Teema ülevaade |
tarmo
|
postitati 03.06.04 17:50 |
kui sajab siis ju ideaalsed tingimused audide triumfiks
sest nagu eelmine aasta näitas, kippus veerandmiili lihtsalt liiga pikk olema
|
janza
|
postitati 02.06.04 13:49 |
heh millal enne eesti ilmatargad pihta on pannud sinna hunnik aega veel reede õhtuseid ilmateateid tasub vaadata siis võib juba kindlam olla
|
Silwer
|
postitati 02.06.04 13:40 |
www.ilm.ee
06.06. PÜHAPÄEVAL on pilves selgimistega ilm. Sajab hoovihma ja on äikest. Edelatuul pöördub päeval läände ja loodesse 5-10 m/s.
|
janza
|
postitati 02.06.04 13:26 |
sama siin et kohal .
|
Ull
|
postitati 02.06.04 12:45 |
Vaatamise poole pealt ma kindlalt käsi!!!
|
AudiTeam
|
postitati 02.06.04 12:41 |
Kohal nagu alati!
|
MarkoC
|
postitati 02.06.04 12:13 |
BTW pole ka Turbo osalemine kindel, kuna see siduri jutt polnud nali
|
MEEMEES
|
postitati 02.06.04 12:12 |
Tulen ka ikka vaatama ja omadele kaasa elama
|
tarmo
|
postitati 02.06.04 11:41 |
ma kah siis vaatama tulemas...
ja ehk peab siis speedesti meestele v2lja pakkuma et teha miski audi special
|
Silwer
|
postitati 02.06.04 11:34 |
Esialgse seisuga:
Tarts
Audipoiss
Jõuvanker
Silwer
Turbo
Hannes?
Nagu AC kiirendusvõistlus juba...
|
MaQQu
|
postitati 02.06.04 08:07 |
palju meid sinna minejaid on?
mina olen iga aasta kohal käinud ja "omadele" pöialt hoidnud. Ehk teeks see aasta AC ühiskülaskäigu.
Väga sheff oleks veel, kui suudaksime kuskil välja sebida mingi audi sümboolikaga lipu (eriti tore oleks audiclub.ee aga noh, seda meil veel pole)ja
selle siis keset oma "campi" heisata.
MaQQu@lihtsalt idee...
|
ICE
|
postitati 31.05.04 19:39 |
No 1/8 oli ka eelmine aasta finaalid (peale suure klassi) Siis oli põhjuseks märg rada.
|
MaQQu
|
postitati 31.05.04 19:36 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ICE
Kanali seisukord on vilets, roopad on sügavad ja turvalisuse nimel on distants lühendatud. 200km/h liikuv masin on sellisel teel üliohtlik.
|
lisaks räägitakse "tekuhakus", et üle lombi pidi 1/8 vaat et sama populaarne olema kui 1/4. Julgeks väita, et peaaegu sama põnev on ta samuti.
200m peal on audide 4wd väga-väga suur pluss
|
ICE
|
postitati 31.05.04 18:08 |
Kanali seisukord on vilets, roopad on sügavad ja turvalisuse nimel on distants lühendatud. 200km/h liikuv masin on sellisel teel üliohtlik.
|
ranz
|
postitati 31.05.04 17:53 |
Miks seeaasta vaid pool distantsi on? "Võistlusraja kogupikkus on 1/8 miili ehk 201.17 m" Lasnaka kanalis ju pikimaad küll...
|
Silwer
|
postitati 31.05.04 16:20 |
No seal ei ole kõik osalevad Audid kirjaski veel ja ma arvan, et mingi(-d) Audi(-d) on esikolmikus küll aga missugu-(-ne/-sed) on küsimus...
Peaasi, et tehnika jälle kätte ära ei laguneks...
|
ICE
|
postitati 31.05.04 16:08 |
Kui ühe neist kolmehulka saaks, oleks kõva!
|
Silwer
|
postitati 31.05.04 16:02 |
Hea on vaadata registreerimise tabelit, C klassis on tänase päeva seisuga registreeritud 6 autot millest 5 on Audid...
http://www.ss.ee/speedest/kavand/se/reg_list.php
|
Silwer
|
postitati 25.05.04 11:10 |
Võistlus toimub 6.juuni 2004, Tallinnas Lasnamäel Laagna teel Mustakivi ja Varraku sildade vahelisel lõigul. Võistluskeskus ja ametlik teadetetahvel
asuvad võistluspaigas. Võistlusraja kogupikkus on 1/8miili ehk 201.17 m. Võistlus koosneb eelsõitudest, mille aegade põhjal selguvad paarid. Edasine
võistlus toimub eliminaatorsüsteemis, kus võitja pääseb edasi, kaotaja langeb välja.
Ajakava:
Neljapäev, 6.mai.2004
avaldatakse võistlusjuhend, algab võistlejate registreerimine
(max. 60 autot ja 40 mootorratast)
Laupäev , 5.juuni.2004
lõpeb võistlejate eelregistreerimine, 17.00 – 20.00, toimub mandaat ja võistlejate koosolek Tallinn Õismäe tee 46 A “Indiana
Joe’s”.
Pühapäev, 6.juuni 2004
8.00 – 9.30 dokumentide kontroll, autode tehniline kontroll
10.30 – võistluste avamine
11.00 – esimese auto start
Võistlusklassid.
A - kuni 2000cm3
B - 2001–3000cm3
C - 3000 - 5000cm3
D - üle 5000cm3
E - bike
F - chopper
Ülelaadimist kasutavate sõidukite mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 1,7. Mitut ülelaadimismeetodit kombineeritult kasutavate sõidukite
mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 2,9. Ülelaadimine tähendab turbo-, mehaanilist (kompressor) või keemilist (nitro) ülelaadmist.
Rootormootoriga sõiduki mootori töömaht korrutatakse koefitsendiga 2. Ülelaadimist kasutava rootormooriga auto mootori töömaht korrutatakse
koefitsendiga 3,4.
Klassis maksimaalselt lubatud töömahtu võib ületada kuni 3%.
Rohkem infi siit:
http://www.ss.ee/speedest/kavand/se/index.php?kat0=3&kat1=1
|