Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 C4 2,2TQ - 1994 - Kuno666 MÜÜDUD?!
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kivitare[/i] http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/susp.html#hydoil Siin on hea juhend kuidas vanadel C3 ja vast ka C4 isenditel seda süsteemi korralikult läbi puhastada. Ainult nii saad saad süsteemist kõik õli välja ja uue sisse. Ja proovi see õhk endal piduritest ikka välja saada. Leota roostesurmaga täna õhutusnippel üle, kuumutada seal palju ei saa, või noh, poleks soovitatav. Veidi saab ju peale ka koputada ja proovida liikuma see saada. Siis õhutad kõik õiges järjekorras ära ja kontrollid. Enne pole mõtet mingeis suuri asju kahtlustama hakatagi, kui kergemad tööd kontrollitud on. ;) Vaata siis juba pidurivedeliku paak ka üle, anduril takistust ju võimalik mõõta jne jne jne. Eks rkrimm avitab. :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 C4 2,2TQ - 1994 - Kuno666 MÜÜDUD?!
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
27.8%
- SQL:
72.2%
]