Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 B7 2.0 103+kw bpw - 2008
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mkangur[/i] Märtsi lõpus hakkas auto jubedalt õli võtma ning sinist tagant välja ajama vahelduva eduga. Sai ette võetud käik forssi ning selgitati välja, et turbo on omadega läbi ning lekib õli. Aprilli alguses sai peale taastatud turbo, mille käigus üldhooldus tehtud. Sisselaske torustiku oli kogunenenud väidetavalt ca liiter õli, mis välja lasti. Peale seda sai sõidetud 500km uue turboga. Seni oli kõik ilus ja tahavaatepeegel puhas, kui ükshetk hakkas kogu trall uuesti otsast pihta aprilli lõpus. Sai auto uuesti veetud töökotta ning järjekordselt võeti maha turbo ja läks vahetusse- lekkis õli. Selle käigus tuvastati ka lekkinud õlist tõenäoliselt umbe läinud DPF. Juba sama nädala lõpuks võimaldus saada aeg DPF eemalduseks, kuna väidetavalt puhastamisest kasu ei oleks olnud ning sundpõletuse protsessiaeg oli juba möödas. (Täituvus 83). Selle aja auto seisis ning sõitsin teise autoga. Õhtul järgi minnes oli lust ning rõõmus meel taaskord korras autoga sõita, mis suutis edasi liikuda ning ei matnud seljatagust paksu õlitossu alla. Kuid saaga pole veel täielikult läbi, vahepealse ajaga olen sõitnud ca 300km linnasõite maksimaalselt. Sõiduajal nähtavat vine enam ei teki, õli otseselt ei kao, KUID: 1. Tühikäigul käies on kerge sinine vine taga, korraks lööb ka vine välja tugevamalt, kui kohapeal tagurpidi käik panna ning tagurdada. Väidetavalt veel on tegu jääkide põletusega torustikust, kuid millegipärast arvan, et nii ei ole. Õlikulu hetkel täheldanud ei ole, tase ilusasti maksimumi peal. Sai proovitud veel ühte varianti- kui kohapeal vine oli taga, keerasin õlikorgi maha pealt- kus lõi kerge sinise auru välja ning taga lõppes suitsu ajamine ära(tundus vähemalt, suits on kohapeal käies vaid vahepeal ning mitte eriti intensiivne, et ei ole saanud 100% veenduda selles). Ehk ise kahtlustan veel ka umbes olevat karteri tuulutust? Antud isendil on tuulutusklapp kambrikaane sisse integreeritud ning eeldab tervestükis koos sellega välja vahetamist. [b]Lahendatud selleks korraks, tuulutus oli umbes ning gaasid ei liikunud, hetkel täiesti puhas taga[/b] 2. Kuna kütusekulu on üpris kõrge 8-9 vahel, sai proovi pärast ka maha keeratud MAF ning puhastatud. Lugeja kopsikusse oli pistetud Pierburgi 12 aastal toodetud andur. Kuna olemas on ka B6 1.9 96kw, siis sai sealt proovi pärast võetud MAF andur ning pandud B7 kopsikusse. Varuosakoodid klappisid, tegu BOSCH toodanguga. Asendusanduriga langes kütusekulu kusagil liitri võrra, ehk 7-8 vahele, langes ka kergelt auto jõudlus. Kuid auto läheb kohapealt ära minnes nüüd jube kergelt detoneerima esimese käiguga. Ehk ilmselt ka MAF andur surnud või ei toimi enam nii nagu peab? Või on see seotud EGR kinni keeramisega ajust, kuid füüsiliselt EGR klapp veel eksisteerib ning ei ole pimedaks kuidagi pandud. VCDS logides b6 peal on näitudelt arvestades maf andur täiesti toimimiseas. Pihustite näidud on viisakuse piirides ning korras, kontrollitud märtsis. 3. Eile hakkas parkimisandurite süsteem jampsima. Tagurpidi käiku sisse pannes kostub ainult üks pikk lõputu jätkuv piiks. Esialgu proovin lahti võtta, ära puhastada pistikud ja andurid ning kokku tagasi panna, peaks ka ilmselt vaatama mis vcds räägib. [b] 3 andurit 4st kannatada saanud, keegi selga tagurdanud- 05.17 vahetatud 4tk kõik uued andurid, probleem lahendatud [/b] 4. Tagatuledesse koguneb niiskus äärmistesse- ilmselt tegu väsinud O rõngastega pirnihoidja ning tule enda vahel, kas neid on eraldi saada ning ehk teab keegi varuosakoodi?[b]Koodid käes, sai tuled laiali võetud, tihendid määrdega kokku tehtud ning tagasi kokku pandud, hetkel kuivad [/b] 5. Süüde sisse keerates näitab veaks tagurdustule pirni paremat ning paremat suunatule pirni, reaalsuses pirnid on korras ning uued. Kontaktid on puhtad ning puhastatud. Lüliti anomaalia? Klemmide anomaalia? Keskaju anomaalia? Reaalselt pirni järgi lülitades viga kustub ning naaseb uuesti käivitades. [b]Probleem lahendatud [/b] EDIT: Uuendusi niipalju, et: 5.Pirnitulede veale on lahendus käes eeldatavalt. 4.O Rõngaid eraldi ei saa, tuleb tellida terve tagatulepõhi korraga, kus see komplektis on. Kood olemas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A4 B7 2.0 103+kw bpw - 2008
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
44.1%
- SQL:
55.9%
]