Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: teisip2ev[/i] Eelmise nädala lõpus õnnestus hankida üks auto, mille sarnast juba mitu kuud otsisin. Mõte TT ostmisest tekkis eelmisel suvel kui sõitsin veel Mazda Miataga. Miata juhitavus, kompaktsus ja omapära meeldis mulle väga, kahjuks ei ole need autod meie kliimas mõistliku vaevaga aastaringselt kasutatavad. Soovisin asemele taga- või nelikveolist 2-kohalist (või 2+2 istmekomboga) väikest, kiiret ja hea juhitavusega soodsat autot, millega oleks lõbus sõita 12 kuud aastas. Selliste nõudmistega ei olnud valikus peale kõnealuse mudeli suurt miskit. Käisin vaatamas ka paari sama mootoriga A3e, kuid ükski ei äratanud ostusoovi, oleksin leppinud ka A4 B5 mudeliga, kuid tundub, et need on Eesti pinnalt täiesti otsa saanud. Aga nüüd autost lähemalt - tegu 1999. aasta Audi TTga, millel 132kw mootor, 5k kast ning nelikvedu. Oleksin eelistanud küll 165kw mootorit ning 6k kastiga autot kuid selliseid kohtasin suve lõpust alates Eestis müügil vaid ühte ning kahjuks olin selle masina pakkumise ajal reisil. Lisadest nagu ikka - must nahk, istmesoojendused, kliima, Bose heli, kompuuter, must lagi, tehase xenon ning kiirushoidik. Auto tundub olevat heas korras, iluvigu märkimisväärselt ei ole ning tundub, et keegi on eelnevalt teinud mootorile ajukirurgiat - minek on igatahes väga raju ning ei saa absoluutselt võrrelda ühe sama mootoriga A3ga, mida suvel proovimas käisin. Vedrustus on mõnusalt jäik, juhitavus konkreetne. Tegin sel laupäeval ka kohe ühe 300-kilomeetrise prooviringi, et autoga paremini tuttavaks saada. Märkimisväärseid probleeme esialgsel hinnangul ei esine kuid see arvamus võib veel muutuda, kui auto aasta lõpupoole kontrolli viin. TTle omaselt on ära surnud temperatuuri- ja kütusenäidikud, samuti on kompuutri ekraan tugevate kahjustustega. Esmajärjekorras on vaja nende probleemidega tegeleda, lisaks ka tavapärane hooldus õlide-rihmade näol. Tulevik toob loodetavasti autot madaldusvedrude abil maale lähemale, plaanis on üle kontrollida aju seade, lisada toonklaas, tekitada vabam väljalase, lisaks v-b ka mootorit natuke järele aidata. Kõige suurem plaan on ikkagi autot igapäevaselt kasutada ja nautida :) [img]https://www.upload.ee/image/9234024/tt.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
37.5%
- SQL:
62.5%
]