Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe 2,6q - 1995 - audi_a4_v6
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audi_a4_v6[/i] Tänud stereosüsteemide informatsiooni eest, sain midagi uut teada, eks tulevikus uurib täpsemalt! Eile vahetasin ära amorditugilaagrid, olid teised läbi küll jah, uutega sild praktiliselt vaikne, nii vaikseks vist ei saa, kui mu teisel autol, aga tundub, et juba ehituslikult on sellesse silda suurest august läbi minnes põmps sisse ehitatud, sest ega see amordi otsas olev kõige pealmine taldrik ju on kerest eemal ja kui püstak max alla vajub sügavas augus, siis lööbki selle taldriku (millel õnneks ümber kaitsev plastik riba) vastu keret, jäigalt ka kinni ei saa olla, sest muidu ei saaks laager liikuma. Vahetamisest aga nii palju, et kokku läks ca 3,5h, teisega oluliselt vähem, kui esimesega. Nimelt olin foorumist lugenud, et rooliots tuleb lahti võtta ja see hakkaski näkku panema, kui aga muud poldid (stabikas ja kaks püstaku polti ning muidugi ka amordi ülemine ots) olid lahti, siis kukkus rooliotsaga pusimise ajal püstak ise sellisesse asendisse, et ilusti sai laagriga toimetada. Teisel poolel siis võtsingi juba ainult stabika poldi lahti, püstaku alt otsast ülemise poldi lahti ja küljest ära, alumise lihtsalt vabastasin pingest, tonks jalaga pihta ja asi kukkus tublisti alla poole, sain sellegi laagri vahetatud. Ehk on kellelgi kasu sellest infost, saab palju kiiremini! Muud asjad olid nii nagu siin kirjeldatud: tõmmitsaga vedru kokku, pealt hoiad kuuskandiga läbi tavalise 22 padruni amordi vart kinni ja keerasin padrunit torutangidega, tugilaagrit hoidev eriline mutter oli aga mõlemal juba lahti logisenud, seega sai lahti keeratud näpparitega, kinni sain ka ilma spets võtit meisterdamata seda mutrit kinnihoides näppari otsetega ja südamikku keerates. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi Coupe 2,6q - 1995 - audi_a4_v6
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
36.9%
- SQL:
63.1%
]