Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: teisip2ev[/i] Tere! Nädalavahetusel õnnestus saada üle 6 aasta taas C4 Audi omanikuks. Oma esimese Audi 100 ostsin 2010. aastal endale 12. klassi lõpetamise puhul, maksin selle eest toona vist 14000 krooni. Tagantjärele mõeldes oli 2,8 quattro toona esimese kursuse üliõpilasele mitte just kõige säästlikum valik. [img]https://img3.auto24.ee/auto24/560/519/10299519.jpg[/img] [img]https://img4.auto24.ee/auto24/560/528/10299528.jpg[/img] See auto teenis mind kuni 2011. aasta kevadeni, kui maanteel ette sõideti ning auto mahakandmisele läks. Tol mudelil oli veel bee˛ sametsisu, mille sarnast pole hiljem enam kohanud. Kindlustus maksis auto välja ning kuna olin värskest isiklikust kogemusest veendunud selle auto kõrges turvalisuses, otsustasin saadud rahaga osta täpselt samasuguse. Kuigi sama 92. aasta masin, oli see mudel juba mõnevõrra nooblim. Olemas oli kliima (töötas), kompuuter ja kõige parema lisana helehall (või valge) sportsisu ja reguleeritav roolisammas. [img]https://img3.auto24.ee/auto24/560/319/2888319.jpg[/img] [img]https://img3.auto24.ee/auto24/560/323/2888323.jpg[/img] Sellel autol oli Eestis olnud ainult üks omanik kes oli autot hästi hoidnud, sain kaasa suure pataka hooldusarveid, näiteks oli vahetatud ka kütusepaak, tehtud kord aastas sillastendi, lisaks veel muud tööd. Ostsin selle auto siduriveaga, hinnaks 1000 eurot. Olenemata korralikust hooldusest ei olnud elu selle autoga kerge, sest pidevalt vajas midagi parandust, vahetasin sellel autol välja pidurisupporteid, salongiradika, kütusepumba, maadlesin aftermarket-immoga jms. Ühegi teise autoga ei ole ma pidanud nii palju köie otsas või treileril sõitma. Aga kui sõitis, siis sõitis hästi :D Lõpuks hakkas kimbutama ka rooste ning 2012. aasta suvel vahetasin selle auto välja 89a V8 vastu, mis on ka siin foorumis figureerinud. Kuigi V8 oli omamoodi lahe, võttis see auto minu sõitude puhul kolossaalselt palju kütust ning sõita oli temaga raske. Nö "lahti" läks see auto alles kiirustel, mis Eesti teedel pole lubatud ka suvel. Selles võrdluses meeldis 2,8 mootoriga C4 mulle rohkem, sõita oli temaga kuidagi lihtsam ja lõbusam. Vahetasin V8 välja 2013. aasta kevadel ning sellest ajast peale olen ostnud-müünud-vahetanud-tarbinud päris palju autosid kuid korralikku C4 olen omale mitmel korral tagasi tahtnud, aastate jooksul olen mõnda ka vaatamas käinud kuid üldiselt on need autod nii lõpuni sõidetud, et nende vähegi ilusasse konditsiooni tagasi toomine olnuks suurem majanduslik masohism kui asi seda lõpuks väärt. Aga nüüd teema peategelase juurde. Reede hommikul ilmus kuulutusportaali 92. aasta kirsipunane sedaankerega C4 2,8 mootori ja (kahjuks) automaatkastiga. Pildid olid paljulubavad ja varustus selle auto kohta üpris hea - kliima, quattro kirjaga tumedad sportistmed, cruise (ei tööta), istmesoojendused ees (juhi oma ei tööta), nahkkattega rool (kulunud), kogu ring elektriaknaid, tume puitliist, kardin tagaaknal, kompuuter, pikad kellad, esitulede pesurid, eriti rõõmus olen S4 tagatulede (terved!) ja luubiga esitulede üle. Natukene vähem rõõmus olen tumeda sisu üle, oleksin eelistanud heledat sametit nagu mu eelmises autos kuid kokkuvõttes ikkagi parem kui tavaline sisu. Vaatasin paar tundi närviliselt kuulutust kuniks olin jõudnud selgusele, et mul on ikka seda autot vaja ja üks C4 võib ju inimesel mustadeks päevadeks reservis olla. Helistasin müüjale ning sain telefonis kinnitust auto heale seisukorrale. Ostsin järgmiseks päevaks praamipiletid Saaremaale ning edasi jäi üle ainult loota, et tühjade kätega tagasi ei pea minema. Jõudsin laupäeva õhtuks Tallinnast Kuressaarde ning esimese minuti jooksul autot vaadates sai selgeks, et see on minu Audi. Kere on 95% roostevaba ning tundub, et seda autot pole kunagi värvitud, küll on paranduspintsliga üle kere värviparandusi tehtud, mis on vaja vesilihviga välja võtta. Üldiselt vajab kogu auto põhjalikku poleeri ning mõnest kohast ka värvi, kuid toorik on hea. Esteetika mõttes oleks vaja ära vahetada ka alumine liisturing. Tegin autoga suhteliselt pika proovisõidu ning otseselt on üpris raske midagi ette heita, sõidab vaat et paremini kui mõni palju uuem auto. KKK tihendid on vaja vahetada (aga seda teadsin juba enne), paisupaagi lõdviku vahel väike tosoolileke, millele leiab ka kindlasti rohtu. Muidu on mootoriruum ilus-puhas ning kõik asjad tunduvad omal kohal. Tegemist vajavad asjad: * Automaatkast töötab üpris sujuvalt kuid vahetab neljandale käigule juba 1200 pöördelt. Kas seda on võimalik kuidagi paremaks sättida? Muidugi oleks kõige parem see auto manuaaliks teha, aga selle projekti tasuvust peab veel kaaluma. * Juhiistme vasak padi on ära vajunud, riie pisut katki, selle peaks saama ära vahetada - kui kellelgi on Tallinna piirkonnas soovitusi polstritööde teostajatele siis võib märku anda. * Juhiistme soojendus ei tööta - ei ole veel süvenenud. * Cruise ei tööta, nuppu peal hoides hetkeks rakendub, kindlalaeka taga relee igatahes plõksu teeb. Kas cruise süsteem toimib sellel vaakumiga või on vaja probleemi otsida kangist? * Suunatuli vilgub ning jääb mingi aja pärast lihtsalt peale (ei juhtu iga kord). * Põhjalik pesu ja poleerimine kerele, põhjalik pesu salongile + istme parandus + roolinaha parandus. * Terve alumine liisturing. * 15" talverehvid + suuremad veljed suveks, eriti meeldiksid V8 BBSid või Bolerod. * Mõningad värvikorrektuurid kerel. * Tumedad veluurist jalamatid salongi. * Esimene kundepoolne alumine iluvõre. * KKK tihendid, termostaat, rihmavahetus jm jooksev hooldus. * Kas konsoolis olev käigukangi kuliss on taustavalgustusega? * Millised pirnid käivad keskkonsooli nuppude valgustusele ning kuidas neid eemaldada? Kui keegi oskab ülalnimetatud asjadega abiks olla, oleksin väga tänulik. Üldiselt ei plaani ma selle autoga eriti sõita ning talveks panen selle võib-olla üldse seisma, pigem püüan selle auto head seisukorda säilitada ning vaikselt ka parandada. Minu arvates väärib C4 100 juba täielikult youngtimeri tiitlit ning juurde neid autosid ju enam ei tule. Lõpetuseks üks kehva pilt Kuivastu praamijärjekorrast: [img]https://www.upload.ee/image/9070276/IMG_20181013_190949.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi TT 1.8TQ 1999 - teisip2ev
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
54.5%
- SQL:
45.5%
]