Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 C4 2,2TQ - 1994 - Kuno666 MÜÜDUD?!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: reizor[/i] See N75 võib mitut moodi nahka teha. Ühel juhul laseb rõhu liialt kõrgeks ning siis lööb avariisse. Teisel juhul aga jääb wastegate kohe baasrõhu peale ehk sõidab "avariis". Mis asendis on wastegate ? Üldiselt kui rõhk on kadunud, siis keeravad inimesed esimese asjana wastegate peale. "Ehk kompenseerib" Siit võib jällegi see olla, et hetkeks viskab rõhu liialt kõrgeks ning piirab kohe ära. Toimubki kivitare seletatud situatsioon. Rõhk ronib hetkeks kõrgele, aju piirab ära ja kuni järgmise süüte sisse-välja keeramisel saab jälle ühe kiirenduse teha. Rõhulekete korral võib sarnaselt käituda. Neid lekkekohti võib seal mitmeid olla. Tühikäigumootori enda korpus, kolmik sisselaske taga, kolmik sisselaske all, cooleritorude liited, cooler ise. Ma isiklikult võtaks kogu survesüsteemi maha, peseks brake cleaneriga puhtaks, käiks lõdvikud käe vahel läbi ning paneks uute klambritega tagasi ja survestaks uuesti. See kõik ei ole keeruline, nõuab vaid natukene süvenemist. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 C4 2,2TQ - 1994 - Kuno666 MÜÜDUD?!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.2%
- SQL:
66.8%
]