Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 90 Quattro - 1989 - Pooder
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Pooder[/i] Veebruar 2009 sai soetatud Audi 90 Quattro, mis näis väga heas korras. Auto kohta lisan siia eelmiste omanike muljed. Karel: Räägiks ka kiiresti natuke, mis toimus autoga kui ta 2003. aasta suvi kuni 2006. aasta suvi minu käes oli. Ostsin Tartust Raadi autoturult. Autol olid ka mõned vead. Jahutusvedelikutemperatuuri ei tahtnud eriti näidata. Tagumise diffri üks simmekas lekkis. Lisaks veel avastasin pärast ostmist, et juhipoolset ukselukku ei saanud võtmega keerata. Amordilaagrid tuli ka ära vahetada. Sillad tuli ka ära reguleerida, sest kokkujooksud olid ikka täiest valed. Sisu oli heledast riidest ja elektriaknaid polnud. Spidomeetrinäit oli kuskil 140000 km ja arvestades seda kui hästi auto sõitis kolm aastat, ei tahaks uskuda et eriti palju keritud oli. Müümise hetkeks oli läbisõit kuskil 190000 km. Mõne nädala või kuu pärast tekkis ABS-il mingi probleem ja vahel ei lubanud auto pedaali vajutadagi, nii kõvasti surus vastu. Kuna mulle polnud ABS tähtis, võtsime plokist ühe relee välja. Muidu olid pidurid head. Võimalik, et relee on veel kuskil kapis mul. Esimesi õõtshoovapukse vahetati kaks korda aastas. Hiljem avastasin, et Toprani asemel võiks näiteks Febi Bilsteini omi kasutada. Need kestsid kauem ja olid ka odavamad. Muidu tuli üldiselt ainult õli vahetada. Selleks oli Valvoline 10W40 pruunis kanistris, mis sobib hästi üle 100000 km sõitnud autodele. Tagumisse diffrisse läks ka mingi tehase soovitatud Valvoline õli. Loomulikult on kuskil 140000 km juures vahetatud ka hammasrihm ja pingutusrullik. Veepumpa ei vahetanud. Esimesel õlivahetusel kasutati ka puhastusõli. Küünlad, õhufilter, jagajarootor ja vist jagaja ka vahetati kuskil 168000 km juures. Loomulikult on ka šarniire ja muid selliseid värke vahetatud. 2006. kevadel vahetati radikas. 2005. vahetati pidurikettad ja piduriklotsid. 2006. juulis, päeval kui auto ootamatult müüki panin ja õhtuks oli ostja olemas, pandi esisillale uuet Sachs õliamordid. Diffrinupuga oli mul ka ühel talvel probleeme. Üldse polnud vajutamisest kasu. Üks sõber võttis nupu lahti, tegi midagi ja pani kokku, pärast seda probleeme polnud. Rohkem kiiruga ei tule eriti meelde praegu. Andsin tšekid ja paberid järgmisele omanikule. Forssis on tõenäoliselt arhiivis kirjas seal tehtud värgid. Lisaks on palju teinud mu sõber, kes on juba mitu aastat Inglismaal Vw mehaanik. Loodan, et uus omanik hoiab autot nii nagu on vaja, sest ta on head kohtlemist kindlasti väärt. markokx: Olin selle auto omanik 2006 - 2007.a Selle aja jooksul vahetati siis antud autol: Esimesed, tagumised õõtshoova puksid Kõik 4 rattalaagrit Piduri klotsid terve ring Esimesed ja tagumised püstakvardad ( tagumised sai veel saksast tellitud) Sarniirid (esimesed kindlasti) ei mäleta kas tagumised ka Katalüsaator (Ilma jooksis paremini) Lambda andur Pihusti otsade tihendid Klapiklambrikaane tihend Küünlad Termostaat (Tosool ja õlid) Pirne ja teisi vidinaid... Diagnostis sai käidud, segu keerati vähe rikkamaks Sisu sai ära vahetatud koos polstrite, põhja matiga ABS jäi veaga kui edasi müüsin...ja õõtsa pukse läks tõesti rohkem kui tarvis.. Diffri nupp tahtis tundelist käsutamist enne lukustamist, muidu toimis hästi, üldiselt jah hea auto oli! Ise olen autoga vähe aega veel sõitnud. Vahetanud olen stabikavarda puksid ja õõtshoovapuksid. Midagi veel koliseb esi ja tagasillas, varsti lähen käin ülevaatus meeste juures nad ehk oskavad täpselt öelda kas amordi laagrid või midagi läbi. Veel plaanis minna sildasi reguleerima ja velgesi tasakaalustama. Mootor töötab hästi. Radiaator liigub liiga palju minuarust, seda peab uurima. Kui 2 või 3 käik sisse panna siis käib päris suur kolakas, olen seda püüdnud vältida sidurit natukene libistades, aga ikka mingi väike nõks käib läbi. [img]http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477841435377582_full.jpg[/img] [img]http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477842962955790_full.jpg[/img] [img]http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477843305160810_full.jpg[/img] [img]http://www.motors24.ee/gfx/vehicles/test/2/0/6/4/6/1/0/633477917271760206_full.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 90 Quattro - 1989 - Pooder
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
53.3%
- SQL:
46.7%
]