Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Quattro 20vt - 1992 - R384n3
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: r384n3[/i] Eile võtsin end käsile ja hakkasin lõpuks oma quattroga tegelema. Tagasilda lähevad kõik uued puksid, esisilla klapib praegu doonorite alt, kuna finants on tugevalt piiratud. Tagasilla puksidega sai ka mitu tundi erinevates kataloogides soritud, et mõõtudelt sama, aga hinna poolest odavamaid alternatiive leida. Tulemuseks puksiring 220€ vs 68€. Ette lähevad Bilsteini kanged amordid ja H&R jäigad vedrud, taha S4 B5 vedrud ja amordid. Eilse seisuga siis parem esimene nurk tehtud, parem tagumine jäi pooleli, kuna unustasin alumise õõtsa suuremad puksid tellida. Teine probleem veel taga see, et püstaku neljast kere külge minevast poldist 2 keerasid üle. Kuna kell oli ka hiline, panin asjad kokku ja läksin koju magama. Nende kahe poldi tagant tuleb nüüd pagassi poolt ruumi teha, et tagant ligi pääseks ning uued mutrid sinna punktida, tööd jälle omajagu juures. Seismisega on sisu ka nii hallitust täis läinud, et sealt oleks varsti šhampinjone pitsa peale saanud, läheb kogu täiega doonori sisu vaibast laeni, siis sellega korras. Paar plõksu tegin ka. :) Tagumise ülemise õõtsa puksid, vasakul audi oma, paremal kia sportage puks: [url=https://www.upload.ee/image/7774350/20171215_201202.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7774350/20171215_201202.jpg[/img][/url] Esimesed amordid. Vasakul Bilstein, paremal originaal: [url=https://www.upload.ee/image/7774351/20171215_235254.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7774351/20171215_235254.jpg[/img][/url] Üks püstak all: [url=https://www.upload.ee/image/7774352/20171216_030000.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7774352/20171216_030000.jpg[/img][/url] Parem tagumine nurk, mis pooleli jäi: [url=https://www.upload.ee/image/7774360/20171216_025751.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7774360/20171216_025751.jpg[/img][/url] B3q, mis vahepeal tehtud sai sõbrale: [url=https://www.upload.ee/image/7774361/20171205_153820.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7774361/20171205_153820.jpg[/img][/url] Uuendusteni ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 B4 Quattro 20vt - 1992 - R384n3
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
30.9%
- SQL:
69.1%
]