Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 B7 2.0 103+kw bpw - 2008
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mkangur[/i] 1. Sai nädalavahetusel laiali kakutud kapotialune ning pidi tõdema, et tõepoolest antud hetkel gaasid kumbatkipidi kaane tuulutusest läbi ei käinud. Pika pusimise tulemusena õnnestus klapp toimima saada ning ära puhastada. Hetkel enam vine taga ei ole tühikäigul käies ega ka mitte startides. Õlikadu 0. 2. Tuleb logida VCDS koormuse all MAF, hetkel pole jõudnud, uue jaoks varuosakood käes. 3. Parkimisandurid sai lahti võetud ning ära puhastatud, kuid paraku lähemal vaatlusel selgus tõsiasi, et keegi on kusagil selga tagurdanud (kerge jälg tagastangel) ning sellega suutnud 3 andurit 4st ära rikkuda. VCDS vaadeldes muutuvad väärtused 3 anduril 7-255cm vahet kiiresti, 4 andur on pidevalt 255 kui takistust taga ei ole. Varuosakood käes, tellisin kõik 4tk uued andurid ära. 4. Tagatuled kuivatasin kompressoriga ära ning kokku tagasi pannes käisin tihendid kummiliigendi/tihendi määrdega üle, hetkel endiselt kuivad! 5. Kakkusin tagatuled maha ning laiali, viga likvideeritud, milles täpselt lahendus selgus, jään vastuse võlgu. Puhastasin kontaktid veel kord ära, pingutasin autopoolseid tuleklemme kaablikimbus. Lisaks mõõtsin ka pirnide külmtakistust ning huvitaval kombel erinevatel tootjatel varieerub see 0.7R-1.3R. Sisse läksid kõige suurema takistusega pirnid ning viga likvideeritud, enam süüdet keerates ei kuva veateadet. Ehk suuremas osas sain probleemid kõrvaldatud, maf on hetkel veel lahtine teema, vajadusel tuleb ka see uus. Ilmselt peaks ka igaksjuhuks lambda olukorda kontrollima. Kui nendega ühelpool- kontrollin ilmselt õlipumba ajami seisukorra üle , kindluse mõttes. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 B7 2.0 103+kw bpw - 2008
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.4%
- SQL:
65.6%
]