Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: extreme327[/i] Tere pole ammust aega siia miskit kirjutanud ja väga aega olnud siin foorumis tegutseda. Oleks vaja hakata puuduvaid salongi jubinaid koguma,hetkel suht poolik seal kõik.Lisaks sai ette S2 luup tuled,väheke palju päevi näinud kinnitustega aga istuvad ees täitsa ok. Välja vahetasin ka radiaatori,peale läks 80mm paksune ALU. custom radikas mis oma töö ülesannet täidab väga hästi võrreldes õhukese plastik käkiga mis seal ennem oli. Korralik oil catch tuleb veel leida/lasta teha kuna hetkel mis küljes on suht porno kahjuks. Vahetasin välja ka väljalaske kolektori,täiesti uus läks kulge mida sai vähe moditud kuna lisasin sinna egt anduri jaoks pesa ja originaal k26 turbo flantsi asendasin T3 omaga. samuti sisselase kolle panin uue AAN oma aga millel on vaheseinad välja lõhutud. Muidu sai vahepeal tehtud tagaveoks kuna oli plaan seadistada ja teha dyno koduligidal tagaveo pingis. Torseni keevitasin kinni,eest poolteljed küljest ära. Treial tegi ette rummudele stutsid millega saan nood kokku tõmmata et ratas alt minema ei panek. Hetkel tagsihoidlik seade ja sõidab 2 bari rõhuga. Rattast siis 298kw ja 491nm väänet. Mootorist siis teeb hetkel 343kw ja 565nm väänet. Tagaveolisena päris pull ringi sõita kuigi kui auto müüdud ei saa siis ootan huviga talve et saaks piigiga proovida. Üldiselt aga auto müügis kuna hetkel tähtsamaid asju vaja ajada ja enamus aega nagunii seisab ka auto siis pigem keegi teine võiks sellega edasi tegeleda. Hetkel mis vaevab pead on et tahokas tööle saada. aga ei leia vanast juhtmestikust üles kuhu ühendada tahoka signaal. Oskab keegi nõu anda mismoodi leiaks üles vms mingid skeemid kuskohast jookseb ? Originaalis oli 2,3 ja 98kw kuid googeldades pole ka miskit tarka silmanud mis aitaks. Ilgelt oleks vaja see asi saada ka tööle :) [img]https://www.upload.ee/image/9005497/42839111_1941409632620596_4977964896764297216_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9005499/42730951_698335210559725_703256982974365696_n.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi 80 quattro turbo 20v - 1992 - Extreme327
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
33.7%
- SQL:
66.3%
]