Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ranz

 postitati 04.10.03 16:39
Oleeevi autos näiteks minu kast ei mänginud niimoodi... kuid samas võis see ka võimu viga olla sest see oli tal seal selline kahtalne ja proovisime seda ju tema omaga...
ICE

 postitati 04.10.03 08:52
Ma arvan, et igaüks, kes audiost midagi jagab, saab aru kui uskumatu tulemus see on!!! Mina arvan, et Ranzil oli rattakoopasse peidetud 15" Stroker :D :D :D :D :D Oleks tegelt väga huvitav kuulata, et kas sama set-up samamoodi ka kuskil teises autos mängib või teistsugune kast... Ikka ei suuda ma uskuda :o
ranz

 postitati 03.10.03 21:27
Niisiis... sai ka jah sellel üritusel ära käidud ja tagasi tuldud karikaga millel peal siis kirjas kolmas koht klassis kuni 300W. Iseenesest ka omale oli üllatuseks, et sealt niiiii palju välja tuli... plaan oli 130 ületada siis oleks rahul... kuid nagu selgus tuli sealt lausa 136,3 :) Täna just tulemusi uurides selgus veel see, et sellise tulemusega oleks saanud 600W + klassis teise koha :P :P :P suht karm ikka jah kui võrrelda mis teistel seal sees oli. Suur miinus minu süsteemis on veel heliisolatsioon... selle asjaga on selline pisike mure, et... seda lihtsalt ei ole :P Nüüd ongi plaan selline, et saada natuke pagass tihedamaks. Samas saab ka vististi teoks see, et see olemasolev kast läheb ära müüki ja omale teen liimpuit kasti mis saab ka "tsipa" välimust juurde :) ühesõnaga loodan sellest niigi üle ootuste heast tulemusest veelgi rohkem välja pigistada :)
xjan

 postitati 01.10.03 18:45
http://www.dc-ice.ee/home/index.php?action=gallery

ja sealt valige POLO 6N.... selle tegime siis 26-28 sept valmis Tartus Motoshow2003 ajal rahva ees :)

tänud Lynxile fotode ja sooja auto eest kiirendusel..

PS! See on ICE-i uus auto nyyd ka siis ;) Kickban kuniks audi tagasi?
tarmo

 postitati 30.09.03 13:57
sai sis kah käidud :)
reedel sis "põllumeeste" vahel jukerdatud kalaga ja sis nagu juba mainitud täiesti useless ja nuts nõuannetega ice-t ja xjan-i "abistatud" :)
ärge pikka viha pidage :D

ja sis sai ka laupäeva õhtul kiirendamist külmetamas/vaatamas käidud, aga lynxi auto kapoti peal on SOE :)

aga meite mehed olid sis ju kokkuvõttes tublid :)
edu teile edasisex :)
janek

 postitati 30.09.03 06:49
Jap, tore oli :) Au ja kiitus ICE'le üldkokkuvõtte teise koha eest :) Ja kui Lynx ütleks oma võistluse numbri siis saaks ka tema koha teada ning võibolla kiidaks tedagi siis :P

Üldiselt oli jälle üks norm nädalavahetus koos audiclubi seltsimeestega ja üritustega. :)
peep

 postitati 29.09.03 21:35
Tsitaat:
Esialgne postitaja lynx
Tulemustest võib - olla ainult niipalju, et . . . rääkida õnnestus endal ainult ühe kontunikuga ja ülejäänud hindasid oma silma järele (tehniline pool ei paista ju üldse välja ja kirjas ka polnud).


Seda "tehnilise tuuningu" võistlust ei tasu eriti tõsiselt võtta, erinevalt optilisest on tehnilise õnnestumist eri autode omavahelise suhtena peaaegu võimatu objektiivselt hinnata. Eriti veel kui kohtunik auto juures tehtust midagi ei tea - nii geenius ei ole keegi, et mootori sisse või läbi kere näeb.
lynx

 postitati 29.09.03 19:45
nii, ma nüüd siis ka viimaks arvuti juures:)

Üritus oli tõesti väga bro, Siimule veelkord õnne 3nda koha puhul.

Omaltpoolt tõsine respect Ranzile selle tulemuse pärast.

Tulemustest võib - olla ainult niipalju, et . . . rääkida õnnestus endal ainult ühe kontunikuga ja ülejäänud hindasid oma silma järele (tehniline pool ei paista ju üldse välja ja kirjas ka polnud). Optilise tulemusega põhimõtteliselt rahul (autot ju ka ainult 1a. "tuunitud" ja igasugu etappe nähtud).

Kuid mis peamine . . . näha sai igasugust taset, alates siis madalast kuni kõrge tasemeni välja. Hea, et sellised üritused üldse toimuvad - vähemalt näeb mida keegi meil teinud on, kuid kindlasti on siinmail palju ilusaid autosid mis sinna kohale ei tulnud.

Ka klubiinimesi sai kohapeal nähtud, mis oli igati positiivne.

to: kala. peamine, et ise terve ja load alles! :P

Piltidest niipalju, et . . . Siim Sina saad oma pildid niipea kui ma kord koju jõuan :P (siis lähima päevade jooksul) ja muud ürituse omad (soovikorral) panen kinnise alla, kuna õnneks/kahjuks ei taha neid avalikult jagada.

Lõpetuseks niipalju, et . . . see kõik mis toimus õues oli tase omaette, mess ise oli . . . kuidagi kuiv ja võõras.
Arvan, et kes kohal käisid ei pidanud pettuma ja kes ei käinud võivad ainult ennast süüdistada (kuna piltide pealt on asi hoopis midagi muud).

pikk jutt loll jutt,

ilusat õhtu jätku teile soovides,
ICE

 postitati 29.09.03 17:57
Tulemused on siis ka punktidena ülesse pandud.

Optilise kolmanda koha sain väga napilt :) Tehnilises sain 5 koha!?!??!??! Koonusfilter vist :P
Grand Prix ehk kõiges kokku aga teine koht, mis on ikka megacool. Ainult Kaido sinine BMW oli parem.
Kena lõpp uuele algusele!
AudiQuattro

 postitati 29.09.03 11:13
Täitsa tore üritus oli:cool:
jan-kos

 postitati 29.09.03 08:06
Sai ka käidud ja Ice autot tutvustatud,kuna teda ennast paigal polnud. ;)
margus

 postitati 28.09.03 21:49
Sai ka kohal käidud ja päris tore mulje jäi.
Samas ka esimesed Tallinna klubilised oma silmaga ära nähtud ja jutud aetud.
kala

 postitati 28.09.03 21:44
Mina olin siis puht juhuslikult kokkusaanud Tonnyga linnavahel seal näitustehalli juures siis reedel alates "põllumeestele" mõeldud ajast :)

ja aitasime lõpuks lynx'iga Ice'i, Xjan'i ja Dream-On'i tuju üleval hoida oma vahetpidamatu mölaga ja kriitikat mitte kannatavate ideedega :)

ja isegi Polo hääle suutsin ära kuulda .. ning siis tuli ettevõtta meeletu sõit marsruudil tartu-võru :)

lynx: ma jõudsin .. küll 3 min hilinemisega aga jõudsin :D

aga üldiselt veel näitusest: kui seda auto lehe tuningu osa seal poleks olnud poleks küll eriti midagi vaadata olnud ... peale politsei subaru millel on esiklaasil juba "spiderman" oma jäljed teinud :D
gearhead

 postitati 28.09.03 19:52
tõesti üritus oli kõva
drag oli tegija
keegi võiks vista siis üles ajad ja pilte ootaks ka:D
liivi

 postitati 28.09.03 19:41
sai siis terve laupäevase päeva yritusest tihedalt osa võetud, oli tõesti mega :) isegi paari tuttavat klubilist sai liikumas nähtud. ICEle palju õnne optilise kolmanda koha puhul! (ma isegi ei teadnud et sa sellest ka osa võtad, eks see tympsupoolringis seismine andis vist sellise valearusaama :P)

aga respekt kõigile osalejatele ja muidugi kõigile kes korraldamisega ykskõik mispidi seotud olid!

pildimaiad isikud võivad esimese "nälja" kustutada uurides veidi ringi streetrace.org foorumis kus eri teemade alt leiab pildimateriali rohkem kui kyll :) kuid polo ehitamisekroonika tuleb siiski vist ainult lynxi aparaadist :P
rass

 postitati 28.09.03 19:08
oli vist kõva värk, kahju et käimata jäi. ootan siis kõva pildimaterjali, eriti polost
ICE

 postitati 28.09.03 18:25
Ehk siis täpsemalt tuuningu ja helitehnika võistlusest.
Toimus siis selline üritus nädalavahetusel kus sai kohatud ka palju klubilisi.
Audiga osalesin siis optilise tuuningu võistlusel ja helikvaliteedi võistlusel.
SQ oli laupäeval ning olin üle 20tuhande maksvate helisüsteemide konkurentsis(seda "tänu" makile). Nii nagu kartsin, siis finaali ei pääsenud kuna vastas olid masinad, mille seadmete nimekirjas firmad nagu DLS, Rockford, Signat jne. Lisaks oli ettevalmistusaeg natuke liiga lühike. Sain 60max puntkist 48 ja 45 kahe kohtuniku poolt. Finaaliuks jäi 9 punkti kaugusele. Aga see ei olnud minujaoks ka nii oluline. Võitis siis Passat, mille seadmete hind oli 105tuhat pluss install! Paralleelselt hakkasid siis ka 7 Autolehe tuuninguvõistluse kohtunikku autosid hindama. Konkurents oli optilises tihe, üle 40masina. Nende hulgast jäi isiklikult minule silma u.7 reaalset esikolmiku kandidaati.
Pühapäev algas siis SPL(helirõhk) võsitlusega, kus osalesin juba oma uue autoga VW Polo, mille olime rahva ees 2päevaga ülesse ehitanud. Kuna sound tundus hästi mängivat (2*10" woofrit tehasekastis) siis otsustasime proovida. Kahju oli sellest, et sattusime 300-600w klassi, kus enim võistlejaid, vist oli 10. Sinna klassi läksime napi 20w RMS võimsuse ületamisega ning võimust kasutasime woofritele ainult 2kanalit e. pool võimust oli kasutu seoses selle eripäraga. Seega olime 160w kangemate vastu. Lisaks tehasekast :P Finaali ei saanud kuid 130,5 dB oli hea tulemus, eriti kui arvestada, et ennem õiget bassikohta suutsin ma vajutada valele nupule(liiga võõras makk, Xjani autost kuna algselt mõeldu oli pees) mis skippis järgmisele loole :( Seega jäi natuke kripeldama, et ei saanud päris seda õiget tulemust aga pole hullu. Soundivõistlusel osales ka Ranz ja seda kuni 300w klassis. Kutt sai 100w rms pealt 136 dB, MIS ON MINUARUST ÜLEMÕISTUSE!!! RESPECT RANZ!! Tasuks talle siis 3. koht. Kuigi võistlejaid oli seal ainult 4 siis ei tasu muiata. Tulemus on KARM! Isegi 300-600w klassis jäi nii mõnigi sellele alla!!! Sellele järgnes siis tuuningu ja soundi võitjate väljakuulutamine ja autasustamine messi pealaval. Rahvavalikuks oli siis Kaido BMW 540 bi-turbo, mis ei olnud kellelegi üllatuseks.
Sellele järgnes optilise tuuningu autasustamine, kus siis õnnestus mul võita 3koht!! Olin positiivselt üllatunud kuna kandidaate oli ju palju. Teise koha sai taas Kaido BMW ja esikoha Asko Passat VR5. Tehnilise tuuningu esikoha sai Mihkel Klaasseni Golf 1, teine taas Kaido BMW(!!!!), kolmas ei ole meeles. Imelik oli, et Maxim ei saanud tehnilise auhinda. Üldvõidu(tehniline ja optiline) sai loomulikult Kaido sinine BMW, mis on tõesti eesti karmim masin (u love it or hate it)
Lõpetuseks tahaks tänada Lynxi, kes tegi meile üliolulised pildid Polo ehitamisest. SUURED TÄNUD SULLE!!!
Ps. Audile oli see siis selles konditsioonis viimane üritus ning juba homme algab asjade demontaaz!! Nats on kahju ka aga usun, et uus tuleb parem :D Ideid on palju...
Stay tuned :P

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.2% - SQL: 29.8%]