Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kevadlilleke

 postitati 22.05.05 05:51
Tsitaat:
Algselt postitas: mostwanted
kindlasti leiaks mingi penskarist zigulli juhi kes saaks seda aeglast söitu öpetada:)
Nojah, ega normaalsed inimesed ju ei ole võimelised aeglaselt sõitma. Rekordiüritusel kolonnis hakatakse ka kindlasti "rallit" sõitma ja kõigist mööduma. Ega ilmselt muidu ei saagi rekordit kirja kui tuleb maantee kinni panna mingis pikkuses ja siis muretseda vastav arv penskaritest zigulli juhte, kes vasakpoolsel sõidurajal aeglaselt kolonni kõrval sõidavad, et normaalsed inimesed ennast ikka talitseda suudaksid.

Vabandage mu irooniat, aga p**** küll, mina ei saa aru, kuidas juhilube omavad inimesed ei saa hakkama suvalise (ka aeglase) kiiruse hoidmisega ja neid peab selleks "treenima" ja "õpetama" :mad:
mostwanted

 postitati 21.05.05 23:16
kindlasti leiaks mingi penskarist zigulli juhi kes saaks seda aeglast söitu öpetada:)ahjaa...järvevana teel on möödumiseks "kolmas" rada ka...juhul kui keegi juhtub ees rekordi yrituseks aeglast söitu proovima:)
Kevadlilleke

 postitati 21.05.05 06:37
Kui just kits/jänes/põder vahetult esimese auto eest teed ei kavatse ületada... Või midagi muud sarnast.
Black

 postitati 17.05.05 09:42
Tsitaat:
Algselt postitas: allans
Kui 10 meetrit on kahe auto vahe ja sõidetakse 80km/h ei ole eales võimalik sõidukit peatada kui eessõitja teeb hädapidurduse .Juhul kui sa ise ei jõua hulk aega enne esimest autot pidurdama hakata või lihtsalt eest ära põigata.See on tegelik elu.

Jah, lugesin ise ka äsja kuskilt selleteemalist artiklit. Et mitme sekundilist vahet eelneva autoga võiks linnas ja maanteel sõites hoida ja mitu sekundit me päevas kaotame, kui kellegi vahele laseme. Reaalsus on see, et kui linnas sõites tavapärasest pikema vahe jätad, ei suundu sinna mitte need, kellel on vaja sealt reast pööret teha, vaid kogu su kõrvalrida. Ei viitsi siin teemas ka jälle jahuma hakata, kuidas peaks ja kuidas tegelikult tehakse. Tahtsin öelda, et kuna oht tagant otsa sõita kasvab kiiruse tõustes 20-30 km/h pealt 80 km/h peale ilmselt mitte 3-4x, vaid kõvasti rohkem, siis kuna mulle tundus (võibolla tõesti näiliselt) selle kiiruse ja pikivahega hea nähtavusega (et ennetada äkkpidurdusi) sõita suht muretu, siis ei tohiks rekordürituse jaoks valitud kiirusega ühelgi legaalsel teel juhiloa saanud juhil legaalsel teel tehtud ülevaatusega autoga sõites selle pikivahega sõites probleeme tulla.
allans

 postitati 17.05.05 08:17
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tulin just järjekordselt ca 2 auto pikkuse pikivahega mööda Järvevanat kiirusega 80 km/h tööle (mis teha, kohalik liikluskultuur lihtsalt on selline...) ja ei ütleks küll, et midagi hullu oleks ja et hea nähtavuse korral pidama ei saaks, kui ees keegi pidurdab. Pea kõik me ilmselt harjutame igapäevaselt tahes-tahtmatult sellist sõitu. Seega 4x väiksema kiirusega peaks iga vähegi kogenud juht suutma vabalt sellist pikivahet hoida. Igaüks ju juhindub enda ees sõitvast autost. See, kas kas kolonnis on 3 või 300 autot, ei mängi seal juures mingit rolli.

Kui 10 meetrit on kahe auto vahe ja sõidetakse 80km/h ei ole eales võimalik sõidukit peatada kui eessõitja teeb hädapidurduse .Juhul kui sa ise ei jõua hulk aega enne esimest autot pidurdama hakata või lihtsalt eest ära põigata.See on tegelik elu.
Black

 postitati 17.05.05 08:05
Tulin just järjekordselt ca 2 auto pikkuse pikivahega mööda Järvevanat kiirusega 80 km/h tööle (mis teha, kohalik liikluskultuur lihtsalt on selline...) ja ei ütleks küll, et midagi hullu oleks ja et hea nähtavuse korral pidama ei saaks, kui ees keegi pidurdab. Pea kõik me ilmselt harjutame igapäevaselt tahes-tahtmatult sellist sõitu. Seega 4x väiksema kiirusega peaks iga vähegi kogenud juht suutma vabalt sellist pikivahet hoida. Igaüks ju juhindub enda ees sõitvast autost. See, kas kolonnis on 3 või 300 autot, ei mängi seal juures mingit rolli.
Amadeuz

 postitati 17.05.05 05:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Timo
Just see asi on tõesti palju olulisem, et tulised "joonestajad" suudaksid end selle paari km jooksul vaos hoida, et ei tekiks mingit ahelkokkupõrget, kus on ca. 158 autot üksteise küljes kinni :D Selline mitusada autot väikeste vahedega üksteise järgi nõuab ikka mõistusega sõitu.


naljakas küll, aga olen suht kindel, et kui kokku põrkaks 158 audit, siis oleks ka see kajastatud Guinessi rekordite raamatus kui maailma kõige suurem maismaal toimunud avarii ainult ühe tootja mudelitega (vms).
aga see oleks siiski kurb rekord.
Timo

 postitati 16.05.05 14:02
Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
proovisõidu asemel võiks pigem enne igaüks veenduda oma auto korrasolekus, ehk siis vaadata oma masin üle, et see õigel hetkel ära ei kooleks.

samal ajal korrutades endale, et mul on küll ilgelt vägev ja kiire masin, aga ma ei lähe kiirendusvõistlusele vaid rahulikult kolonnis sõitma ja rekordit purustama (nö. teha selline psüühiline ettevalmistus iseendale) :)
Just see asi on tõesti palju olulisem, et tulised "joonestajad" suudaksid end selle paari km jooksul vaos hoida, et ei tekiks mingit ahelkokkupõrget, kus on ca. 158 autot üksteise küljes kinni :D Selline mitusada autot väikeste vahedega üksteise järgi nõuab ikka mõistusega sõitu.
lukas

 postitati 05.05.05 09:34
proovisõidu asemel võiks pigem enne igaüks veenduda oma auto korrasolekus, ehk siis vaadata oma masin üle, et see õigel hetkel ära ei kooleks.

samal ajal korrutades endale, et mul on küll ilgelt vägev ja kiire masin, aga ma ei lähe kiirendusvõistlusele vaid rahulikult kolonnis sõitma ja rekordit purustama (nö. teha selline psüühiline ettevalmistus iseendale) :)
alar Q

 postitati 05.05.05 09:23
Proov, kui selline, tuleks teha ikka samal päeval. Ma usun küll, et kõik, kes muidu üritusele tulevad, ei viitsi hakata proovi nimel teisest Eesti otsast kohale sõitma hakata.
Teiseks peaksime siis flaieritele panema ka proovi kuupäeva ja see läheks minu arust juba liiga segaseks mitte AC liikmetele, kes asjast nii palju ei tea.
Reix

 postitati 05.05.05 07:37
Ilmselt peetaxe silmas rekordürituse proovisõitu:)
ferdinand

 postitati 05.05.05 06:42
Tsitaat:
Algselt postitas: margohanni
Peaksime juuli alguses mingi proovisõidu tegema, et nõrgemad lülid välja tuleksid!?

Tegelikult ma soovitaksin tõsiselt kaaluda kas mitte poleks otstarbekas see proovisõit siiski juba juuni lõpus teha?!
Skeldo

 postitati 05.05.05 06:24
Tahad ehk lähemalt seletada mida sa mõtled proovisõidu all?

Hetkel jääb küll see teema suht arusaamatuks.
margohanni

 postitati 05.05.05 05:54
Peaksime juuli alguses mingi proovisõidu tegema, et nõrgemad lülid välja tuleksid!?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]