Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MartenTe

 postitati 08.05.17 17:06
Auto on nüüdseks rännanud Tallinna. Omaljalal värske hammasrihma ja ülevaatusega mille tegin ise ära. Ülevaatuselt läks peaaegu koheselt läbi kui välja arvata Co tase. Kiire karpa timmimine ja sai Co paika ja ka tühikäigu. Ülevaatajad olid imestanud, et pea 30 aastat vana auto aga on korralikum kui mõni 10 aastat vana.

Uuest omanikust tean nii palju, et kavatseb originaali hoida ja jooksvalt töid teostada.

Võib teema lukku panna.
MartenTe

 postitati 13.01.17 10:57
Ei veel, ei kiirusta. Nokitsen mõni õhtu edasi. Eile võtsin starteri maha, võtan juppideks puhastan ja määrin ära kõik. Õues seustes ei jõudnud enam starter ringi käia.
Kivitare

 postitati 13.01.17 07:55
Sai müüdud?
MartenTe

 postitati 06.01.17 08:35
Survepesuriga põhja alt pesemine oli rohkem tingitud sellest, et seal on selline imelik möks mis on endassr kogunud muda või mis iganes. Survekaga pole jõudnud teda pesta. Cc on ilmselt tõesti raadio võimalustega, mingeid juhtmeid on seal ratsitud.
stihl

 postitati 05.01.17 22:48
Tsitaat:
Algselt postitas: MartenTe
Olen sunnitud selle korraliku kulguri siiski müüki panema. Kui kellegil on tõsine huvi ja on fanaatik siis andke endast märku. Odavalt ei plaani teda ära anda, sest auto on siiski üsna korralik. Kahju on teda müüa küll mis sest et esiveoline ja alla korraliku mahlapakki töömahtu on! :(


Loomulikult, mõistetav, kui ise oldtimer`iga tegeleda ei jõua, siis tuleb ära anda/müüa.


Fanaatik ja vanaautohull olen.

Pakun sissejuhatuseks 200€, kui:

- põhi on survekaga pestud nagu esimeses postituses lubatud.
(ma ise ka suht kõva vanaautoinimene ja tagasihoidlikult kolm musta numbriga sõidukitki MNT registrisse tootnud, aga ühegi vanuri põhja pole veel survekaga pesta jõudnud, see on tipptase)

- see 12000.- EEK ehk täna 750€ ka põhja alt visuaalselt näha on ja pelgalt hülgemöla ei ole. (amordid, õõtsad, pooltelje kummid, jne bla bla, selle raha eest saab terve uue veermiku sellele autole)

- on olemas mingi maani täidetud hooldusraamat, Audi 80ne tehase fritsukeelne kasutusjuhend, 2 võtit ja kõik OE varuratta asjad. (toimiv tung, rattavõti, ratas ise)

- põhjast roostetab ainult see pagassipõhi (olgu või küljest kukkunud, vahetki pole) aga karbid jne kõik peab korras olema nagu esialgne jutt oli. (rahumeeli öelda 0 roostega 80 b2!)

- autol on olemas tehn pass, ta on MNT registris (praegu ei ole) ja ma saan seda kohe enda nimele probleemideta vormistada.

Kas mootor töötab, sidur sidurdab, kast töötab või auto üldse käivitub, sõidab ja pidurdab, mind väga ei huvita, see polegi vist antud juhul teema. :cool:

P.S. Minuarust CC tähendas mingit varustustaset, mitte seda, kas ta oli Audi 80, 100 või 5000.
Oli 80 plank, 80 CC, 80 CD ja 80 GTE. Viimased olid need quattrod, CD oli vaid lukssisu ja muu blingiga. CC-l siis ilmselt sütkar ja raadiovalmidus. Plangul oli tuled, käsipidur ja salongisoojendus; suures osas nagu sakslastel base variantidel tänapäevalgi.


.
MartenTe

 postitati 05.01.17 18:59
Olen sunnitud selle korraliku kulguri siiski müüki panema. Kui kellegil on tõsine huvi ja on fanaatik siis andke endast märku. Odavalt ei plaani teda ära anda, sest auto on siiski üsna korralik. Võite pakkumisi teha postkasti. Kahju on teda müüa küll mis sest et esiveoline ja alla korraliku mahlapakki töömahtu on! :(
Siim

 postitati 30.12.16 11:25
Tore leid, igatahes! Ise ei näpiks seal midagi, tehnika lihtsalt korda. Kui kunagi õnnestub ja su masin kannab neid vanu nr märke siis sooviks ühele pildile saada sinu B2 ja minu algupärase B3-me.
Audi100C2

 postitati 30.12.16 11:14
Müstika, et sellist asja keegi vanarauda tahab viia. Hoiame silma peal teemal, igatahes tekkis tuju enda omaga ka veidi tegeleda.
KeveN

 postitati 30.12.16 09:08
Pagassipõhja sa uut ei leia, kõik b2 sellised. Keevita vana või proovid näiteks b3 audit doonoriks võtta.
Kivitare

 postitati 30.12.16 08:20
Tore, et ka Eestis "heinaküüni leide" on. Usu, peagi on see mahlapakist väiksema mootoriga B2 samuti hinnas. Ja mistahes veoskeemiga. Kui vähegi võimalik, hoia alles. Aeg-ajalt liigutades võiks ka olulisemad sõlmed ellu jääda.
bob

 postitati 30.12.16 08:13
Euroopa kataloogides olid ainult 80 CL ja GL.
CC tähist kasutati sigaritel (A100).

1986 tootekataloog
MartenTe

 postitati 29.12.16 23:05
Juppide poole pealt oleks tarvis ilma roosteta pagasniku põhja! Eelmiste omanike kaltsuhunnik pagasniku polsterduse all on vett kogunud usinasti ja plekki jõudumööda mädandanud. Selle pleki saaks siis vahetaks ära ja võiksin rahumeeli öelda 0 roostega 80 b2! Käigukangile oleks korralikku nuppu ka tarvis, praegu on mingi ristsugutis. Katuseraami installiga on muidugi "vaeva" nähtud. On suudetud ära kraapida katuse servad. Ei teagi mis nende kohtadega teha. Mis selle CC tähis on õigupoolest?
KeveN

 postitati 29.12.16 22:13
See on ikka väga korralik B2, väga hea et päästsid vanaraua küüsist ta. Juppe vaja, siis aitan meeleldi.
MartenTe

 postitati 29.12.16 21:58
On heameel teha uus teema järjekordse omatava Audi kohta! Tegemist on 1986ndal aastal tehasest välja veerenud b2ga. Süda on tal alla korraliku mahlapakki ehk 1.6 ja 55kw. Käike peab manuaalselt segama ja kogu "jõud" suunatakse esisilda. Auto on läbinud enda elus 207000km millest vaid 10000 Eestis. Kere on tal üsna eeskujulik ja tehnika samuti. Seisnud viimased 7 aastat. Auto saamise lugu on ka omamoodi huvitav. Kui enda A4jale käisin doonor autot toomas siis garaa˛i juurde jõudes nägin kuidas sõber(metalist) on käima pannud enda veoauto ja askeldas midagi kraanaga. Mina tulin muidugi lennuga garaa˛i ette ja ta tuli kohe uudistama, et mis uueks autoks ostnud olen. Sai natukene näidatud ja rehvi toksitud kui küsisin, et mis temal teoksil on. Ja siis tuli tema suust selline lause "Tõstan kohe selle vana Audi peldiku peale ja homme viin vanarauda" läksin vaatama millega tegu. Kui nägin et 80b2 siis suu vajus ammuli ja tekkis küsimus miks?! Nii jõudsimegi diilini. Hommikul valges oli imestus suur kui karpe ja muid urkaid uudistasin. Rooste on sisuliselt olematu ja sisu täiesti korralik ja puhas. Tuled viled ja kõik muu töökorras! Autole on omal ajal 12tuhande krooni eest remonti tehtud sildadele peale mida auto seisma jäi. Tegemist on CC variandiga mille tähist ma tänini ei teagi?! Plaan on selge selle autoga kuid seda endale päriseks jätta ei ole plaaninud. Sama vanad quattro audid on südamele lähemal. Homme pesen survepesuriga põhja alt kõik puhtaks ja küürin natukene salongi ka veel. Suunatuled käima ära saab siis võiks otse ülevaatusele sõita!

https://www.upload.ee/image/6501458/15778583_1196835613687496_477929597_o.jpg

https://www.upload.ee/image/6501464/15776169_1196049693766088_2017409412_o.jpg

https://www.upload.ee/image/6501469/IMGP2885.JPG

https://www.upload.ee/image/6501483/IMGP2898.JPG

https://www.upload.ee/image/6501495/IMGP2916.JPG

https://www.upload.ee/image/6501496/IMGP2949.JPG

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 59.2% - SQL: 40.8%]