahepealne lüli. Üks võimalik lahendus on luua üks klass juurde, indeksiga vahemikus 10.000 - 11.499. Küll aga kehtiks sellele klassile lisaklausel, et vähem kui 5 osaleja korral liidetatakse osalejad Outlaw klassiga. Kuna klubi maksab niigi enamus ac dragidele peale, siis ei ole otstarbekas seda klassi kesise huvi puhul kunstlikult elus ka hoida. Outlaw klass jääks ainult väga kiirete Audide ja nendele vastu julgeda astuvate teist marki spetsiaalautode pärusmaaks.

Ootaks nädala jooksul potensiaalsete selles klassis osaleda võivate võistlejate kommentaare.
Kui vaadata 2010 AC Dragide tulemusi, siis on nendeks inimesteks: Marje, mulk, janisp, äss, Ivo ja hiq.

Lisan veel nii palju, et otseloomulikult peab auto vastama ka selles klassis Dragrace 2011 tehnilistele reeglitele, TÜV kompleksuse nõuet aga ei laiene.

Black

 postitati 01.02.11 21:39
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
OK, no seda ma teadsin, kuid küsimus oli nagu üldine, et kas selline indeksi lõhki sõitmine mitte pretsedenti ei loo, kus iga võistlus võib tulla teistest selgelt kiirem masin ja vormistab võidu, samas kui teised osalejad on ehitanud auto saavutama võimalikult lähedane aeg lubatud indeksile.
Miks ehitada auto just sinna B klassi madalat indeksit sõitma?
Vastus on lihtne, näiteks mina ei ole huvitatud puuri paigaldamisest oma pereautole.
Aa ja mitte et võimsam ja kiirem masin alati võidu tagab :)

Nii see paraku on, et B-klassi kiireim saab pahatihti lisaauhinnaks ka puuri ja muu OL-le vastava. St võimaluse oma raha eest ehitada muidugi. :)

Pereauto vs puur teemast on sulle vast juba räägitud. On täiesti võimalik ehitada FIA nõuetele vastav kokkupandav turvakaar, mis on kohale sõites lahtivõetuna pagasiruumis ja paigaldad selle alles boksialas. Sinu puhul ma ei näe ei teostuse ega kohapeal paigaldamise osas mingeid takistusi. Peale psühholoogilise vastumeelsuse.
mulk

 postitati 01.02.11 21:25
Tsitaat:

Tsitaat: Algselt postitas: mulk Mis toimub RS klassi osalejaga, kes s6idab indeksi puruks? Kas kohene OL klassi liikumine, v6i v6imaldatakse antud v6istlus l6petada samas klassis? Sinu puhul on nii, et kuna sa oled korra juba indeksi üle sõitnud, siis kui sa soovid nüüd uuesti silmnähtavalt deforsseerituna uuesti B-klassi tulla, pead sa olema väga kindel, et püsid seekord indeksi piires. Esimene ületamine järgnevatel võistlustel jääb vastava võistluse viimaseks sõiduks ja rohkem sellist võimalust ei anta. Siis on ainuke variant OL.



OK, no seda ma teadsin, kuid küsimus oli nagu üldine, et kas selline indeksi lõhki sõitmine mitte pretsedenti ei loo, kus iga võistlus võib tulla teistest selgelt kiirem masin ja vormistab võidu, samas kui teised osalejad on ehitanud auto saavutama võimalikult lähedane aeg lubatud indeksile.
Miks ehitada auto just sinna B klassi madalat indeksit sõitma?
Vastus on lihtne, näiteks mina ei ole huvitatud puuri paigaldamisest oma pereautole.
Aa ja mitte et võimsam ja kiirem masin alati võidu tagab :)

edit: tuli pisut nigel copi/paste nüüd kiiruga ;)
Black

 postitati 01.02.11 20:53
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Mis toimub RS klassi osalejaga, kes s6idab indeksi puruks?
Kas kohene OL klassi liikumine, v6i v6imaldatakse antud v6istlus l6petada samas klassis?

Sinu puhul on nii, et kuna sa oled korra juba indeksi üle sõitnud, siis kui sa soovid nüüd uuesti silmnähtavalt deforsseerituna B-klassi tulla, pead sa olema väga kindel, et püsid seekord indeksi piires. Esimene ületamine järgnevatel võistlustel jääb vastava võistluse viimaseks sõiduks ja rohkem sellist võimalust ei anta. Siis on ainuke variant OL.


***

Täna vaatasime reeglid veel kord punkthaaval üle ja homse päeva jooksul vahetub esimene postitus välja. Enamik olulisi mootoriosasid sai üht ja teistpidi läbi kaalutud, arutledes, kui palju parandaks selle välja vahetamine konkurentsieelist ja kui mõistlik (nii rahaliselt kui tehnoloogiliselt) oleks seda osa purunemise või amortiseerumise korral samasuguse tehaseosaga asendada.
jõuvanker

 postitati 31.01.11 14:40
Tsitaat:
Algselt postitas: kaido.
K24/7000 imuava muutmine on keelatud?


Jah, keelatud.
kaido.

 postitati 31.01.11 14:38
K24/7000 imuava muutmine on keelatud?
Joel

 postitati 31.01.11 13:44
Turbo peab olema K24/7000, kuna K24/7200 on B klassis. Originaal tähendab seda, et on selline nagu Reval Autost saab tehase varuosakataloogi järgi osta.
Joel

 postitati 31.01.11 13:22
Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
A klassis on juttu mootoritüübist, mitte niivõrd auto mudelist. Mida siin nagu konkreetsemalt silmas peetud on? Kas see tähendab, et kui näiteks 20V vabalthinagav Coupe, Kuubik on turbotatud AAN-i või 3B-ga koos selle juurde käivate originaalosadega (kolded, juhtaju), siis saab võistelda A klassis?

Jah, originaalkere piirangut enam ei ole. A-klassi nõuetele vastava mootoriga Coupe võib võistelda A-klassis.
Joel

 postitati 31.01.11 13:03
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kas B kassis on lubatud ainult tehase turbomootorid kubatuuriga yle 2671cc?
Ehk siis omavalmistatud (ja tuunitud ylelaademootorid) suuremad kui 2671cc mootorid on OL klassis s6ïtjad, olenemata et´st?

B-klassis on viimasena öeldud "ja kõik üle 2671 cm³ ülelaademootorid", st B-klassi on lubatud ka nö strokerid jms omavalmistatud üle 2671 cm3 mootoriga Audid, mis ei ole spetsiaalautod ning ei sõida kiiremini kui 11,5 sek.
Vihane-Tihane

 postitati 31.01.11 12:55
A klassis on juttu mootoritüübist, mitte niivõrd auto mudelist. Mida siin nagu konkreetsemalt silmas peetud on? Kas see tähendab, et kui näiteks 20V vabalthinagav Coupe, Kuubik on turbotatud AAN-i või 3B-ga koos selle juurde käivate originaalosadega (kolded, juhtaju), siis saab võistelda A klassis?
mulk

 postitati 31.01.11 12:53
Mis toimub RS klassi osalejaga, kes s6idab indeksi puruks?
Kas kohene OL klassi liikumine, v6i v6imaldatakse antud v6istlus l6petada samas klassis?
indro

 postitati 31.01.11 12:01
Mõeldud ja arutatud sai palju ja selle tulemusel valmis selline klassijaotus.
Loodetavasti jääb antud klassijaotus pikemaks ajaks püsima.


Bracket: Audid, mille dial-in jääb vahemikku 13.00 - 19.00 sekundit.

A ehk S klass: Kõik vabalthingavate bensiinimootoritega ja kõik diiselmootoritega Audid. Samuti Audid kuni 2671 cm³ oluliselt modifitseerimata ülelaademootoritega, millel on tehase poolt sellele mootoritüübile paigaldatud ülelaadeseade/-seadmed, sisse- ja väljalaskekollektorid ning juhtaju (vaata lisatingimusi).

B ehk RS klass: Kõik Audi RS mudelid ja analoogid (sh kõik K24/7200 2,2 20vT ja K04 2,7TT mootoritega Audid), kuni 2671 cm³ modifitseeritud ülelaademootorid ja kõik üle 2671 cm³ ülelaademootorid. ET piirang 11.5 sek.

C ehk Outlaw klass: Alla 11.5 ET'ga Audid, spetsiaalautod ja muud marki autod, mille ET on maksimaalselt 12.5 sek.


Peakorraldajal on õigus põhjendatud juhul paigutada sõiduk võistlusklassi vastavalt oma hinnangule.


A klassi lisatingimused:

1. Lubatud on kasutada AAN sisselaskekollektorit, millel õhuvõtt on toodud etteotsa ja/või tugipostid on seest eemaldatud.

2. Lubatud on kasutada RR, 3B, AAN, ABY ja ADU valatud väljalaskekollektorit või selle replicat. Mitteoriginaalne torukollektor ja Sport Quattro kollektor on keelatud.

3. Lubatud on kasutada vabalt valitud suurusega õhk-õhk tüüpi vahejahutit. Keelatud on kasutada mistahes tüüpi statsionaarset lisajahutit - näiteks vahejahutile suunatud CO2-düüse.

4. NOS ning vee-, metanooli,- ja alkoholipritse on keelatud.

5. Lubatud on kasutada RR, 3B, ABY ja AAN pihusteid ja kütuserõhuregulaatoreid.

6. Lubatud on kasutada vabalt valitud kütusepumpa.

7. Plokikaane portimine on lubatud.

8. Nukkvõllid peavad olema originaalid, ajastuse reguleerimine on lubatud.

9. Lubatud on kasutada vabalt valitud sisselasketorustikku ja õhufiltrit.

10. Lubatud on kasutada vabalt valitud gaasisiibrit.

11. Õhukulumõõtja peab pärinema sama tüüpi mootorilt (20V 2.2T korral RR, 3B, ABY, AAN, ADU, kuid RS4 oma on keelatud).

12. Lubatud on kasutada vabalt valitud väljalaset, mis vastab dragrace tehnilistele reeglitele (punkt 3.9).

13. Ülelaadimisega mootori töömaht peab säilima originaalne. Lubatud on tehase remontmõõdus kolvigrupidetailid.

14. Lubatud on kasutada vabalt valitud sidurit.

15. Lubatud on kasutada vabalt valitud hooratast ja damperit.

16. Väntmehhanismi tasakaalustamine on lubatud.

17. Mootori juhtarvutis on lubatud juhtprogrammi ja rõhusensori vahetus. Originaalsest erinevad lisafunktsioonid, nagu launch control ja shift cut, on keelatud.

18. Lubatud on kasutada vabalt valitud pööretepiirajat.

19. Ülelaadeseadme juhtimise muutmine on lubatud, kaasa arvatud wastegate'i vahetamine.

20. Ülelaadeseadme modifitseerimine on keelatud - ühtegi mehhaanilist osa teisetüübilise vastu vahetada ega töötsooni puudutavalt töödelda ei tohi.


Bracket, A ja B klassi lisatingimused:

1. Autol peab olema kehtiv riiklik tehniline ülevaatus.

2. Lubatud on kasutada vaid Audidel kasutatud mootoreid või nende analooge (näide: VW R5 2.5TDI, V6 2.8 ja R4 1.8T mootoreid võib kasutada, VR6 2.8 mootorit mitte).

3. Sama silla rataste erinevat pöörlemiskiirust mittelubav diferentsiaal on keelatud, lubatud on kasutada originaalset või Audi teiste mudelite käigukaste või nende analooge. Sõiduki veoskeem peab säilima originaalne.

4. Mootori kinnituspunktide arv ei tohi olla tootja poolt sellele mootorile ettenähtust väiksem.

5. Lubatud on kasutada vabalt valitud vedrustust. Tõhusamate pidurite paigaldamine ja ratta kinnituspoltide arvu suurendamine koos selleks vajalike detailide vahetamisega on lubatud. Puksid ja käändmikud võib asendada jäigematega. Alusvankri kere külge kinnitumise punktide muutmine on keelatud.

6. Lubatud on kasutada vabalt valitud tänavalegaalseid rehve.

7. Bensiinimootoriga autodel on lubatud kasutada ainult bensiini kuni oktaanarvuga 98.

8. Salongis on nõutavad esiuste originaalpolstrid ja originaalarmatuur, põhjamatti eemaldada ei tohi. Kõrvalistme ja tagaistme võib eemaldada. Juhiistme võib vahetada kindlalt kinnitatud teist tüüpi istme vastu.

9. Auto välimus peab vastama riikliku tehnilise ülevaatuse nõuetele ja olema komplektne, lubatud on eemaldada parem esituli.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 74.4% - SQL: 25.6%]